Автор Тема: Се купува мал градски автомобил, предност Фиат Пунто мк2 (услужен оглас)  (Прочитано 9380 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Кола без клима каде што на почеток на Април е 30ц….


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Vidi @Jimny ne se site sirokogradi kako tebe so dzeb do kolenici. Imav punto 1 uste postaro od ova i poevtino vo pari pa voziloto se vozese 3 godini bez nikakov problem ni za sebe ni za ostanatite ucesnici vo sobrakjajot. Se prodade samo poradi toa sto nemase servo i podesuvanje na volan. Ete go i den denes se vozi i se kladam deka e vo podobra sostojba od dosta koli sto se dvizat niz drzavava.
Ako si tolku zagrizen odvrzi kjeseto pokloni na clenot 5000€ i neka si zeme ponovo vozilo a ti kje bides zadovolen.
Go molam clenot @Filip MK  koga bi pazarel vozilo da kaze na forumov deka voziloto e plateno 6500€ da moze malion mirno da spie :)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Ако е од помал град, ретко ќе пушта клима, дури разлади си стигнал.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
Не секој има потреба од клима особено постарите не се учени, 40 години возел без клима, сеа нема да му се му се стресе земјата сигурно дали имала или не клима. Јас еднаш на 50 пати ја палам, ми смета, затнат цел после, настинат,небитно како подесена.
Поарно вентилацијата до крај или џам, клима ако возам повеќе особи само. Дома немам исто , па навикнат  дури и на 34 степени.
Живеле и живеат очигледно луѓето без.  Пре би рекол дека е лускуз за мене. Дома би ставил ако ми донира пари градоначалникот само, реална потреба не осеќам.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3135
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Добро бе, 1000 евра пари ли се?

Убаво е објаснето што се бара и за која намена.
Не е до толку дојдено да 25 годишни коли претставуваат национална опасност.
Штосот е што таквите не би требало да се над 500 евра.

Да пари се.

Точно објаснил но тоа е невозможна мисија и тоа сум јас лично убеден и сите останати преку 30илјади члена кој овој форум го краси дека е невозможно.

Национална опасност широк поим е но да представува опасност за во сообраќај возило 25 години старо ДА представува.

Штосот е што таквите возила воопшто и не треба да се зимаат во разматрање за било каква сврха освен за топење у железо.

Отсутен Tomce

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 644
    • ibiz.mk
@Jimny лански податок е. Просечна старост е 19.5г
https://denesen.mk/makedonski-vozen-park-najgolem-del-se-dizel-nad-80-otsto-se-postari-od-10-godini-a-prosechnata-starost-iznesuva-19-5-godini/


И јас сакам да возам нов од салон, али нема кој да ми бидне жирант.
Одврзи кесето и бидни тука жирант.


Инаку има и за помалку од 1000 океу кола.
Комшија за 500е мариз продаде, на изглед лак излупен, али мотор супер(~60к поминато)
Само нови гуми човекот му зема и година дена нонстоп го вози низ град/викендица.
Е нема серво и клима али тоа е.

Каква опасност од такви возила? Поголема опасност од трактори, тротинети што летаат има.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3135
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 110
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Не е проблем староста на возниот парк, туку како е одржуван. Ако купиш половни гуми што се доволно стари да гласаат под изговор „имаат баце шара“ тогаш на каква кола и да ги ставиш џабе е.

Отсутен Tomce

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 644
    • ibiz.mk
@Jimny не читаш изгледа се.
Не е битно колку е старо возилото, туку колку е стегнато, какви кочници гуми има.

Што ако некој земал од салон ако снемал пари за гуми, битно 2 тони џип вози, кој е поопасен тука?
Колега зема(од познаник, мераклика кој живее австрија и доача еднаш годишно. Celica 1.8. 1994. 30години.
 Коска стегната, што според тебе тоа е за преса??. А ново бмв со кинески гуми не е.

Зс кредит се зезам, не ми треба(а и несакам салонска кола)
« Последно менување: 08 Април 2024, 21:35:42 pm Tomce »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Не е проблем староста на возниот парк, туку како е одржуван. Ако купиш половни гуми што се доволно стари да гласаат под изговор „имаат баце шара“ тогаш на каква кола и да ги ставиш џабе е.
Браво! Директно во сржта на проблемот!

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3135
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Не е проблем староста на возниот парк, туку како е одржуван. Ако купиш половни гуми што се доволно стари да гласаат под изговор „имаат баце шара“ тогаш на каква кола и да ги ставиш џабе е.
Проблем е староста на возниот парк и тоа многу.

За пример првите 5 години минимум од гаранцијата за некои модели дури и 7 си вржан за овластениот каде во гарантниот рок ти стои барем еднаш годишно да го однесеш возилото/ сакал нејкел пак нешто ке проверат санираат ако се појави било каков проблем и нормално оној редовен во интервал од 12 месеци.

Не верувам никој дека на по-ново возило ке купи половни гуми било какви да се па и ласа да се.Но на возило од 90% кое е 20 годишно старо тука настанува менталниот склоп и размислување на разно-разни варијанти за "стегање" на возилото и на крајот на краишта доаѓаме до она тетка си е тетка .

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 110
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Не е проблем староста на возниот парк, туку како е одржуван. Ако купиш половни гуми што се доволно стари да гласаат под изговор „имаат баце шара“ тогаш на каква кола и да ги ставиш џабе е.
Проблем е староста на возниот парк и тоа многу.

За пример првите 5 години минимум од гаранцијата за некои модели дури и 7 си вржан за овластениот каде во гарантниот рок ти стои барем еднаш годишно да го однесеш возилото/ сакал нејкел пак нешто ке проверат санираат ако се појави било каков проблем и нормално оној редовен во интервал од 12 месеци.

Не верувам никој дека на по-ново возило ке купи половни гуми било какви да се па и ласа да се.Но на возило од 90% кое е 20 годишно старо тука настанува менталниот склоп и размислување на разно-разни варијанти за "стегање" на возилото и на крајот на краишта доаѓаме до она тетка си е тетка .

Не знам колку си активен на фб групиве, ама со оглед на фактот дека често гледам некои 18ки или 19ки половни што ги бараат, прилично сум сигурен дека не се гуми што ќе идат на корола.

Кога сме на темава, кога последен пат имаш испуштено глицерин?

Стара кола е стара кола, нема збор околу тоа, колку постара толку повеќе компонетит кои можат да откажат. Но, најбитниот момент, ако си тип на човек што ја одржува редовно, колата ќе си остане безбедна како што била некада давно. Единствено нешто за кое можам да се согласам од гледна точка на безбедноста е абс и систем против пролизгување.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3135
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Не е проблем староста на возниот парк, туку како е одржуван. Ако купиш половни гуми што се доволно стари да гласаат под изговор „имаат баце шара“ тогаш на каква кола и да ги ставиш џабе е.
Проблем е староста на возниот парк и тоа многу.

За пример првите 5 години минимум од гаранцијата за некои модели дури и 7 си вржан за овластениот каде во гарантниот рок ти стои барем еднаш годишно да го однесеш возилото/ сакал нејкел пак нешто ке проверат санираат ако се појави било каков проблем и нормално оној редовен во интервал од 12 месеци.

Не верувам никој дека на по-ново возило ке купи половни гуми било какви да се па и ласа да се.Но на возило од 90% кое е 20 годишно старо тука настанува менталниот склоп и размислување на разно-разни варијанти за "стегање" на возилото и на крајот на краишта доаѓаме до она тетка си е тетка .

Не знам колку си активен на фб групиве, ама со оглед на фактот дека често гледам некои 18ки или 19ки половни што ги бараат, прилично сум сигурен дека не се гуми што ќе идат на корола.

Кога сме на темава, кога последен пат имаш испуштено глицерин?

Стара кола е стара кола, нема збор околу тоа, колку постара толку повеќе компонетит кои можат да откажат. Но, најбитниот момент, ако си тип на човек што ја одржува редовно, колата ќе си остане безбедна како што била некада давно. Единствено нешто за кое можам да се согласам од гледна точка на безбедноста е абс и систем против пролизгување.
Никогаш немам испуштено глицерин во животот(носа(т)м во сервис на 11 месеци иако годишно не правам многу км преферирам сервисот да е од 10до12илјади км иако во документ е на 15).Почитувам локалци мајстори кои се посветени кон својата работа и се баш за некои коли доктори чест на некои такви исклучоци на прсти да се набројат .
Се додека менталниот склоп кон автомобилот се гледа кроз призма на препродажба, претумбавања и слично нема да има здрав однос кон гледање на автомбилот за дадена употреба.Се додека човек не свати дека управување на автомобил е голема одговорност како за себе така и за сите други во сообраќајот и дека е од клучна важност и исправност,јас каде што сум бил до сега некаде како општеството така и луѓето се стремеле кон што по-нови автомобили да имаат со тоа добиват мир сигурност и безбедно средство како за себе така и за другите во сообраќај.

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 110
Трагично жално без коментар во врска со староста и годините на возниот парк.

И нормално е и засужуваш да возиш ново возило од салон, и не само ти туку секој шофер заслужува зошто до сега или во иднина не возиш тоа само ти знаеш ако чекаш жирант се надевам дека желбата во тој правец ке ти се оствари наскоро.

Опасност секогаш е присутна дали од патната инфраструктора но поголемиот дел е од баш од стариот возен парк за жал во сообраќајот дали со возило 2 години некој возач ке се понаша како со возило со 22 е голема разлика.

Не е проблем староста на возниот парк, туку како е одржуван. Ако купиш половни гуми што се доволно стари да гласаат под изговор „имаат баце шара“ тогаш на каква кола и да ги ставиш џабе е.
Проблем е староста на возниот парк и тоа многу.

За пример првите 5 години минимум од гаранцијата за некои модели дури и 7 си вржан за овластениот каде во гарантниот рок ти стои барем еднаш годишно да го однесеш возилото/ сакал нејкел пак нешто ке проверат санираат ако се појави било каков проблем и нормално оној редовен во интервал од 12 месеци.

Не верувам никој дека на по-ново возило ке купи половни гуми било какви да се па и ласа да се.Но на возило од 90% кое е 20 годишно старо тука настанува менталниот склоп и размислување на разно-разни варијанти за "стегање" на возилото и на крајот на краишта доаѓаме до она тетка си е тетка .

Не знам колку си активен на фб групиве, ама со оглед на фактот дека често гледам некои 18ки или 19ки половни што ги бараат, прилично сум сигурен дека не се гуми што ќе идат на корола.

Кога сме на темава, кога последен пат имаш испуштено глицерин?

Стара кола е стара кола, нема збор околу тоа, колку постара толку повеќе компонетит кои можат да откажат. Но, најбитниот момент, ако си тип на човек што ја одржува редовно, колата ќе си остане безбедна како што била некада давно. Единствено нешто за кое можам да се согласам од гледна точка на безбедноста е абс и систем против пролизгување.
Никогаш немам испуштено глицерин во животот(носа(т)м во сервис на 11 месеци иако годишно не правам многу км преферирам сервисот да е од 10до12илјади км иако во документ е на 15).Почитувам локалци мајстори кои се посветени кон својата работа и се баш за некои коли доктори чест на некои такви исклучоци на прсти да се набројат .
Се додека менталниот склоп кон автомобилот се гледа кроз призма на препродажба, претумбавања и слично нема да има здрав однос кон гледање на автомбилот за дадена употреба.Се додека човек не свати дека управување на автомобил е голема одговорност како за себе така и за сите други во сообраќајот и дека е од клучна важност и исправност,јас каде што сум бил до сега некаде како општеството така и луѓето се стремеле кон што по-нови автомобили да имаат со тоа добиват мир сигурност и безбедно средство како за себе така и за другите во сообраќај.

Не се разбираме изгледа :) Понова кола ќе биде секогаш побрзбедна од еквивалентна постара, тоа е факт и не го спорам. Разликата во безбедноста се зголемува во моментот кога глицеринот ти е 10 години стар, зглобот ти тропа од пред короната, лагерот ти звучи како нутрибулет или гумите ти изгледаат како рејсинг сликс од времето кога возеше шумахер. Сите овие работи ќе ја направат било која кола небезбедна, особено постара. На крај на ден куповната моќ ни е таа, но поголемиот проблем го правиме ние сопствениците.

Вториот проблем е гаранцијата и менталитетот. Додека трае гаранцијата ќе одам во овластен, да не ми изгори, после трајче комшијата ќе ми ја средува. Колава ми е сигурно повеќе од една децанија вон гаранција, на секој редовен серивс ја оставам за проверка, ако има нешто нека кажат, ќе се смени/сервисира. Слична навика имал и претходниот газда.

Не можам да кажам дека сум најшетаниот на формумов, ама можам да кажам дека имам прошетано на пар места низ светов. Дека имаме стар возен парк, имаме, но дека по другиве земји се возат коли „помлади“ од 10 години не се возат. Меѓутоа, низ европа друг менталитет владее и се обрнува внимание на битните работи при одржување.