Страшно е колку погрешно разбираат луѓето како работи дпф и колку е само небитно дали возиш на 1500 или 3500 обртаи. Ако е започната редовна регенерација 90% нема да знаеш, но ако имаш добро сетило за слух ондак ќе сфатиш дека регенарцијата трае 15тина минути и дали возиш на 1500 обртаи или 2500 или па си во лер на семафор не е битно се додека моторот не е исклучен. Особено па на новиве еуро6+ дизели со адблу и триста палци скоро невозможно е да знаеш кога се случува регенерација.
Нема ништо подобро за продолжување на животен век на дпф од возење во град но на долги релации, идеално за такси што се вози 24/7. При такви услови на експлоатација побавно се полни дпф-то со гареж дур не дојде време за редовна регенерација. Многу побрзо се полни дпф-то кога го цепаш на отворено 150кмч+ и регенерацијата всушност се случува на помалку изминати километри.
Во случајот на авторот на темата веќе дошло до редовно палење на сијаличка за дпф. Односно си го ебал ежот и единствено решение е нов дпф или вадење. При секоја генерација која се случува на 300-800км во зависнот од експлоатација на возилото, останува пепелта како несогорлива во самиот процес на горење на гарежот при редовна регенерација. ДПФ-то веќе е преполно со пепел, физички помалце простор има за гарежот да се складира помеѓу регенерации и затоа почнува да се пали сијаличката се почесто.