Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate  (Прочитано 969 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29629
    • CARclub.mk

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #1 на: 22 Јули 2024, 18:15:59 pm »
БоМбона изглед!

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #2 на: 22 Јули 2024, 19:10:50 pm »
БоМбона изглед!

Не е толку добра колата колку сликите на Зеро што ја прават. Автомобилскиот Зек Снајдер стана!

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #3 на: 23 Јули 2024, 10:04:52 am »
Се слагам, баш вчера видов една светло сива/сребрена немат, многу чудно изгледа....како Citroen C6, Mercedes CLS и Fiat Multipla да имале оргија и искочило ова. Ама баш заради тоа привлекува внимание ептен пошто нема ништо слично на неа.

Хјундаи имаат чуден дизајнерски идентитет што воопшто не ми се свиѓа, од друга страна повеќето модели на Genesis и Kia ептен ми се свиѓаат...веројатно сосема друг дизајнерски тим ги раководат овие.


Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #4 на: 23 Јули 2024, 10:11:28 am »
Се слагам, баш вчера видов една светло сива/сребрена немат, многу чудно изгледа....како Citroen C6, Mercedes CLS и Fiat Multipla да имале оргија и искочило ова. Ама баш заради тоа привлекува внимание ептен пошто нема ништо слично на неа.

Хјундаи имаат чуден дизајнерски идентитет што воопшто не ми се свиѓа, од друга страна повеќето модели на Genesis и Kia ептен ми се свиѓаат...веројатно сосема друг дизајнерски тим ги раководат овие.

Мене ми изгледа како Poor mans Porsche, што е чудно особено за тој ценовен ранг. Моделов конкретно внатре и надвор е целосно без идентитет, како почетна кола што ја добиваш во старине Need for Speed и треба да ја разубавиш.

Германските дизајнери им стануваат послаби (ако уште ги имаат), по ренесансата со Tucson 2015 место да одат напред, стагнираат или експериментираат премногу за коли од тие ценовни рангови. Мислам дека почнаа агресивно да бркаат американски пазар, реално Европа секогаш им била крајна дупка нив.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29629
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #5 на: 23 Јули 2024, 19:41:07 pm »
Па не баш. Од 3.2 милиони продадени возила во 2023, нешто над милион биле во Америка, а околу 635к во Европа. Си тераат они многу добро.

Во однос на дизајни и дизајнерски идентитет, корејците имаат многу интересен пристап кон нештата. Немаат генерациска сличност меѓу моделите. Сегашниот Тусон не личи на минатиот Тусон, кој пак не личи на тој пред него. Исто и Sportage, и i30, и Ceed... Немаат ни сличност во рамките на производите. Кона не личи на Тусон, Тусон не личи на Санта Фе. Ионик 5 не личи на Ионик 6. Како да се од скроз различни производители.

Тоа има неколку интересни моменти. Прво, кога ќе се појави нов модел, постариот веднаш изгледа значително постаро, а тоа потенцијално може да избрка постоечки купувачи. Од друга страна, им дозволува да експериментираат, да пробуваат нови работи и да бидат креативни без „товарот“ на старите дизајни.

Едит: Мене и Ионик 5 и Ионик 6 ми изгледаат одлично. Ионик 5 ми има некој хот хеч вајб, ради аглесите форми на моменти ми наликува многу на Lancia Delta Integrale. Ич не ми личи на SUV. Ioniq 6 па ми е многу интересен баш поради формите. Има некој вајб на дизајн на американски коли од 40-ти и 50-ти години, во комбинација со Cyberpunk 2077 вајб ради пикселизираните задни светла и во целото тоа некоја мешавина со готик момент, скроз би одговарал во Batman филмовите на Тим Бартон.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #6 на: 23 Јули 2024, 20:20:30 pm »
Па не баш. Од 3.2 милиони продадени возила во 2023, нешто над милион биле во Америка, а околу 635к во Европа. Си тераат они многу добро.

Во однос на дизајни и дизајнерски идентитет, корејците имаат многу интересен пристап кон нештата. Немаат генерациска сличност меѓу моделите. Сегашниот Тусон не личи на минатиот Тусон, кој пак не личи на тој пред него. Исто и Sportage, и i30, и Ceed... Немаат ни сличност во рамките на производите. Кона не личи на Тусон, Тусон не личи на Санта Фе. Ионик 5 не личи на Ионик 6. Како да се од скроз различни производители.

Тоа има неколку интересни моменти. Прво, кога ќе се појави нов модел, постариот веднаш изгледа значително постаро, а тоа потенцијално може да избрка постоечки купувачи. Од друга страна, им дозволува да експериментираат, да пробуваат нови работи и да бидат креативни без „товарот“ на старите дизајни.

Едит: Мене и Ионик 5 и Ионик 6 ми изгледаат одлично. Ионик 5 ми има некој хот хеч вајб, ради аглесите форми на моменти ми наликува многу на Lancia Delta Integrale. Ич не ми личи на SUV. Ioniq 6 па ми е многу интересен баш поради формите. Има некој вајб на дизајн на американски коли од 40-ти и 50-ти години, во комбинација со Cyberpunk 2077 вајб ради пикселизираните задни светла и во целото тоа некоја мешавина со готик момент, скроз би одговарал во Batman филмовите на Тим Бартон.

Ај те молам да пробаме нормален муабет да имаме, зашто ме нервира кога спинуваш. Што ако имаат 635к во Европа, колку им е Y2Y знаеш?

Второ, од аспект на купувачи, Европа е најтежок пазар да се пробие бидејќи имаме Legacy брендови како Volkswagen, BMW, Mercedes итн, што е тешко да ги симнеш од врвот. Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат, Европјаните баш не сакаат драстични промени во дизајни низ нови итерации - Hyundai баш обратно од ова прават како што спомнуваш.

Ај те молам прати ми кола со ваков дизајн од 40-50 години. Те потсеќа на CyberPunk 2077 зашто Киану Ривс имаше Порше.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #7 на: 23 Јули 2024, 20:25:05 pm »
Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат

Ајдееее, што збориш бе брат?

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #8 на: 23 Јули 2024, 20:41:49 pm »
Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат

Ајдееее, што збориш бе брат?

Фала ти, многу ми помогна со репликава да сфатам некои работи. Over & out од мене за сите дискусии.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #9 на: 23 Јули 2024, 23:35:52 pm »
Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат

Ајдееее, што збориш бе брат?

Фала ти, многу ми помогна со репликава да сфатам некои работи. Over & out од мене за сите дискусии.
Не, неее, легитимно е прашањето, имаат некаде публикувано статистика или?

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1956
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #10 на: 24 Јули 2024, 00:16:56 am »
БоМбона изглед!

Не е толку добра колата колку сликите на Зеро што ја прават. Автомобилскиот Зек Снајдер стана!

Oва ти е како на фацебук  2010 година само палац горе да стискаш и се е убаво друго нема  , треба предлог/сугестија да воведи и палац долу!

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3829
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #11 на: 24 Јули 2024, 01:26:06 am »
Па не баш. Од 3.2 милиони продадени возила во 2023, нешто над милион биле во Америка, а околу 635к во Европа. Си тераат они многу добро.

Во однос на дизајни и дизајнерски идентитет, корејците имаат многу интересен пристап кон нештата. Немаат генерациска сличност меѓу моделите. Сегашниот Тусон не личи на минатиот Тусон, кој пак не личи на тој пред него. Исто и Sportage, и i30, и Ceed... Немаат ни сличност во рамките на производите. Кона не личи на Тусон, Тусон не личи на Санта Фе. Ионик 5 не личи на Ионик 6. Како да се од скроз различни производители.

Тоа има неколку интересни моменти. Прво, кога ќе се појави нов модел, постариот веднаш изгледа значително постаро, а тоа потенцијално може да избрка постоечки купувачи. Од друга страна, им дозволува да експериментираат, да пробуваат нови работи и да бидат креативни без „товарот“ на старите дизајни.

Едит: Мене и Ионик 5 и Ионик 6 ми изгледаат одлично. Ионик 5 ми има некој хот хеч вајб, ради аглесите форми на моменти ми наликува многу на Lancia Delta Integrale. Ич не ми личи на SUV. Ioniq 6 па ми е многу интересен баш поради формите. Има некој вајб на дизајн на американски коли од 40-ти и 50-ти години, во комбинација со Cyberpunk 2077 вајб ради пикселизираните задни светла и во целото тоа некоја мешавина со готик момент, скроз би одговарал во Batman филмовите на Тим Бартон.

Ај те молам да пробаме нормален муабет да имаме, зашто ме нервира кога спинуваш. Што ако имаат 635к во Европа, колку им е Y2Y знаеш?

Второ, од аспект на купувачи, Европа е најтежок пазар да се пробие бидејќи имаме Legacy брендови како Volkswagen, BMW, Mercedes итн, што е тешко да ги симнеш од врвот. Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат, Европјаните баш не сакаат драстични промени во дизајни низ нови итерации - Hyundai баш обратно од ова прават како што спомнуваш.

Ај те молам прати ми кола со ваков дизајн од 40-50 години. Те потсеќа на CyberPunk 2077 зашто Киану Ривс имаше Порше.

Што се битни Европјаните у светот кога возат коли со 1.0/1,2 мотори па и се горди на тоа? 2.0 е луксуз во Европа и дури ете ги натераа и луѓето да мислат дека 2.0 е некој woow луксуз и дека сме некој фактор кога се зборува за возила. Ете и бројките сами кажуваат, 40% помал пазар сме од Америка, а кога ќе додадеш и дека ни продаваат многу поглупи работи со крајно глупи моторизации, процентите се скроз подруги во реалноста. Всушност се е луксуз во Европа.... Тотално небитна станува Европа во светот на мејнстрим возилата и глупо е да се споредуваме. Гледај што се продава во Америка, Канада и Австралија,со какви прекрасни моторизации и опреми(таму на пример ладење на седишта во тојота Корола е некоја стандард опрема а кај нас е нај нај нај високо нешто во луксузните класи) таму сеуште се одолева на глупостите од типот на 1.2 со 130кс во џип комбиниран со мануелна трансимисија и слични небулози. Само производителиве на брзи луксузни возила од ЕУ(Ферари, Ламбо, Порш...) сеуште се чекор над американските и имаат некаква предност на пазарот.
« Последно менување: 24 Јули 2024, 08:19:45 am Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7379
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #12 на: 24 Јули 2024, 15:36:27 pm »
Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат

Ајдееее, што збориш бе брат?

Фала ти, многу ми помогна со репликава да сфатам некои работи. Over & out од мене за сите дискусии.
Не, неее, легитимно е прашањето, имаат некаде публикувано статистика или?

Им правел ревизија ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29629
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh AWD Ultimate
« Одговори #13 на: 24 Јули 2024, 19:28:02 pm »
Па не баш. Од 3.2 милиони продадени возила во 2023, нешто над милион биле во Америка, а околу 635к во Европа. Си тераат они многу добро.

Во однос на дизајни и дизајнерски идентитет, корејците имаат многу интересен пристап кон нештата. Немаат генерациска сличност меѓу моделите. Сегашниот Тусон не личи на минатиот Тусон, кој пак не личи на тој пред него. Исто и Sportage, и i30, и Ceed... Немаат ни сличност во рамките на производите. Кона не личи на Тусон, Тусон не личи на Санта Фе. Ионик 5 не личи на Ионик 6. Како да се од скроз различни производители.

Тоа има неколку интересни моменти. Прво, кога ќе се појави нов модел, постариот веднаш изгледа значително постаро, а тоа потенцијално може да избрка постоечки купувачи. Од друга страна, им дозволува да експериментираат, да пробуваат нови работи и да бидат креативни без „товарот“ на старите дизајни.

Едит: Мене и Ионик 5 и Ионик 6 ми изгледаат одлично. Ионик 5 ми има некој хот хеч вајб, ради аглесите форми на моменти ми наликува многу на Lancia Delta Integrale. Ич не ми личи на SUV. Ioniq 6 па ми е многу интересен баш поради формите. Има некој вајб на дизајн на американски коли од 40-ти и 50-ти години, во комбинација со Cyberpunk 2077 вајб ради пикселизираните задни светла и во целото тоа некоја мешавина со готик момент, скроз би одговарал во Batman филмовите на Тим Бартон.

Ај те молам да пробаме нормален муабет да имаме, зашто ме нервира кога спинуваш. Што ако имаат 635к во Европа, колку им е Y2Y знаеш?

Второ, од аспект на купувачи, Европа е најтежок пазар да се пробие бидејќи имаме Legacy брендови како Volkswagen, BMW, Mercedes итн, што е тешко да ги симнеш од врвот. Ги знам интерните и екстерните истражувања кои ги имаат, Европјаните баш не сакаат драстични промени во дизајни низ нови итерации - Hyundai баш обратно од ова прават како што спомнуваш.

Ај те молам прати ми кола со ваков дизајн од 40-50 години. Те потсеќа на CyberPunk 2077 зашто Киану Ривс имаше Порше.

Ти рече дека Европа не им е важен пазар, јас ти одговорив на тоа. Не гледам каде е спинот.

Во однос на немањето визуелна врска меѓу генерациите - и мене не ми е скроз јасна таа одлука. Ама ете, така тераат - и Киа, и Хјундаи - и тоа веќе со години, и им успева.

Е сеа, стари коли.. Еве. Не личат многу, ама мене Ioniq 6 ми подзаличува на дизајни од оваа ера.





Секако, мене. Не мора и тебе, и тоа е океј.

Во однос на Cyperpunk 2077, да, сигурен сум дека Поршето на Johnny Silverhand има влијание, ама мене (повторно, мене) ми заличува повеќе на Hella-та на V.



Како и да е, мене Ioniq 6 ми изгледа навистина добро. Ретко погоден дизајн ми е. Чуден дизајн е, нема муабет, и многу тежок за фотографирање, ама колата како кола ми е ептен погодена.