Автор Тема: Предлог SUV - 16.000 eur  (Прочитано 5614 пати)

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 308
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #15 на: 17 Март 2024, 13:29:25 pm »
?

Со две Антари си имал искуство, од кој едната е твојата, а втората газдата имал милијарда дефекти. Тоа ти е доволно за препорака?

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6122
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #16 на: 17 Март 2024, 13:35:31 pm »
Да. Фејслифтот да се избегнува. Дизелот е препорачан секаде. Многу издржлив мотор е тој 2.0.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34198
  • Таков е животот... јебига
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #17 на: 17 Март 2024, 22:04:00 pm »
Во однос на други работи - со широк лак би заобиколил Antara или Captiva. Antara е едно од најнеприајтните возила во кои сум седнал. Дополнително, и покрај тоа што кај нас многу се продаваа, ги гледаш нешто многу по улици?

Еве ги кај мене, две каптиви и една антара, секој ден се тука, редовно зафаќаат место за по 3 возила, се возат и тоа како.
Прашањето е како да ги сјебам да не се возат више, смачено ми е да се расправам со идиотите што ги возат.

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2555
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #18 на: 18 Март 2024, 04:07:10 am »
Ке продадеш и купиш друго возило логично

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2510
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #19 на: 18 Март 2024, 10:08:33 am »
Хахаха @Jimny, не се негови, не може да ги продаде, само сака да ги „однема“
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29886
    • CARclub.mk
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #20 на: 18 Март 2024, 11:25:20 am »
Во однос на други работи - со широк лак би заобиколил Antara или Captiva. Antara е едно од најнеприајтните возила во кои сум седнал. Дополнително, и покрај тоа што кај нас многу се продаваа, ги гледаш нешто многу по улици?

Еве ги кај мене, две каптиви и една антара, секој ден се тука, редовно зафаќаат место за по 3 возила, се возат и тоа како.
Прашањето е како да ги сјебам да не се возат више, смачено ми е да се расправам со идиотите што ги возат.

Изразувам сочувство за твојата реалност дека секој ден гледаш две каптиви и една антара.

Да. Фејслифтот да се избегнува. Дизелот е препорачан секаде. Многу издржлив мотор е тој 2.0.

Моторот можеби е издржлив. Колата како кола не е за препорачување.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6122
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #21 на: 18 Март 2024, 11:42:11 am »
Без валиден аргумент... Океј, така нека биде.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29886
    • CARclub.mk
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #22 на: 18 Март 2024, 11:53:16 am »
Да почнеме со непропорционален изглед, али ајде, дизајн е субјективна работа. Ентериерот е никаков, особено кај тие супер-евтините варијанти кои се продаваа кај нас. Памтам на неколку различни коли на гумениот волан се познаваа одливците од штанцањето. Луѓе на нови коли ги стругаа воланите за да не им ги гребат рацете. Да не зборам за тие евтините ракети, пластиките во кабината, седиштата како послужавник и слично. Колку што ми текнува, воланот се подесува само по висина, не и по длабочина. Може и да грешам. Не се сеќавам како вози, ама колку што ми текнува, релативно комотно. Ко за пензионери, топ.

За толкаво возило, нема толку многу простор внатре. Не е ни мало, ама не е ни тоа што би требало да биде.

2-литарскиот турбодизел е недоволен. 2.2-литарскиот турбодизел на хартија делува океј. Реално, Антарата е тешка 2 тона. Колку за споредба, еквивалентен Тигуан тежи 1600 кила.

Во 2024 да се препорачува кола од 2006, која всушност е дизајнирана и развиена пред 2000-ти е малку... Некоректно.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2885
  • Слобода или смрт
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #23 на: 18 Март 2024, 11:55:22 am »
Никогаш не сум се возел во антара или каптива но сум видел многу на нашиве улици и речиси сите ваделе чудни звуци при работа. Ниту ми се нешто убави на изглед. Сериозно не верувам дека некој што има буџет до 16 илјади евра треба и да размислува за антара.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29886
    • CARclub.mk
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #24 на: 18 Март 2024, 11:58:08 am »
Во право си, за тие пари можеби размислува за три Антари. :D

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6122
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #25 на: 18 Март 2024, 12:03:16 pm »
Седиштата се доста удобни, ракетата е иста како на астрите од тоа време. Воланот мислам дека се подесува и по висина и по длабина. Простор има премногу во споредба со Ауди А6ка од тоа годиште (ако одиме кола пред СУВ). Има одлични СУВ перформанси (влечев комбе заглавено во нива) и вожњата е пензионерска, онака таман за фамилијарно возило без некои перформанси. Со ремап влече корне, без ремап е тромаво, но сепак "лепи" за седишта при пола гас. Проблем е потрошувачката на гориво, звукот кој го дава опелски/фиатски дизел мотор, па да не речам малку поблаг од астра г или х дизел. На воланот јас му шијав навлака и беше потполно сочуван, возилото беше увезено од Швајцарија од прв газда и имаше целосна историја, купена од човек од Куманово. И да, пензионери ја купија со ремап  ;D ;D ;D, ама пак не се застанати од возење на отворено.

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 965
    • nobrain.dk
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #26 на: 18 Март 2024, 23:19:00 pm »
Sportage 2018ta


Sent from my iPhone using Tapatalk
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1934
Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #27 на: 18 Март 2024, 23:54:32 pm »
Да почнеме со непропорционален изглед, али ајде, дизајн е субјективна работа. Ентериерот е никаков, особено кај тие супер-евтините варијанти кои се продаваа кај нас. Памтам на неколку различни коли на гумениот волан се познаваа одливците од штанцањето. Луѓе на нови коли ги стругаа воланите за да не им ги гребат рацете. Да не зборам за тие евтините ракети, пластиките во кабината, седиштата како послужавник и слично. Колку што ми текнува, воланот се подесува само по висина, не и по длабочина. Може и да грешам. Не се сеќавам како вози, ама колку што ми текнува, релативно комотно. Ко за пензионери, топ.

За толкаво возило, нема толку многу простор внатре. Не е ни мало, ама не е ни тоа што би требало да биде.

2-литарскиот турбодизел е недоволен. 2.2-литарскиот турбодизел на хартија делува океј. Реално, Антарата е тешка 2 тона. Колку за споредба, еквивалентен Тигуан тежи 1600 кила.

Во 2024 да се препорачува кола од 2006, која всушност е дизајнирана и развиена пред 2000-ти е малку... Некоректно.
Научив нов збор - одливци. Фала.
У однос на одливците на волан, забележи дека секоја кола со пластичен или гумен волан го има тој момент.

У однос на Антарата, никогаш не ме ни заинтересирала како модел, али знам дека имаш многу голем хејт кон Опел и ГМ општо земено. Не би рекол дека си објективен у случајов.

1.2 130 коњскиот мотор на Пежо го хвалоспеваш заедно со Стелантис, а 2.0 турбодизел у Антара не бил доволен.  Не велам дека е за трки ама само по себе 2.0 тд мене ми стои соодветно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Последно менување: 19 Март 2024, 00:02:18 am Bravo »

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3906
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #28 на: 19 Март 2024, 00:50:15 am »
Седиштата се доста удобни, ракетата е иста како на астрите од тоа време. Воланот мислам дека се подесува и по висина и по длабина. Простор има премногу во споредба со Ауди А6ка од тоа годиште (ако одиме кола пред СУВ). Има одлични СУВ перформанси (влечев комбе заглавено во нива) и вожњата е пензионерска, онака таман за фамилијарно возило без некои перформанси. Со ремап влече корне, без ремап е тромаво, но сепак "лепи" за седишта при пола гас. Проблем е потрошувачката на гориво, звукот кој го дава опелски/фиатски дизел мотор, па да не речам малку поблаг од астра г или х дизел. На воланот јас му шијав навлака и беше потполно сочуван, возилото беше увезено од Швајцарија од прв газда и имаше целосна историја, купена од човек од Куманово. И да, пензионери ја купија со ремап  ;D ;D ;D, ама пак не се застанати од возење на отворено.

If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29886
    • CARclub.mk
Одг: Предлог SUV - 16.000 eur
« Одговори #29 на: 19 Март 2024, 00:56:59 am »
Научив нов збор - одливци. Фала.
У однос на одливците на волан, забележи дека секоја кола со пластичен или гумен волан го има тој момент.

У однос на Антарата, никогаш не ме ни заинтересирала како модел, али знам дека имаш многу голем хејт кон Опел и ГМ општо земено. Не би рекол дека си објективен у случајов.

1.2 130 коњскиот мотор на Пежо го хвалоспеваш заедно со Стелантис, а 2.0 турбодизел у Антара не бил доволен.  Не велам дека е за трки ама само по себе 2.0 тд мене ми стои соодветно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Никогаш не сум имал хејт ни кој Opel ни кој GM. Али да бидеме искрени, GM успеа да ги удави сите Европски брендови со кои работеше. Да не улеташе PSA да ги купи, Opel и Vauxhall ќе завршеа како Saab. Во однос на колите - само ги истакнувам работите кои мене не ми се допаѓале и кои сметам дека не биле во ред. Баш сметам дека Cruze беше супер продукт во супер време. Само штета што Chevrolet наместо да земе купувачи од други брендови како што беше замислено, канибализираше купувачи од Opel, па GM реши да го тргне од Европа.

Али ете, може да се согласиме дека не сум објективен. Нејсе, поентата ми беше дека не ми иде да се препорачува ~20 години стара кола на некој кој има прилично добар буџет да купи нешто забележливо поново, посовремено, побезбедно и поекономично.

И ако веќе ме влечеш за јазик - 3008 и со 1.5 BlueHDI и со 1.2 PureTech е побрз до 100 од Antara со 2.0 дизел. Бензинецот е цели 2 секунди побрз. Да, бензинецот ќе троши повеќе, признавам.