Автор Тема: Тјунинг дилема (вртежен момент изнад максималниот на мењачот)  (Прочитано 3663 пати)

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Ме интересира искуство со тјунирање, каде вртежниот момент го надминува максималниот вртежен момент кој е по спецификација поддржан од мењачот.
Дали има некој слично искуство.

Конкретно се работи за 9-степен мењач со повеќе квачила кој според спецификација држи до 700 н/м. Моментално е агрегатот постигнува 700, но насекаде стоја јавно достапни понуди за тјунинг до 760н/м. Конкретната дилема ми е за мењачот,како ќе се снајде со истиот. Дали конверторот на вртежен момент пошто е лимитиран едноставно ќе пренесе 700 и џабе е тјунингот?

Благодарам однапред.

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Ke gi preebes lamelite pobrzo

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Спецификацијата на менувачот кажува која му е дизајнираната издржливост, во случајов 700nm, но тоа не значи дека ќе цркне одма со 760nm, дури и тоа влегува во границите на предвидени толеранции. Иако е со вискозни ламели, нема некој торк лимитер (освен нели преку ECU-то на моторот) кој ќе го ограничи преносот на снага низ менувачот. Значи, бенефит ќе има, нема да биде џабе тјунирањето. Веројатно малку го намалуваш предвидениот век на компонентите, ама со разлика во торк-от од помалку од 10%, генерално си на безбедна страна. Впрочем, максималниот торк многу ретко ќе го користиш, мислам, освен ако не влечеш композиција со вагони мазут за ТЕЦ Неготино, па цело време да ти требаат 760нм :)
Без гајле чипни си го ѕверот за повеќе уживање :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5927
  • Шо да пишам тука?🤔
Затоа постои датабаза која ја имаат тјунерите на која пушува точно каков модел е менувачот и до колку нм може да издржи. Исто и за моторот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Мала е разликата, а сигурно по нетов има искуства за како се искуствата.

Од друга страна пак, има мапи што се за аутоматик, и се малку понежни во делот на пониски вртежи каде што е максималниот торк, а сепак си ги вадат на високи обртаи коњските сили. Така да се решава и тоа.

760нм не знам како ќе пренесат тркалата, така да ако е 2wd пре ќе пролизгаат гумите него ли да се стигне до лимитот на менувачот. Ако е ауди кватро, тогаш е друго. Ама колку што знам ауди кватро со 700нм не доаѓа со дсг туку со торк конверотор.

Провери си точно каков е менувачот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Па и овој 9 степен со повеќе квачила, би требало е да е торк конвертор со повеќе квачила (вискозна спојка),  ваљда „повеќе“ значи повеќе од 2, инаку би пишал две ? Ама да пишеше за што кола се работи, полесно ќе нѝ беше. Вака знам само дека е дизел :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
@Simo - Carrier159   мењачот е тој 9г троник, не е дизел колата, бензинец е.

Се работи M274 210 коња/350нм бензинец у комбо со 110 коња електричен, све у пакет на задни тркала.

Истиот мењач (теоретски ист), се користи и за дизел кој што е 400нм, исто у комбо со 110коња/350нм електромотор.

Логиката ми е дека ако фабрички дизел варијантата се справува со 400+350 кај дизелот, дека и бензинецот ако од 350+350 го качам на 400+350 ќе биде ок. Једино што никаде неможе да се најде инфо дали дизелот и бензинецот имаат апсолутно идентичен мењач.

На многу места по нет стои дека максимумот е 1000нм.




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
А од каде тогаш најде 700нм дека е лимит!?

Како што рече Симо, нема дилема.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5927
  • Шо да пишам тука?🤔
Јас би рекол дека за тој менувач 750нм е сејф лимит според датабазата која ја користам. Тој мотор добива +30кс и +50нм со стејџ1 кој е во согласност со фабричките лимити на мотор и менувач.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
@nestor04 според се што е достапно онлајн и мене така ми личи на прва. Сите што се етаблирани тјунери, велат од 30-40 коња и 50-60 нм. Од кој производител е мапата која ја споменуваш?



Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5927
  • Шо да пишам тука?🤔
Мапата се изработува според оригиналната мапа на твоето возило, имам мапи и од BR-Performance, но со доплата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
@Simo - Carrier159   мењачот е тој 9г троник, не е дизел колата, бензинец е.

Се работи M274 210 коња/350нм бензинец у комбо со 110 коња електричен, све у пакет на задни тркала.

Истиот мењач (теоретски ист), се користи и за дизел кој што е 400нм, исто у комбо со 110коња/350нм електромотор.

Логиката ми е дека ако фабрички дизел варијантата се справува со 400+350 кај дизелот, дека и бензинецот ако од 350+350 го качам на 400+350 ќе биде ок. Једино што никаде неможе да се најде инфо дали дизелот и бензинецот имаат апсолутно идентичен мењач.

На многу места по нет стои дека максимумот е 1000нм.





А што ќе постигнеш ако смениш 700нм на 750нм? Нели мислиш дека е тешка глупост тоа џабе пари фрлени?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Он ќе го тјунира само бензинскиот дел од погонската единица, комбинираниот торк е 700nm ќе се качи за 7-8%, но на бензинскиот дел ќе отиде од 370 на 420нм. И снагата на бензинскиот мотор ќе отиде нагоре за 50-тина коњски сили, претпоставувам. Таман кога електромоторот ќе почне да губи „душа“ при високи вртежи, ќе си добие добар панч од бензинскиот мотор. Супер ќе биде, колата ќе се осети доста полесна.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
@Tischläufer најверојатно мојата би-поларна личност во зависност од расположение се движи помеѓу твојот пост и оној на @Simo - Carrier159

Во одредени моменти си викам, кој ѓаол, стар сум за да се возбудувам што од 5.6с ќе се спушти на ниски 5 или испод до 100ка. Но како што воочи Симо, електромоторот има на располагање само 13.5кв и се празни за околу 80тина км на отворено се гаси над 140кмч. Така да се надевам дека ќе добијам поопуштен бензинец одкако ќе се потроши батеријата.

Е сега главното прашање, кој у мк има dyno и искуство со m274 (или у најмала рака мапа со педигре од некој паметен германец што ги конта вистински работите)?