Автор Тема: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T  (Прочитано 3138 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #15 на: 17 Јануари 2023, 18:20:03 pm »
Споредната со републиките е поради тоа што го следам тој пазар на автомобили и афтермаркет делови од друга причина но и таму се во фаза на пробивање на пазарот во последните 2-3 години и добро им оди.

Споредбата е тотално ирелевантна затоа што давачките се различни. Брзинско гуглање ми кажува дека во Казакстан акциза се пресметува по големина на мотор, односно за 1.5-литарски мотор акцизата би била 300 евра. Плус, ДДВ им е само 12%, за разлика од 18% кај нас. Ете ти во старт огромна разлика во цената. Да не праиме муабет дека секој импортер добива различни цени во зависност од количината на возила што ќе ја нарача, големината и важноста на пазарот, итн.

Без врска е да се споредува со земја што е веднаш до нас, не па со Казакстан.

Дизајнот е релативен на некој му се допаѓа на некој не, мене лично сите кинески брендови ми немаат правец/идентитет во дизајнот, едини напредок и правец во секој модел гледам кај електричниот бренд BYD, штета што не се увезува кај нас, имаат светла иднина во наредните години во цел свет.

BYD ќе стига во регионов (па и кај нас) наскоро. Се надевам во текот на оваа година. И мене ми се допаѓаат.
Не случајна е споредбата со Казакстан, имаат слични ако не и пониски статискички плати  од нашите.
Менталитетот во смисол на амбиции за возила му е сличен само што не сакаат толку VW како во МК, повеќе се за јапонците и за Американските брендови, и исто имаат само сиромаси и ултра богати, исто како кај нас средна класа во изумирање.  :D :D :D

Абе и државата не утепа со давачките ама и увозниците (поголем дел од нив) се алчни тоа мора да признаеш без пристрасност.
Да не може човек ново ни кинеско ауто да си купи со просечна плата у Мачедонијата.  :D :D :D

Сум увезувал доста кинески производи и сеуште увезувам, менталитетот на кинезите ми е многу добро јасен а и цените на сите производи од таму ги знам.
За пример тоа што го спомнав BYD не е случајно, се интересирав да си увезам сам, почетна цена од кинески дилер на големо е 22500 УСД за најдобро опремената варијанта и со најголем домет FCA Shenzen, ќе видиме кај нас колку ќе ги продава тој што се обидува да ги хомологира во моментот ;).
Сепак колку и да споредуваш не може така. Едноставно регионот е различен. Ние како сакаш врти го ама сме во сред Европа и сред ЕУ. Тоа што вештачки се упропастува регионот со декади и се држат ултра ниски примањата и се избегнува трговија итн, итн не е проблем на кинезите. Имено за Кина ние сме исто што и секоја земја обиколена од ЕУ како Чешка, Словачка, Австрија, Унгарија, Швајцарија, Андора и сличните. Тоа во географија што е расцепкано до бескрај тука заради политички причини нив не ги занима.

Споредба на Казакстан и Македонија:

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2750
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #16 на: 25 Јануари 2023, 10:29:54 am »




Dongfeng forthing t5 evo vo kina se prodava za 15k evra. 1.5 motor so 190 konja i 7 stepen dual clutch automatic i soncev krov.
Nie za taa cena moze da zememe eventualno dacia so 1.0 motor.
Poentata mi e ne treba da se obiduvame da drzime cekor so evropa i da plakjame preskapi vozila tuku da se napravi nekoj dogovor so kinezite da ni pustat od nivnite vozila po nekoja subvencionirana stapka (olesneti danoci) i lugeto namesto 20 godisni krsevi za 6-7 iljadi evra da pocnat da si kupuvaat novi kineski vozila za 10-15k.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #17 на: 25 Јануари 2023, 10:56:19 am »
Wow ова е одлично за Vivax да ребрендира во Хрватска како „Vivax E-type“ и да се растури од продавање. Мислам дека и кај нас Брако може да го земе комплет за цел балкан, сосе сервиси и да се нормализираме веќе еднаш во индустријата со „Brako E-Type“ ТБ ауто за 19990.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14299
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #18 на: 25 Јануари 2023, 10:57:35 am »
Убаво изгледа,ребрендирање му фали и тоа е најнеопходно.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #19 на: 25 Јануари 2023, 11:01:28 am »
За 15 бона не пипам ништо, всушност дополнително ќе го истакнам брендот.
« Последно менување: 25 Јануари 2023, 11:41:40 am Mikius »

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3853
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #20 на: 25 Јануари 2023, 11:27:10 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Dongfeng forthing t5 evo vo kina se prodava za 15k evra. 1.5 motor so 190 konja i 7 stepen dual clutch automatic i soncev krov.
Nie za taa cena moze da zememe eventualno dacia so 1.0 motor.
Poentata mi e ne treba da se obiduvame da drzime cekor so evropa i da plakjame preskapi vozila tuku da se napravi nekoj dogovor so kinezite da ni pustat od nivnite vozila po nekoja subvencionirana stapka (olesneti danoci) i lugeto namesto 20 godisni krsevi za 6-7 iljadi evra da pocnat da si kupuvaat novi kineski vozila za 10-15k.



Се слагам со тебе. Убаво би било да го има и конечно да се смени кршот. Ама кај нас ќе опнат на ова 11 000 евра давачки и ќе си ебе мaјката се и дури крив ќе испадне ако некој проба да го спровне или спомне тоа. Што има да се возат луксузни скапи возила од 19.990 евра кога се знае дека над 6000 евра не смее да вреди возилото за да спаѓа во категоријата потреба, се над тоа е луксуз.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #21 на: 27 Јануари 2023, 04:47:04 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Dongfeng forthing t5 evo vo kina se prodava za 15k evra. 1.5 motor so 190 konja i 7 stepen dual clutch automatic i soncev krov.
Nie za taa cena moze da zememe eventualno dacia so 1.0 motor.
Poentata mi e ne treba da se obiduvame da drzime cekor so evropa i da plakjame preskapi vozila tuku da se napravi nekoj dogovor so kinezite da ni pustat od nivnite vozila po nekoja subvencionirana stapka (olesneti danoci) i lugeto namesto 20 godisni krsevi za 6-7 iljadi evra da pocnat da si kupuvaat novi kineski vozila za 10-15k.


Кола од Алибаба
https://www.alibaba.com/product-detail/good-quality-chinese-dongfeng-Forthing-T5_1600330060645.html
 :)
Шега на страна овие donfeng стварно ми се допаѓаат.
За Haval каде се склопува. Ако не сум грешка во Бугарија така?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29681
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #22 на: 27 Јануари 2023, 07:02:16 am »
Колку што знам, одамна е затворена фабриката во Бугарија. Колите си ги прават во Кина.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2750
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #23 на: 27 Јануари 2023, 10:05:41 am »
Zatvorena e fabrikata vo Bugarija. Pominav tamu pred nekoe vreme ne raboti. Inaku vo toj del kaj sto bese fabrikata okolu Lovech ima interesna pestera ako nekoj go interesira. A vo samoto gradce imas most od zatvoren tip so stari dukjani vnatre. Na okolu 2 saati od Sofija.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34101
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #24 на: 27 Јануари 2023, 19:15:43 pm »
Zatvorena e fabrikata vo Bugarija. Pominav tamu pred nekoe vreme ne raboti. Inaku vo toj del kaj sto bese fabrikata okolu Lovech ima interesna pestera ako nekoj go interesira. A vo samoto gradce imas most od zatvoren tip so stari dukjani vnatre. Na okolu 2 saati od Sofija.

Ништо не ме интересира во врска со Бугарија. Ни елиени да слетаат со око нема да трепнам, ебати татарите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #25 на: 27 Јануари 2023, 19:43:52 pm »
Zatvorena e fabrikata vo Bugarija. Pominav tamu pred nekoe vreme ne raboti. Inaku vo toj del kaj sto bese fabrikata okolu Lovech ima interesna pestera ako nekoj go interesira. A vo samoto gradce imas most od zatvoren tip so stari dukjani vnatre. Na okolu 2 saati od Sofija.

Ништо не ме интересира во врска со Бугарија. Ни елиени да слетаат со око нема да трепнам, ебати татарите.
Фашист!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29681
    • CARclub.mk

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #27 на: 27 Јануари 2023, 21:58:49 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Dongfeng forthing t5 evo vo kina se prodava za 15k evra. 1.5 motor so 190 konja i 7 stepen dual clutch automatic i soncev krov.
Nie za taa cena moze da zememe eventualno dacia so 1.0 motor.
Poentata mi e ne treba da se obiduvame da drzime cekor so evropa i da plakjame preskapi vozila tuku da se napravi nekoj dogovor so kinezite da ni pustat od nivnite vozila po nekoja subvencionirana stapka (olesneti danoci) i lugeto namesto 20 godisni krsevi za 6-7 iljadi evra da pocnat da si kupuvaat novi kineski vozila za 10-15k.


JAGUARMASERATILAMBORGHINIALFAROMEO

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #28 на: 27 Јануари 2023, 22:04:09 pm »
Иначе што се однесува до ХАВАЛ не сум сигурен колку е моќен Толту да обезбеди коректен сервис и посено резервни делови. Истото се однесува и на АБЦ мооторс за ДФГ. Можеби возилата се ОК, но мислам дека настапува како соло играч без бекап од фабриката или принципалот. И за мене тука е најголемата дилема. Не дај боже да излезе поголем проблем со кој ќе се расправаш и докажуваш. На пример Гранд моторс како групација сериозно се завземаа за MG на глобално ниво, а MG и не е така непознат бидејќи неколку години наназад се продава во “матичната“ му земја Велика Британија.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14299
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: 2022 Haval Jolion 1.5T
« Одговори #29 на: 27 Јануари 2023, 22:57:05 pm »
Абе Кинез од 30К евра има реален ауспулх,реален издув,додека Амг од 150К ќе става ламарини и пластики.Мамицата...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D