Па не баш. Од 3.2 милиони продадени возила во 2023, нешто над милион биле во Америка, а околу 635к во Европа. Си тераат они многу добро.
Во однос на дизајни и дизајнерски идентитет, корејците имаат многу интересен пристап кон нештата. Немаат генерациска сличност меѓу моделите. Сегашниот Тусон не личи на минатиот Тусон, кој пак не личи на тој пред него. Исто и Sportage, и i30, и Ceed... Немаат ни сличност во рамките на производите. Кона не личи на Тусон, Тусон не личи на Санта Фе. Ионик 5 не личи на Ионик 6. Како да се од скроз различни производители.
Тоа има неколку интересни моменти. Прво, кога ќе се појави нов модел, постариот веднаш изгледа значително постаро, а тоа потенцијално може да избрка постоечки купувачи. Од друга страна, им дозволува да експериментираат, да пробуваат нови работи и да бидат креативни без „товарот“ на старите дизајни.
Едит: Мене и Ионик 5 и Ионик 6 ми изгледаат одлично. Ионик 5 ми има некој хот хеч вајб, ради аглесите форми на моменти ми наликува многу на Lancia Delta Integrale. Ич не ми личи на SUV. Ioniq 6 па ми е многу интересен баш поради формите. Има некој вајб на дизајн на американски коли од 40-ти и 50-ти години, во комбинација со Cyberpunk 2077 вајб ради пикселизираните задни светла и во целото тоа некоја мешавина со готик момент, скроз би одговарал во Batman филмовите на Тим Бартон.