За 2.5ТДИ моторот имав еден колега сите му велевме не е погоден моторот и од фабрика то го тврда.
Тој имасе А4 Б6 2.5 ТДИ и че речеше: Моторо не е погоден за тој шо не можи да го одржува на 200к мислам дека имаше сменето брегасти и пак моторо нормално си работеше. хахах
А јапонско возило дома имам Тојота Рав 4 3-та генерација и дојде да смениме летва и држач некој на моторот.
Цена од Тојота дилер за летва:
Cena na delot e 76 600 den, isporaka 12 dena. Ова е од нив маилот.
И фино лепо си ја порачавме нова заменска од Германија за 300е и на крајот излезе дека не е летвата туку армортизерите па и тие си ги сменивме и Fun fact требаше и стабилизаторите да ги смениме со армортизерите и само едниот го имаше во цела држава.
Задоволен на квалитет на мотор и електроника ама ламарина бетар од Југо и боја ко клавале изгледа тој шо турал боја во пиштолите штедел. И пред некој да кажи дека мојот модел е можеби таков во малово имаме 2 истото го имаме предвидено.
Така да јапонскао да ако одиш често до Грција барем ко ќе имаш потреба од делови.
Туарегот прај кеф ама сигурно че има доста за средување на подвозје. Сепак возилото е направен да оди оф роад ама и 200км/х на автопат и да биди стабилно, така да сигурно има некој додатни работи во подвозјето за разлика од Тојотава.