Добро, ама покрај потреба од простор и потреба од добар хендлинг на кратки кривини, постои и потреба од естетика. Ова е навистина работа на вкусови за кои по правило не се дискутира, ама сепак...
Според мене и според големото мнозинство на БМВ заедницата 3-те се најелегантни и најскладно обликувани БМВ возила, па со тоа и најпопуларни во секоја генерација од коцката па натаму.
Во секој случај ја почитувам твојата посветеност и техничко знаење со кое располагаш.
Она што беа тројките порано (E36, E46) од аспект на димензии и пропорции, тоа е сега 2ката. А богами новата 2ка е поблиску до димензии на E92 веќе. Модерниве 3ки се веќе 5ки станати
мене на пример, од F серијата далеку повеќе ми се свиѓа 2ката од 3ката во не-М варијанта, а имав F серија 3ка.
G20 3ката е колку Е39 5ка станата. Колку и да се убави, големината секогаш ќе ми биде проблем. А со големината иде и тежина.
Да, знам дека имаше 335-ка, ја следев таа тема

Колиште беше ! особено кога поплаве.
Туку, спомна еднаш фарбање клешти, знаеш добар мајстор за тоа?