Автор Тема: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011  (Прочитано 16494 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6368
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #180 на: 21 Јуни 2024, 14:14:35 pm »
...
8000 евра.

Знам, бидејќи на другар пред неколку месеци осигурувањето му покри 8000 евра за нов фар.

Колите поскапуваат. Сервисните центри поскапуваат. Нелогично е осигурувањето да остане исто. Односно, неодржливо е.

Се согласувам, другар ти треба да плаќа осигурување најмалку 1000€. Јас колку што си плаќам тамам е пошто 200€ ми е фарот.  :)

А Битолчанец/ Холаѓанец со Х7-ка „најнова“ по муабети пренесени од другари да не кажувам точно можи грешно да е, ама мислам над 10000€ годишно плаќал, што е за верување по есапот на поршето.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2700
  • Слобода или смрт
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #181 на: 21 Јуни 2024, 14:34:16 pm »
Одржливи се. А за да функционира бизнис, треба одржливост. Тоа кога ќе се сфати, после се е лесно.

Е да во право си имаме ние многу за оджрување. Треба да се одржуваат рамковни. Треба да се одржуваат партиски кадри. Треба да се одржуваат тендери за прв ешалон. Многу оджување ни се фаќа на нас.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #182 на: 21 Јуни 2024, 15:05:00 pm »
...
8000 евра.

Знам, бидејќи на другар пред неколку месеци осигурувањето му покри 8000 евра за нов фар.

Колите поскапуваат. Сервисните центри поскапуваат. Нелогично е осигурувањето да остане исто. Односно, неодржливо е.

Се согласувам, другар ти треба да плаќа осигурување најмалку 1000€. Јас колку што си плаќам тамам е пошто 200€ ми е фарот.  :)

А Битолчанец/ Холаѓанец со Х7-ка „најнова“ по муабети пренесени од другари да не кажувам точно можи грешно да е, ама мислам над 10000€ годишно плаќал, што е за верување по есапот на поршето.
Тоа е целиот муабет. За ти да можеш да платиш 200еур за астрата од 2008ма, треба тој со Х7 да плати 1500еур. That simple. Не може астрата 200еур, а Х7 400еур. Тоа никаде го нема освен тука.

Србија е најблиску со нашата реалност, и што побрзо се навикнеме на тоа, толку подобро за сите нас.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #183 на: 21 Јуни 2024, 15:32:40 pm »
низ маало :D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13839
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #184 на: 21 Јуни 2024, 15:33:18 pm »
Така ако направат кај нас, сите ќе останеме на Голф 4-ки.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1840
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #185 на: 21 Јуни 2024, 19:49:35 pm »
низ маало :D
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Многу моќно делува, колку сака нека се давачките, Порше е, да е Шкода, Рено ... би мерел и споредувал, за Порше голем цеф, кеифот е поголем од +- 5-600 евра годишно.


П.С. Најскапоплатен фар кај нас за кој јас знам е од некое БМВ 7, некој ласер незнам каков, 15.000 евра, да е трагедијата поголема фарот е здрав, држачот му е пукнат и му дале нов. Сега стои обесен на ланци во осигурителната за да ги потсетува зошто каско не треба да се продава на било кој и за било која кола :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #186 на: 21 Јуни 2024, 21:07:41 pm »
Пред некоја недела имаше во М-Кар дојдено техничари од BMW, држеа обуки на мајстори, ама и демонстрации за осигурителни компании (барем ни кажаа дека ќе држат, не знам дали стварно се случило) - и се спомнаа баш фаровите. Еден од техничарите кажа дека фаровите (барем на поновите модели) имаат носачи кои се специфично направени да се скршат, за фарот да се вовлече во каросеријата при удар со пешак за да се намали ризик од повреда. И после тоа кажа дека носачите на фарот се направени да се кршат и да се лесно заменливи, за да се смени носач а не цел фар.

Што уствари има смисла.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #187 на: 24 Јуни 2024, 13:09:31 pm »
Некој предлог за порше сервис во Македонија? Во Холандија сите се по одмори и ќе треба 1 месец да чекам, а за тоа време морам во МК да дојдам.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #188 на: 24 Јуни 2024, 13:15:28 pm »
Митревски.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3413
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #189 на: 24 Јуни 2024, 15:46:54 pm »
Некој предлог за порше сервис во Македонија? Во Холандија сите се по одмори и ќе треба 1 месец да чекам, а за тоа време морам во МК да дојдам.

VW VAG Experts
Дарко +389 75305218
Кажи му дека Томи ти дал број.
Ти го препорачувам од причина што има сервисирано возила како твоето со иста погонизација и неколку Carrera-и.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1476
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #190 на: 25 Јуни 2024, 02:27:57 am »
Митревски.

Не е митревски за вакви возила.
Освен ако не е за уље и филтри.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #191 на: 13 Јули 2024, 11:37:51 am »
Се одлучив во МК да го сервисирам па го возев 2200 км од Делфт > Скопје. Иако ништо му немав сменето со никаков проблем стигнав до МК, не фали ниту уље ниту вода, температура си е океј, не тече од нигде, потрошувачка 9.1л/100км.

Али од како почнав во Скопје да возам:

1. Дознав дека стабилизаторите/виљушките или нешто слично во предницата се за мењеање.
2. Нема апсолутно никаква разлика во горивото помеѓу Shell V-Power 98 од Холандија и Макпетрол ULTRA 100 Race Pro у МК.
3. Во Делфт низ град троши 12л/100км, али во Скопје троши 18л/100км, на автопат си троши скроз исто така не е до горивото, туку Скопје е ултимејт тест за градска потрошња.


Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #192 на: 13 Јули 2024, 12:37:42 pm »
Се одлучив во МК да го сервисирам па го возев 2200 км од Делфт > Скопје. Иако ништо му немав сменето со никаков проблем стигнав до МК, не фали ниту уље ниту вода, температура си е океј, не тече од нигде, потрошувачка 9.1л/100км.

Али од како почнав во Скопје да возам:

1. Дознав дека стабилизаторите/виљушките или нешто слично во предницата се за мењеање.
2. Нема апсолутно никаква разлика во горивото помеѓу Shell V-Power 98 од Холандија и Макпетрол ULTRA 100 Race Pro у МК.
3. Во Делфт низ град троши 12л/100км, али во Скопје троши 18л/100км, на автопат си троши скроз исто така не е до горивото, туку Скопје е ултимејт тест за градска потрошња.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

V-Power Racing 100/102 октанското е тоа што ја прави разликата. :)