Сатива, друже, здравоживо и добредојде.
Нема да навлегувам во многу профи детали, ќе наведам само нешто што може е очигледно за некои, ама други не го гледаат баш од прва...
Немам ништо против или за, нити за блејзин ниту пак за дизел, ќе произнесам само тоа што мислам дека во голем процент е точно:
1) Кочница тврда.
Провери ли текуќина, такозвани глицерин? Идиотот што ја продава, да не нема сменето едно 10 години?
2) "Гаста со каснење"
Многу веројатно проблем со цел сет ламела.
На угорница ја проба? Ако влече едвај и "касни" како што викаш, ќе да е тоа
Успат, не те разбрав за квачилото - ама во склоп на цела точка број 2 - и тоа ќе се однесува чудно
Лоша страна:
Највеќето коли што ќе ги видиш, слично вака ќе се однесуваат
Добра страна:
Те боли курац, се купува тоа со пари, се менува и цепаш.
Искористи го моментот само прописно да ти намалат на цена за возило.
Пред 10-тина месеци купував слично лајно, откако направив баш овие две работи што си ги спомнал,
автомобилот едноставно не е истиот автомобил. Лета раќета сега
За дизајн не ти се мешам - тоа е субјективно.
Ако ти се допаѓа колата, а моторот е здрав и "пали раќета" ич да не ти е гајле за другото,
само пресметај колку пари ти требаат за средување.
Уште еднаш ќе кажам, таа е шемата балканска.
Пред продажба полираат, наместо да средат ламели, плочки и други важни работи, чунки "за око" да биде арна, па да поебат некој...
И да, не е битно дали е плац или трговец поединец - све тоа иста багра.