@nikola_bb Можно да е маса. Инаку контакт бравата не работи, направена е да се пали на копче, така да може да прави некој проблем. Држи вода тоа што го збориш, ќе му кажам на автоелектричарот и тоа да го испита.
Верувам дека е едноставно, ама се помалку и помалку луѓе се нафаќаат да работат на колава, веројатно од причината што ја наведе
@bear малку погоре. Единствено јас да поднаучам нешто па сам да средувам што можам. Како може да се испита контакт бравата? Ако имаш видео или некој артикл, слободно прати ми.
Ако не можеш да го направиш, монтирај од застава 101. Само горниот држач треба малку модификација да го направиш подолг и тоа е тоа, останатото е капаче на лонче.
Нашиот кадет го возевме со алтернатор од стокец, немаше проблеми, постоечкиот никако не можеа тогашни електричари да го оправат, цело време жареше сијаличката за акумулатор.
Со тој од стокец немаше мака.
Исто имај во предвид дека одоздола немаш заштитен капак и на секој поголем вир кога ќе поминуваш низ него, водата што прска може да прсне на каишницата и на секунда две да ти запали сијаличка за акумулатор бидејки пролизгува каишот од водата, ама не е страшно.
Може и таква варијанта, ама со татко ми сакавме да си стои се оригинално на него. Ако не може да се среди, тогаш ќе размислувам и за таа опција, ама мислам дека ќе го направат.
Тоа што пиша Никола,нема шо да е сложено во ова возило,али ако веќе не би се замарал, доволно е некој најазостанат сервис да бараш, по можност гаража по дома со некое чиче внатре, ќе ти ја оправи за 15 мин, не ти треба ни електричар засебно за ова. Секој шо работел со коли дури возевме сите со карбуратори ќе знае да ти ја оправи.
Имам и еден таков, можеби треба да појдам кај него пак. Последен пат коа бев кај него во моментот полнеше алтернаторот.