Автор Тема: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011  (Прочитано 15633 пати)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #135 на: 14 Јуни 2024, 20:38:02 pm »
Ништо страшно со оглед на годината на производство, нормални "дефеци".

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4904
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #136 на: 14 Јуни 2024, 21:25:23 pm »
Kakov antiroll bar ima? Me cudi ova leak

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #137 на: 14 Јуни 2024, 22:01:21 pm »
Kakov antiroll bar ima? Me cudi ova leak

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk



Не знам дали е баш roll-bar или не сум го слушнал добро, но тоа што ми го покажуваше ми личи дека е "REAR SWAY STABILIZER BAR W/DYNAMIC CHASSIS CONTROL" според тоа што најдов на нет.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #138 на: 14 Јуни 2024, 23:34:55 pm »
Се на се ништо страшно. Сосема логични работи.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2649
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #139 на: 14 Јуни 2024, 23:39:58 pm »
Направија детален сервис или детална проверка, па ќе се закажува термин?
Дали тамошните мајстори работат со твои делови?
Детален преглед, чекам цена да ми пратат па ако ми одговара ќе закажам сервис. Би требало да можеш со свои делови, бидејќи они посебно наплаќаат за саат и делови.
Aj bas pisi me interesira dali prifakaat so tvoi delovi.
Kaj nas veke mnogu tesko se naoga majstor sto raboti so tvoi delovi, site sakaat da se ugradat vo kjarot od delovite.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #140 на: 15 Јуни 2024, 00:17:02 am »
Kakov antiroll bar ima? Me cudi ova leak

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk



Не знам дали е баш roll-bar или не сум го слушнал добро, но тоа што ми го покажуваше ми личи дека е "REAR SWAY STABILIZER BAR W/DYNAMIC CHASSIS CONTROL" според тоа што најдов на нет.

 Anti-roll bar и sway bar е едно те исто. Тие Кајени имаат хидрауличен систем на самата балансштангла што ја зацврстува/олабавува за подобра контрола на body roll.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #141 на: 15 Јуни 2024, 10:13:57 am »
Направија детален сервис или детална проверка, па ќе се закажува термин?
Дали тамошните мајстори работат со твои делови?
Детален преглед, чекам цена да ми пратат па ако ми одговара ќе закажам сервис. Би требало да можеш со свои делови, бидејќи они посебно наплаќаат за саат и делови.
Aj bas pisi me interesira dali prifakaat so tvoi delovi.
Kaj nas veke mnogu tesko se naoga majstor sto raboti so tvoi delovi, site sakaat da se ugradat vo kjarot od delovite.

Јас пред 2 години кога возев BMW, бев многу задоволен од Џеповски (лисиче), прифаќаше со мои делови, си ги нарачував од Холандија и он ми ги мењаше. Цените му се малце поскапи од стандардно, но квалитетот на услугата беше топ, секогаш на време и секогаш проблемот решен.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2649
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #142 на: 15 Јуни 2024, 10:25:46 am »
Dzepovski centar mi napomna deka ne raboti so tugi delovi. Ne sum prasal kako e vo lisice, mozno e i tamu da smenile.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #143 на: 15 Јуни 2024, 16:00:46 pm »
Прескап е Џеповски Лисиче. Малтене Мкар. За мајсторијата немам лош збор. Кога ја купував Е87 тој ми ја провери и прв сервис тој ми правеше.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #144 на: 17 Јуни 2024, 14:46:20 pm »
Поминав скоро 1000км од кога го земав, многу сум изненаден од тоа колку малце троши колава. Возам претежно до Амстердам на работа (сабајле 6-7, гужва) што е само на автопат со 110-120км/ч и потрошувачката не отиде над 9.5l/100km. Во сред Амстердам/Делфт троши 11-12l/100km, премногу сум изненаден, за тоа што возилото е 4.8 со две турбини, скоро 500 коња очекував потрошувачката да биде многу поголема. Татко ми има Mitsubishi Pajero и тоа под 12.5l/100km на автопат не иде.

Мене ми е многу смешно колку е overpowered колава за нормално возење, возам со 100км/ч 8ма брзина на 1200 обртаи, тицам камион убрзува на 130км/ч, враќа во 7ма брзина и максимум иде до 1700-2000 обртаи  ;D


« Последно менување: 17 Јуни 2024, 14:59:06 pm Co9099 »

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5357
Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #145 на: 17 Јуни 2024, 15:57:16 pm »
Меганот до 3500 го стискам максимум на автопат во петта, ова кузни која брзина ја има на автопат на тие обртаи :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #146 на: 17 Јуни 2024, 16:26:26 pm »
Поминав скоро 1000км од кога го земав, многу сум изненаден од тоа колку малце троши колава. Возам претежно до Амстердам на работа (сабајле 6-7, гужва) што е само на автопат со 110-120км/ч и потрошувачката не отиде над 9.5l/100km. Во сред Амстердам/Делфт троши 11-12l/100km, премногу сум изненаден, за тоа што возилото е 4.8 со две турбини, скоро 500 коња очекував потрошувачката да биде многу поголема. Татко ми има Mitsubishi Pajero и тоа под 12.5l/100km на автопат не иде.

Мене ми е многу смешно колку е overpowered колава за нормално возење, возам со 100км/ч 8ма брзина на 1200 обртаи, тицам камион убрзува на 130км/ч, враќа во 7ма брзина и максимум иде до 1700-2000 обртаи  ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Прошетај малце до Германија да продиши колата како што треба :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #147 на: 18 Јуни 2024, 12:25:47 pm »
Поминав скоро 1000км од кога го земав, многу сум изненаден од тоа колку малце троши колава. Возам претежно до Амстердам на работа (сабајле 6-7, гужва) што е само на автопат со 110-120км/ч и потрошувачката не отиде над 9.5l/100km. Во сред Амстердам/Делфт троши 11-12l/100km, премногу сум изненаден, за тоа што возилото е 4.8 со две турбини, скоро 500 коња очекував потрошувачката да биде многу поголема. Татко ми има Mitsubishi Pajero и тоа под 12.5l/100km на автопат не иде.

Мене ми е многу смешно колку е overpowered колава за нормално возење, возам со 100км/ч 8ма брзина на 1200 обртаи, тицам камион убрзува на 130км/ч, враќа во 7ма брзина и максимум иде до 1700-2000 обртаи  ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Убавината на V8. Башка мислам моторов е доста доста погоден. Конкретно овој Turbo. Совршено за таа шасија.

Кај нас ќе ти троши доста повеќе. Не е рамнината како во Холандија. Брда, долини, се си имаме. Да не правиме муабет за квалитет на гориво, патишта и слично :)

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #148 на: 20 Јуни 2024, 12:50:21 pm »
Стигна писмо за регистрација, така да сега ги имам финалните цифри:

1. Регистрација: 1728 EUR
2. Осигурување: 816 EUR
3. Технички: 44 EUR

Или вкупно годишно: 2588 EUR
Ако ве интересира, да беше дизел ќе беше вкупно (за истото возило): 4020 EUR

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8612
  • Пичлеме
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #149 на: 20 Јуни 2024, 13:25:44 pm »
Шо напрае бе чоек, Порше да не регистрираш?! ;D