Автор Тема: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX  (Прочитано 4175 пати)

Присутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #15 на: 29 Септември 2023, 21:33:11 pm »
Допрва му предстои иднината на кинезите, особено на сериозните брендови со свои дизајни и технологии.
Еве погледнете го BYD до каде стигна, 4-ти бренд во светот по продажба, пред Форд и други етаблирани производители.

Инаку за црешкава ќе треба убедување оти нема дизел нели, менталитетот наш малку е тежок за менување како со корејците што беше во 1999 па навака, ама па сега секоја трета нова кола е КИА/Хјундаи.

Објави цени ако имаш.

Каде е 4ти ? Ваљда се продава многу во Кина, а нив ги има многу, па затоа и е така рангиран во светот...баш пред некој ден видов едно вакво и се чудев што глупост е сега ова, ама ете сега се образовав што кола било.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #16 на: 29 Септември 2023, 21:39:57 pm »
Зошто да не бидат? Истото што се збореше на времето за „корејците“ сега се збори за „кинезите“ - а видовме до каде стигнаа Kia и Hyundai.

Во меѓувреме...
Воопшто не е споредливо со корејците. Корејците се политички сојузници на американците и европјаните. За да дадат територија под закуп на Американците и НАТО (ти текнува дека пред 4-5 години и НАТО сакаше да се шири во пацификот па ги потсетија дека се North Atlantic), Neocons на Буш прифатија да им поклонат дел од пазарот во Америка и така Киа и Хјундаи се интернационализираа. Истите денешни Neocons сакаат да почнат војна со Кина преку Таиван, така да Кина е под санкции и така ќе остане тоа до недоглед. Кинезите се борат ама мислам дека нема да имаат шанса да им се дозволи пристап на тие пазари.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6667
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #17 на: 29 Септември 2023, 21:51:42 pm »
Во шведска многу често гледам кинески коли, MG убедливо води. BYD ги има доста и некои други кинези. Треба неколку години дa поминат да се уверат и скептиците дека се квалитетни и ок возила и отиде европската авто индустрија y qrac


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1659
CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #18 на: 29 Септември 2023, 23:11:41 pm »
Јас за 5-7 години од сега можеби би купил кинеско возило. Ако дадат добра опрема, добар мотор, добра завршна обработка и најважно брз и добар сервис, како и достапност на резервни делови во Европа, не знам зошто некој не би земал нов кинез, со 7-8 години гаранција да речеме за 18-20 илјади евра.

Тоа се дејли драјвер класа на возила и најважно е да вршат работа и да се поуздани. 

За 35-40 илјади евра и над тоа, тешко дека би земал Кинез.  Тука више треба малку време да помине за и брендот да добие на тежина, пред се со докажување на квалитетот. Не се станува Мерцедес или Лексус преку ноќ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #19 на: 30 Септември 2023, 00:52:40 am »
Кога бев во Рим во април овој шведско-кинески бренд го гледав многу често и се зачудив тогаш и од тоа што прочитав набрзинка на нет приказната беше за 500 евра месечно имаш кола за која друг и мисли во поглед на регистрација одржување и се друго, си наоѓаат кинезиве начин како да се пробијат на пазаров а со оглед на тоа што европскиве брендови полетаа многу мислам дека ке го искористат тој момент и многу лесно ке се пробијат.

https://www.lynkco.com/en

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1103
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #20 на: 30 Септември 2023, 05:30:10 am »
Цреши најадам црвливи се.
Се шалам кинезите си гасат. Се чудам зошто нема уште фабрика на toyota  во Кина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #21 на: 30 Септември 2023, 13:47:54 pm »
Цреши најадам црвливи се.
Се шалам кинезите си гасат. Се чудам зошто нема уште фабрика на toyota  во Кина.

Како нема фабрика во Кина? Пола компоненти им се кинески.... ваљда, штознам ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #22 на: 30 Септември 2023, 14:28:19 pm »
Сите имаат фабрики во (или добавувачи од) Кина. Апсолвиран муабет во 2023.

Воопшто не е споредливо со корејците. Корејците се политички сојузници на американците и европјаните. За да дадат територија под закуп на Американците и НАТО (ти текнува дека пред 4-5 години и НАТО сакаше да се шири во пацификот па ги потсетија дека се North Atlantic), Neocons на Буш прифатија да им поклонат дел од пазарот во Америка и така Киа и Хјундаи се интернационализираа. Истите денешни Neocons сакаат да почнат војна со Кина преку Таиван, така да Кина е под санкции и така ќе остане тоа до недоглед. Кинезите се борат ама мислам дека нема да имаат шанса да им се дозволи пристап на тие пазари.

Не би навлегувал во гео-политички дискусии, мислам дека нема поента.

Во најмала рака, корејските производители мораат да извезуваат - во Јужна Кореја годишно се продаваат околу 1.5 милиони коли. Во Кина се продаваат скоро 27 милиони. На Кинезите во суштина не им треба да излегуваат од Кина - ама ете, излегуваат. А тоа дека „нема да им се дозволи пристап“ - пара буши где бургија нече. Од што „не им се дозволува пристап“ имаат троцифрен раст во Европа и некои модели во Европа им се продаваат повеќе од соодветните европски луксузни конкуренти. Ние можеме со глава во ѕид колку сакаме, ама реалноста е дека они си тераат работа.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #23 на: 30 Септември 2023, 16:32:33 pm »
Нормално дека ќе си тераат работа кога Голф дојде 50К €.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #24 на: 30 Септември 2023, 16:42:50 pm »

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #25 на: 30 Септември 2023, 16:45:13 pm »
Кога бев во Рим во април овој шведско-кинески бренд го гледав многу често и се зачудив тогаш и од тоа што прочитав набрзинка на нет приказната беше за 500 евра месечно имаш кола за која друг и мисли во поглед на регистрација одржување и се друго, си наоѓаат кинезиве начин како да се пробијат на пазаров а со оглед на тоа што европскиве брендови полетаа многу мислам дека ке го искористат тој момент и многу лесно ке се пробијат.

https://www.lynkco.com/en
LynkCo кине во Холандија

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 331
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #26 на: 30 Септември 2023, 17:03:17 pm »
Допрва му предстои иднината на кинезите, особено на сериозните брендови со свои дизајни и технологии.
Еве погледнете го BYD до каде стигна, 4-ти бренд во светот по продажба, пред Форд и други етаблирани производители.

Инаку за црешкава ќе треба убедување оти нема дизел нели, менталитетот наш малку е тежок за менување како со корејците што беше во 1999 па навака, ама па сега секоја трета нова кола е КИА/Хјундаи.

Објави цени ако имаш.

Каде е 4ти ? Ваљда се продава многу во Кина, а нив ги има многу, па затоа и е така рангиран во светот...баш пред некој ден видов едно вакво и се чудев што глупост е сега ова, ама ете сега се образовав што кола било.
https://www.trendforce.com/presscenter/news/20230928-11867.html#:~:text=Chinese%20automaker%20BYD%20surpassed%20Ford,offerings%20are%20new%20energy%20vehicles.

Еве од каде е превземен податокот а се однесува на продажба на нови возило во Август, не влегува во статистиката Австралија, а таму на големо растура BYD
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #27 на: 30 Септември 2023, 19:39:39 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #28 на: 30 Септември 2023, 20:44:48 pm »

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4968
Одг: CARclub Возење: Chery Tiggo 7 Pro, 8 Pro, FX
« Одговори #29 на: 01 Октомври 2023, 12:51:28 pm »
Ај баш да видиме, јас сум сигурен дека  никогаш нема да бидат пред никој европеец во Европа во продажба. Кој будала купува кинез, покрај милион други проверени коли.
https://www.wiwo.de/technologie/wirtschaft-von-oben/wirtschaft-von-oben-230-chinas-autoindustrie-so-bereitet-nio-den-grossangriff-auf-deutsche-autobauer-vor/29393216.html?utm_term=ne&utm_campaign=standard&utm_content=organisch&utm_medium=sm&utm_source=Facebook#Echobox=1696061373

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk