Автор Тема: BMW M340i Xdrive G20 2019  (Прочитано 7429 пати)

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 349
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #45 на: 04 Септември 2023, 20:42:38 pm »
Ако се купува возило од Германија нема можност за EUR1 сертификат.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #46 на: 05 Септември 2023, 00:34:52 am »
Може да се извади Еуро 1 сертификат. Но колата треба да се сврти преку Бугарија. Односно Бугарска фирма да ја купи од Германската и потоа Бугарската да ви ја продаде во Македонија. Малце е посложено, но за поскапи коли се исплаќа. Секако постојат мал милион бугарски фирми во бугарија поседувани од Македонци па се наоѓа некој да заврши работа.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #47 на: 05 Септември 2023, 07:25:36 am »
Не ми е јасно со бугариве како функиционира, кога проблемот е во самите производители, кои решиле дека им е премногу администрација да издаваат EUR.1 документ.
https://www.auto-empire.de/en/service/export-services/

EUR.1
Unfortunately, last year, almost all manufacturers decided to no longer issue supplier’s declarations. As this preliminary document is mandatory to obtain an EUR.1, we are unfortunately unable to offer you this service at present.

If your home country, which is outside the EU, has a preferential agreement with the EU, you can benefit from a tariff concession in your home country. Such agreements assume, among other things, that the preferential origin of the goods supplied is in the EU (preference of origin). Proof of preference, the EUR.1 is considered as one, documents that these conditions have been met.

In order for the customs office of export to issue an EUR.1, it must be proved by means of a supplier’s declaration that the vehicle is a product that originates in the EU. As a general rule, only the vehicle manufacturer can provide this proof. Please be aware that German manufacturers such as BMW, Mercedes, Volkswagen and Audi have stopped issuing supplier’s declarations a while ago. They argued that the administrative expenses were too high.

Nevertheless, there are still a number of manufacturers, such as Jaguar Land Rover, who issue supplier’s declarations for EU products upon request. If the manufacturer is able to issue a supplier’s declaration, an EUR.1 can be requested from the customs office of export.

Do you need an EUR.1? As part of the export declaration, we also gladly handle the obtainment of an EUR.1 without asking for an additional charge. Please get in touch with us! We will gladly help you.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #48 на: 05 Септември 2023, 07:32:24 am »
Не ми е јасно со бугариве како функиционира, кога проблемот е во самите производители, кои решиле дека им е премногу администрација да издаваат EUR.1 документ.
https://www.auto-empire.de/en/service/export-services/

EUR.1
Unfortunately, last year, almost all manufacturers decided to no longer issue supplier’s declarations. As this preliminary document is mandatory to obtain an EUR.1, we are unfortunately unable to offer you this service at present.

If your home country, which is outside the EU, has a preferential agreement with the EU, you can benefit from a tariff concession in your home country. Such agreements assume, among other things, that the preferential origin of the goods supplied is in the EU (preference of origin). Proof of preference, the EUR.1 is considered as one, documents that these conditions have been met.

In order for the customs office of export to issue an EUR.1, it must be proved by means of a supplier’s declaration that the vehicle is a product that originates in the EU. As a general rule, only the vehicle manufacturer can provide this proof. Please be aware that German manufacturers such as BMW, Mercedes, Volkswagen and Audi have stopped issuing supplier’s declarations a while ago. They argued that the administrative expenses were too high.

Nevertheless, there are still a number of manufacturers, such as Jaguar Land Rover, who issue supplier’s declarations for EU products upon request. If the manufacturer is able to issue a supplier’s declaration, an EUR.1 can be requested from the customs office of export.

Do you need an EUR.1? As part of the export declaration, we also gladly handle the obtainment of an EUR.1 without asking for an additional charge. Please get in touch with us! We will gladly help you.
Бугрите ваљда у фотошот го прават, нема замарање со бирократија.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #49 на: 05 Септември 2023, 08:03:24 am »
"Only valid for Export in RSM" :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #50 на: 05 Септември 2023, 08:56:40 am »
Продавачот(правно лице) во Бугарија си прави Еуро 1 Сертификат, ако на Германциве им е скапо, валјда поефтино му е него :D

Имаше дека до некоја сума се мине само со изјава за потекло, додека над Х сума (тропам 5000 евра) мора да се направи сертификат.

Сертификатот го признаваат на царина.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #51 на: 05 Септември 2023, 09:07:36 am »
Продавачот(правно лице) во Бугарија си прави Еуро 1 Сертификат, ако на Германциве им е скапо, валјда поефтино му е него :D

Имаше дека до некоја сума се мине само со изјава за потекло, додека над Х сума (тропам 5000 евра) мора да се направи сертификат.

Сертификатот го признаваат на царина.

Очигледно се фејк чим производителот не издава декларација.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #52 на: 05 Септември 2023, 09:13:21 am »
Logikata e mnogu ednostavna. Germanskite proizvoditeli gi tretiraat kolite kako koli i nivnite komponenti treba barem 70/80% da poteknuvaat od EU za da mozat proizvoditelite da izdadat potvrda deka kolata e vsusnost so EU poteklo. Poradi najrazlicnite kompanii dobavuvaci (mnogu cesto non-EU/Azija), treba sekoja serija/transa na proizvedeni koli da se ispita posebno za da se vidi dali e nad ili pod taa granica.

Toa e skap proces zatoa sto sekoja individualna komponenta doagja od najrazlicni transi i generacii i razlicno e prijavena vo KBA (Federalnata agencija za proizvodstvo, kvalitet i homologacija za koli vo Germanija).

Vo Bugarija i vo drugite EU clenki koi sto ne gi proizveduvaat kolite e mnogu poednostavno. Ja tretiraat kolata kako celosen paket od stoka/zelezo od dva, tri, pet tona i stom toa kupce zelezo e so EU dokumenti na EU teritorija, dobiva EUR.1 za izvoz.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #53 на: 05 Септември 2023, 09:24:03 am »
Продавачот(правно лице) во Бугарија си прави Еуро 1 Сертификат, ако на Германциве им е скапо, валјда поефтино му е него :D

Имаше дека до некоја сума се мине само со изјава за потекло, додека над Х сума (тропам 5000 евра) мора да се направи сертификат.

Сертификатот го признаваат на царина.

Очигледно се фејк чим производителот не издава декларација.

Па не е баш фејк, сива зона е. Они го издаваат. На Сертификатот како подписник е фирмата што го издава (Бугарската). Они викаат колата е од европско производство. Ако имаме систем да докажеме во Македонија дека не е, нека докажат.  Секако скроз небитно е дали е Фејк или не, кога го признаваат и заштедува 5% давачки. Секако тоа со Еуро 1 или без Еуро 1 царинењето е најголема глупост на светот и е ставено во законот само заради дополнителни давачки.

Инаку и во Холандија издаваат такви Еуро 1 сертификати доколку го купите возилото од Холандска фирма за препродавање на возила.


Logikata e mnogu ednostavna. Germanskite proizvoditeli gi tretiraat kolite kako koli i nivnite komponenti treba barem 70/80% da poteknuvaat od EU za da mozat proizvoditelite da izdadat potvrda deka kolata e vsusnost so EU poteklo. Poradi najrazlicnite kompanii dobavuvaci (mnogu cesto non-EU/Azija), treba sekoja serija/transa na proizvedeni koli da se ispita posebno za da se vidi dali e nad ili pod taa granica.

Toa e skap proces zatoa sto sekoja individualna komponenta doagja od najrazlicni transi i generacii i razlicno e prijavena vo KBA (Federalnata agencija za proizvodstvo, kvalitet i homologacija za koli vo Germanija).

Vo Bugarija i vo drugite EU clenki koi sto ne gi proizveduvaat kolite e mnogu poednostavno. Ja tretiraat kolata kako celosen paket od stoka/zelezo od dva, tri, pet tona i stom toa kupce zelezo e so EU dokumenti na EU teritorija, dobiva EUR.1 za izvoz.

Баш така. Кој има проблем со тоа, нека го спори :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #54 на: 05 Септември 2023, 09:28:11 am »
Затоа не се во шенген ;D

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 349
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #55 на: 05 Септември 2023, 10:23:45 am »
Може да се извади Еуро 1 сертификат. Но колата треба да се сврти преку Бугарија. Односно Бугарска фирма да ја купи од Германската и потоа Бугарската да ви ја продаде во Македонија. Малце е посложено, но за поскапи коли се исплаќа. Секако постојат мал милион бугарски фирми во бугарија поседувани од Македонци па се наоѓа некој да заврши работа.


Овде се си во право така е, теоретски, во пракса е многу различно

Најпрвин знам дека има многу бугарски фирми од Македонци, ама никој нема да ти заврши работа за лепи очи.  Бар јас немам таков билизок човек.
За да го купи тој возилото за тебе не сака да вложува од неговите финансии туку ке треба ти сумата за возилото да му ја префрлиш на неговата сметка за да тој го купи возилото во твое име, и тоа ке биде возило на негова фирма, така ке стои. Еве му текне не ги го препишува возилото, шо правиме.
Друго дури и да го направи тоа и да е се фер, самата услуга за да ти го купи возилото кошта 500 еур, транспортот до БГ околу 1000-1200 еур, + цена за еур1 сертификат кој би коштал 300-400 еур.
Севкупно на моево возило разлика со еур 1 беше околу 3000 еур, ако ги соберам трошковите за да го извадам ме коштаат околу 1500-2000 еур. И од искуството моментот кога влегов во Србија со ф-ктурата на возилот како сите тебе да те чекаат. Ахам скапо возило така ли, оди сега да видеш ти, мито вам онам, стопирање, малтрертирање итн итн. Мислам дека низ бугарија соогласно сумата на ова возило давачките и под рака ќе беше уште пострашно.
за Низ Бугарија има премногу "If" варијанти за потенцијална заштеда од 1000-1500 еур и доста чекање за пристигање на возилото со камион. И третата работа, не велам дека не го прифаќаат еур 1 сертификатот, ама секако сите знаеме мислам дека не е легитимен, и еве, пак пошо станува збор за вакво возило на царина бугарска се заинатат и земат да проверуваат и видат дека не е нешо легитимно, и право ти го запленуваат возилото. Мислам може некој да проба, ама мене не ми се ризикуваше. Да сум препорадавач или работам со тоа или некој ептен билозок да работи со тоа ајде вака, како општа странка премногу ризично.
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #56 на: 05 Септември 2023, 10:47:44 am »
Може да се извади Еуро 1 сертификат. Но колата треба да се сврти преку Бугарија. Односно Бугарска фирма да ја купи од Германската и потоа Бугарската да ви ја продаде во Македонија. Малце е посложено, но за поскапи коли се исплаќа. Секако постојат мал милион бугарски фирми во бугарија поседувани од Македонци па се наоѓа некој да заврши работа.


Овде се си во право така е, теоретски, во пракса е многу различно

Најпрвин знам дека има многу бугарски фирми од Македонци, ама никој нема да ти заврши работа за лепи очи.  Бар јас немам таков билизок човек.
За да го купи тој возилото за тебе не сака да вложува од неговите финансии туку ке треба ти сумата за возилото да му ја префрлиш на неговата сметка за да тој го купи возилото во твое име, и тоа ке биде возило на негова фирма, така ке стои. Еве му текне не ги го препишува возилото, шо правиме.
Друго дури и да го направи тоа и да е се фер, самата услуга за да ти го купи возилото кошта 500 еур, транспортот до БГ околу 1000-1200 еур, + цена за еур1 сертификат кој би коштал 300-400 еур.
Севкупно на моево возило разлика со еур 1 беше околу 3000 еур, ако ги соберам трошковите за да го извадам ме коштаат околу 1500-2000 еур. И од искуството моментот кога влегов во Србија со ф-ктурата на возилот како сите тебе да те чекаат. Ахам скапо возило така ли, оди сега да видеш ти, мито вам онам, стопирање, малтрертирање итн итн. Мислам дека низ бугарија соогласно сумата на ова возило давачките и под рака ќе беше уште пострашно.
за Низ Бугарија има премногу "If" варијанти за потенцијална заштеда од 1000-1500 еур и доста чекање за пристигање на возилото со камион. И третата работа, не велам дека не го прифаќаат еур 1 сертификатот, ама секако сите знаеме мислам дека не е легитимен, и еве, пак пошо станува збор за вакво возило на царина бугарска се заинатат и земат да проверуваат и видат дека не е нешо легитимно, и право ти го запленуваат возилото. Мислам може некој да проба, ама мене не ми се ризикуваше. Да сум препорадавач или работам со тоа или некој ептен билозок да работи со тоа ајде вака, како општа странка премногу ризично.

Се слагам со тебе скрос, 5% царина на 39500 евра е 2000 евра. Не се исплатат маките. Вака директ во Мк идеш, ја цариниш, мирна глава.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #57 на: 05 Септември 2023, 10:49:12 am »
Може да се извади Еуро 1 сертификат. Но колата треба да се сврти преку Бугарија. Односно Бугарска фирма да ја купи од Германската и потоа Бугарската да ви ја продаде во Македонија. Малце е посложено, но за поскапи коли се исплаќа. Секако постојат мал милион бугарски фирми во бугарија поседувани од Македонци па се наоѓа некој да заврши работа.


Овде се си во право така е, теоретски, во пракса е многу различно

Најпрвин знам дека има многу бугарски фирми од Македонци, ама никој нема да ти заврши работа за лепи очи.  Бар јас немам таков билизок човек.
За да го купи тој возилото за тебе не сака да вложува од неговите финансии туку ке треба ти сумата за возилото да му ја префрлиш на неговата сметка за да тој го купи возилото во твое име, и тоа ке биде возило на негова фирма, така ке стои. Еве му текне не ги го препишува возилото, шо правиме.
Друго дури и да го направи тоа и да е се фер, самата услуга за да ти го купи возилото кошта 500 еур, транспортот до БГ околу 1000-1200 еур, + цена за еур1 сертификат кој би коштал 300-400 еур.
Севкупно на моево возило разлика со еур 1 беше околу 3000 еур, ако ги соберам трошковите за да го извадам ме коштаат околу 1500-2000 еур. И од искуството моментот кога влегов во Србија со ф-ктурата на возилот како сите тебе да те чекаат. Ахам скапо возило така ли, оди сега да видеш ти, мито вам онам, стопирање, малтрертирање итн итн. Мислам дека низ бугарија соогласно сумата на ова возило давачките и под рака ќе беше уште пострашно.
за Низ Бугарија има премногу "If" варијанти за потенцијална заштеда од 1000-1500 еур и доста чекање за пристигање на возилото со камион. И третата работа, не велам дека не го прифаќаат еур 1 сертификатот, ама секако сите знаеме мислам дека не е легитимен, и еве, пак пошо станува збор за вакво возило на царина бугарска се заинатат и земат да проверуваат и видат дека не е нешо легитимно, и право ти го запленуваат возилото. Мислам може некој да проба, ама мене не ми се ризикуваше. Да сум препорадавач или работам со тоа или некој ептен билозок да работи со тоа ајде вака, како општа странка премногу ризично.

Јас го извадив и завршив работа.
Кај мене беше разликата околу 2500 евра, 200 евра ме кошташе сертификатот и сите СВИФТ трошоци за пренос на парите од Бугарија во Германија. Колата ја платив на сметка во Бугарија, од таму одма ја платија во Германија. Се слагам со тоа дека е малце проблем,  но кај мене човекот што ја имаше фирмата беше од Велес и тоа и го работеше, го познавав и лично па релативно брзо и без проблеми завршив работа. Одкако ја регистрирав колата во Македонија, сите документи ги пратив во Германија, данокот за неколку дена го префрлија во Бугарија и по неколку дена од Бугарија ми го вратија целосно на сметка(минус 20-30 евра за Свифтот).

Што се однесува до делот со логистиката. Воопшто не ни бев ни во Бугарија, ниту па колата беше, само документите беа од таму. Истиот човек што ми среди за Еуро 1 има и транспортна компанија за пренос на возила. Му дадов локација од возилото, возилото го качија на камион и ми стаса директно до терминал во Велес. Цената на таа услуга беше 600 евра, и да одев да го зимам исто ќе ме фанеше. За легитимноста на Еуро 1 сертификатот објасни Луки, скроз легитимен си е и нема шанси да не го признаат.
Да не се сфатиме грешно, јас сакав да одам и да ја земам и возам надоле, ама тогаш беше Корона време и за жал неможев да отидам во Германија лично.
Така да кај мене разликата беше 2300 евра што воопшто не е мала сума.

@andrejnaumovski  Незнам за кој маки, пак ќе речам. Ете ви ја горе опишана целата процедура. 5 меилови е процедурата. Значи му иде околу 460 евра од меил, во мојот случај. Како што кажав, по сложено е да отидеш и да си ја земеш сам, него ли ова да се направи.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #58 на: 05 Септември 2023, 11:01:21 am »
Може да се извади Еуро 1 сертификат. Но колата треба да се сврти преку Бугарија. Односно Бугарска фирма да ја купи од Германската и потоа Бугарската да ви ја продаде во Македонија. Малце е посложено, но за поскапи коли се исплаќа. Секако постојат мал милион бугарски фирми во бугарија поседувани од Македонци па се наоѓа некој да заврши работа.


Овде се си во право така е, теоретски, во пракса е многу различно

Најпрвин знам дека има многу бугарски фирми од Македонци, ама никој нема да ти заврши работа за лепи очи.  Бар јас немам таков билизок човек.
За да го купи тој возилото за тебе не сака да вложува од неговите финансии туку ке треба ти сумата за возилото да му ја префрлиш на неговата сметка за да тој го купи возилото во твое име, и тоа ке биде возило на негова фирма, така ке стои. Еве му текне не ги го препишува возилото, шо правиме.
Друго дури и да го направи тоа и да е се фер, самата услуга за да ти го купи возилото кошта 500 еур, транспортот до БГ околу 1000-1200 еур, + цена за еур1 сертификат кој би коштал 300-400 еур.
Севкупно на моево возило разлика со еур 1 беше околу 3000 еур, ако ги соберам трошковите за да го извадам ме коштаат околу 1500-2000 еур. И од искуството моментот кога влегов во Србија со ф-ктурата на возилот како сите тебе да те чекаат. Ахам скапо возило така ли, оди сега да видеш ти, мито вам онам, стопирање, малтрертирање итн итн. Мислам дека низ бугарија соогласно сумата на ова возило давачките и под рака ќе беше уште пострашно.
за Низ Бугарија има премногу "If" варијанти за потенцијална заштеда од 1000-1500 еур и доста чекање за пристигање на возилото со камион. И третата работа, не велам дека не го прифаќаат еур 1 сертификатот, ама секако сите знаеме мислам дека не е легитимен, и еве, пак пошо станува збор за вакво возило на царина бугарска се заинатат и земат да проверуваат и видат дека не е нешо легитимно, и право ти го запленуваат возилото. Мислам може некој да проба, ама мене не ми се ризикуваше. Да сум препорадавач или работам со тоа или некој ептен билозок да работи со тоа ајде вака, како општа странка премногу ризично.

Јас го извадив и завршив работа.
Кај мене беше разликата околу 2500 евра, 200 евра ме кошташе сертификатот и сите СВИФТ трошоци за пренос на парите од Бугарија во Германија. Колата ја платив на сметка во Бугарија, од таму одма ја платија во Германија. Се слагам со тоа дека е малце проблем,  но кај мене човекот што ја имаше фирмата беше од Велес и тоа и го работеше, го познавав и лично па релативно брзо и без проблеми завршив работа. Одкако ја регистрирав колата во Македонија, сите документи ги пратив во Германија, данокот за неколку дена го префрлија во Бугарија и по неколку дена од Бугарија ми го вратија целосно на сметка(минус 20-30 евра за Свифтот).

Што се однесува до делот со логистиката. Воопшто не ни бев ни во Бугарија, ниту па колата беше, само документите беа од таму. Истиот човек што ми среди за Еуро 1 има и транспортна компанија за пренос на возила. Му дадов локација од возилото, возилото го качија на камион и ми стаса директно до терминал во Велес. Цената на таа услуга беше 600 евра, и да одев да го зимам исто ќе ме фанеше. За легитимноста на Еуро 1 сертификатот објасни Луки, скроз легитимен си е и нема шанси да не го признаат.
Да не се сфатиме грешно, јас сакав да одам и да ја земам и возам надоле, ама тогаш беше Корона време и за жал неможев да отидам во Германија лично.
Така да кај мене разликата беше 2300 евра што воопшто не е мала сума.

@andrejnaumovski  Незнам за кој маки, пак ќе речам. Ете ви ја горе опишана целата процедура. 5 меилови е процедурата. Значи му иде околу 460 евра од меил, во мојот случај. Како што кажав, по сложено е да отидеш и да си ја земеш сам, него ли ова да се направи.

Да ама ти го познаваш човекот. Јас да треба да го правам истото треба прво да губам време да барам некој што го работи ова, па да проверувам со други луѓе дали е веродостоен, за на крај пак да ја мислам колата и на 60 илјади евра да заштедам 2 илјади. Кога веќе сум одлучил да ги давам, мирот ми вреди повеќе.

Ама така јас сметам лично дека не ми се исплати. Секој со своето.

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 349
Одг: BMW M340i Xdrive G20 2019
« Одговори #59 на: 05 Септември 2023, 11:02:31 am »
Може да се извади Еуро 1 сертификат. Но колата треба да се сврти преку Бугарија. Односно Бугарска фирма да ја купи од Германската и потоа Бугарската да ви ја продаде во Македонија. Малце е посложено, но за поскапи коли се исплаќа. Секако постојат мал милион бугарски фирми во бугарија поседувани од Македонци па се наоѓа некој да заврши работа.


Овде се си во право така е, теоретски, во пракса е многу различно

Најпрвин знам дека има многу бугарски фирми од Македонци, ама никој нема да ти заврши работа за лепи очи.  Бар јас немам таков билизок човек.
За да го купи тој возилото за тебе не сака да вложува од неговите финансии туку ке треба ти сумата за возилото да му ја префрлиш на неговата сметка за да тој го купи возилото во твое име, и тоа ке биде возило на негова фирма, така ке стои. Еве му текне не ги го препишува возилото, шо правиме.
Друго дури и да го направи тоа и да е се фер, самата услуга за да ти го купи возилото кошта 500 еур, транспортот до БГ околу 1000-1200 еур, + цена за еур1 сертификат кој би коштал 300-400 еур.
Севкупно на моево возило разлика со еур 1 беше околу 3000 еур, ако ги соберам трошковите за да го извадам ме коштаат околу 1500-2000 еур. И од искуството моментот кога влегов во Србија со ф-ктурата на возилот како сите тебе да те чекаат. Ахам скапо возило така ли, оди сега да видеш ти, мито вам онам, стопирање, малтрертирање итн итн. Мислам дека низ бугарија соогласно сумата на ова возило давачките и под рака ќе беше уште пострашно.
за Низ Бугарија има премногу "If" варијанти за потенцијална заштеда од 1000-1500 еур и доста чекање за пристигање на возилото со камион. И третата работа, не велам дека не го прифаќаат еур 1 сертификатот, ама секако сите знаеме мислам дека не е легитимен, и еве, пак пошо станува збор за вакво возило на царина бугарска се заинатат и земат да проверуваат и видат дека не е нешо легитимно, и право ти го запленуваат возилото. Мислам може некој да проба, ама мене не ми се ризикуваше. Да сум препорадавач или работам со тоа или некој ептен билозок да работи со тоа ајде вака, како општа странка премногу ризично.

Јас го извадив и завршив работа.
Кај мене беше разликата околу 2500 евра, 200 евра ме кошташе сертификатот и сите СВИФТ трошоци за пренос на парите од Бугарија во Германија. Колата ја платив на сметка во Бугарија, од таму одма ја платија во Германија. Се слагам со тоа дека е малце проблем,  но кај мене човекот што ја имаше фирмата беше од Велес и тоа и го работеше, го познавав и лично па релативно брзо и без проблеми завршив работа. Одкако ја регистрирав колата во Македонија, сите документи ги пратив во Германија, данокот за неколку дена го префрлија во Бугарија и по неколку дена од Бугарија ми го вратија целосно на сметка(минус 20-30 евра за Свифтот).

Што се однесува до делот со логистиката. Воопшто не ни бев ни во Бугарија, ниту па колата беше, само документите беа од таму. Истиот човек што ми среди за Еуро 1 има и транспортна компанија за пренос на возила. Му дадов локација од возилото, возилото го качија на камион и ми стаса директно до терминал во Велес. Цената на таа услуга беше 600 евра, и да одев да го зимам исто ќе ме фанеше. За легитимноста на Еуро 1 сертификатот објасни Луки, скроз легитимен си е и нема шанси да не го признаат.
Да не се сфатиме грешно, јас сакав да одам и да ја земам и возам надоле, ама тогаш беше Корона време и за жал неможев да отидам во Германија лично.
Така да кај мене разликата беше 2300 евра што воопшто не е мала сума.

@andrejnaumovski  Незнам за кој маки, пак ќе речам. Ете ви ја горе опишана целата процедура. 5 меилови е процедурата. Значи му иде околу 460 евра од меил, во мојот случај. Како што кажав, по сложено е да отидеш и да си ја земеш сам, него ли ова да се направи.
Се супер ова, сма ете си го имал човекот кој го познаваш лично и се се. И не ни знаев дека данокот мора на бг фирма да се врати, тогаш па воопшто немало да се нафатам. И тоа беше пред короната моментачно е с сменето, последните транспортни услуги шо ги прашав за моево возило и поради тоа шо треба да има осигурање ми рекоа 1200 еур, истото го споделив и во другата тема.

Ти во друго време ја купуваше колата, али сепак пошо неам човек од доверба особено за Бугарија стварно не ми се ризикува.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”