Автор Тема: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017  (Прочитано 6754 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #15 на: 01 Февруари 2024, 14:11:16 pm »
Пре-нај-убаво возило. Со здравје да се вози.
Бојата е MAZDA.
Единственото нешто кое што одма под-НАЈ-итно би го сменил е по мене најгрдиот можен бандаш, но тоа е сепак работа на вкус.
:D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #16 на: 01 Февруари 2024, 15:37:14 pm »
Овие челичните се колку да се преживее зимава, нормално не се по мој вкус.
Инаку си има оригинални металик сребрени алуминиумски бандажи, 16ки.

Завчера ја купив колата, молам за разбирање  ;D

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #17 на: 01 Февруари 2024, 15:39:39 pm »
Убаво количе со погодена боја, му се загледував и јас едно време, ама неможев да си погодам мотор турбо бензин, повеќето на оглас беа дизели или атмо.

Нема турбо бензинец од овој модел. Од најновиот да, но само во Америка..

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7053
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #18 на: 01 Февруари 2024, 15:47:37 pm »
Честитки за колата, се сеќавам кога ја донесоа во Сити мол изложена, кога седнав ептен и мене кеиф ми направи.
Само убавини!!!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #19 на: 01 Февруари 2024, 16:21:03 pm »
Убаво количе со погодена боја, му се загледував и јас едно време, ама неможев да си погодам мотор турбо бензин, повеќето на оглас беа дизели или атмо.

Нема турбо бензинец од овој модел. Од најновиот да, но само во Америка..
Не мора да е турбо кога е 2.0, сепак тоа е иста работа. Турбото додава капацитет на 1.0-1.2-1.4 за да стане поголем капацитет. 2.0 си има пристоен капацитет. Америчките се секако со многу посоодветни мотори и се 2.5 турбо бензин. Што е идеална димензија.

Овој мотор провери си, може да се освежи со мапи од многу помоќните атмосферци. И добива 175кс. Чисто да знаеш дека многу често се прави овој потег кај овие мотори. Електронски се угушени, инаку е истиот мотор.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2163
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #20 на: 01 Февруари 2024, 16:25:50 pm »
Да не се лажиме дека со мапа ќе добие 60коња плус. Нема турбина, атмо обичен е угушен заради еко норми.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #21 на: 01 Февруари 2024, 16:32:27 pm »
Да не се лажиме дека со мапа ќе добие 60коња плус. Нема турбина, атмо обичен е угушен заради еко норми.
Провери прво.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #22 на: 01 Февруари 2024, 16:32:40 pm »
Да не се лажиме дека со мапа ќе добие 60коња плус. Нема турбина, атмо обичен е угушен заради еко норми.

Нема што да се лажиме, си има мерења со вредности. G120/G165 се идентични мoтори, 2.0. G120 е софтверски угушен над ~4000rpm.


Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 961
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #23 на: 01 Февруари 2024, 16:47:47 pm »
Да не се лажиме дека со мапа ќе добие 60коња плус. Нема турбина, атмо обичен е угушен заради еко норми.

Нема што да се лажиме, си има мерења со вредности. G120/G165 се идентични мoтори, 2.0. G120 е софтверски угушен над ~4000rpm.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Тууу, што зборуваш бе! Значи тие 2000 вртежи нагоре ти се бескорисни, ко дизел да возиш

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2163
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #24 на: 01 Февруари 2024, 16:50:00 pm »
Ова се мапи од 2 различни мотори?
210нм е непроменат?

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 961
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #25 на: 01 Февруари 2024, 16:58:52 pm »
Ова се мапи од 2 различни мотори?
210нм е непроменат?

2та мотори го фаќаат највисокиот обртен момент на 4000, после тоа опаѓа малце кај 165ката што е природна појава, додека кај 120ката се гледа одма дека е софтверско ограничување пошто паѓа нагло.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13874
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #26 на: 01 Февруари 2024, 17:24:20 pm »
Ништо не се зафркавај, прави ремап, нека продиши тро.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #27 на: 01 Февруари 2024, 17:25:32 pm »
Нудам ремапче на 160кс и 220нм.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2163
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #28 на: 01 Февруари 2024, 17:26:55 pm »
My bad не сум знаел дека можи толку лесно да се реши ова кај скајакитв моторите.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6804
  • French diamond
Одг: Mazda 3 G120 Sedan Skyactiv-G 2017
« Одговори #29 на: 01 Февруари 2024, 17:47:50 pm »
И пак сигурно нема да е ист на меѓузабрзувања како 1.4Т 170 на пример. Ама ко за атмо не е лош, 8.2 до 100 е 165ката.