да знаеш дека ќе ти јаде струја постојано, ако голфот ти е пред 2009та год.
стај унимер на клемите провери си после тие 10 минути (после 'гасење').
Знам веќе ми го испразни акумулаторот вечерта кога го наместив. Тоа се случува ако ги оставам конектирани црвената и портокаловата жица. Тие го предизвикуваат овој проблем
еве ти повеќе околу проблемот:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Navigation_System_(RNS510)_Retrofitting
Интересно, имам VCDS и проверив баш верзијата ми е "Е" 0110 и ја има во листата.
1K0-907-530-E 0110 | No | Update available
Има шанси и лоша комуникација да е проблемот. Или во гејтвеј от или во декодерот.
Гледам има update available за гејтвејот
А декодерот од радиото па нема конкретно профил за Голф 5. Има за многу понови модели на коли. Најдов за Голф 5 ама на друг тип не на овој Raise.
Не знам дали да пробам да го апдејтирам гејтвејот или пак да барам друг декодер.
Како и да е тука е проблемот.
Интересно е што после неколку пали гаси пак се пушта само без OBD функциите и малку лагува.
Ако го реконектирам на главниот џек позади одма се пали со се OBD и брзо работи за да после пак почне да зеза.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk