Се зависи колку ќе го возиш и каде
Ако се мали километражи, гледај и бензинец, 200ка компресор со 180тина коња, доста пргаво моторче, трпи и плин
Како бивш сопственик на 210ки( и пред и фејслифт 220 цди и 270цди) би те советувал да пазиш на корозија, гепек прагови врати кошот кај амортизерите напред и горе кај шофершајбната, би те советувал и ако имаш пари да ја скокнеш 210 и да бараш 211
Мотори како мотори од таа генерација скоро па сите се неуништливи, првата ја купив со 190.000(2008ма), втората со 390.000(2017та), со првата поминати 170.000 без никаков проблем за 8 години освен заменето црево за интеркулер и цркна компресорот за клима, а со 270ката 97.000 за 3.5 години и имав проблемчиња, но со мотор освен дихтунгче на дизна немав ништо повеќе чепкања околу мотор
Ако би купил пак 210, ќе биде фејслифт, бензинец 200компресор или 320цди
Sent from my iPhone using Tapatalk