Автор Тема: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp  (Прочитано 4541 пати)

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #15 на: 10 Февруари 2023, 14:50:26 pm »
Честитки, да го изнавозиш...Одличен примерок.

Чисто ме интересира, како извади 5.5-6.5 литри потрошња на 140км/ч просечна брзина?
Прашувам за да ускладам кај мене некои тактики пошто ја ко возам 140км/ч просечна у толкава каросерија испод 8 неможам да спуштам

Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #16 на: 28 Февруари 2023, 08:37:58 am »
Честитки, да го изнавозиш...Одличен примерок.

Чисто ме интересира, како извади 5.5-6.5 литри потрошња на 140км/ч просечна брзина?
Прашувам за да ускладам кај мене некои тактики пошто ја ко возам 140км/ч просечна у толкава каросерија испод 8 неможам да спуштам

Фала ти многу :)

Ако компјутерот е точен во однос на потрошњата (а треба да е најточен), имам цело време активен систем против пролизгување и само следам кога ми вика шифт ап :) Барем така пишува во упатството, тоа бил еко мод.

Како што запазив, компјутерот цело време форсира возење на отворено на околу 1200-1700 рпм. Еве го у град 7 ми вади без да го стискам и со одење во повисока брзина штом компјутерот каже така - али ако не сменам одма рипа потрошњата. У превод 70 км на час комојутерот сака 5 брзина. И мене ми е ептен чудно сма ако испадне точно тогаш е смешно колку малку троши.

Ако е точно. Пред 2 недели го наполнив фул на макпетрол за 3800. Пратам број на км на отворено и низ град, па ќе пишам кога ќе ја истрошам нафтата.

Ај баш деновиве кога ќе возам накај Маврово ќе сликнам да видиме колку вади на 120-140. Да не сум возел негде 100-110 па просекот да бил толку низок.

Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #17 на: 28 Февруари 2023, 08:48:40 am »
Ова со power steering и адаптивно кочење не разбрав баш...
Со среќа возење.

Ова го преведов од упатство. Ама уште не сфаќам зашто некад со нежно стискање на кочницата ќе дупнеш глава од шофершајбна а зошто друг пат треба до пола да ја пропаднеш за да кочи. До сега приметив дека на понали брзини е поосетлива (и покрај тоа што физички е така).

Ама исто така кршењето глава приметувам дека го има кога несвесно кочењето е со многу кратки притискања на кочница, кога ја цимаш и кога брзината ти варира многу. На константна брзина да кажеме 80 км на час 3-4 минути, е тогаш кочницата не те лепи.

Исто и за вртење, што помалку варијација во брзина, толку е поосетлив воланот. А низ дебар маало ме потсеќа на Лада без серво :)

Не знам ни јас искрено, во уптаството има некои објаснувања.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 387
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #18 на: 28 Февруари 2023, 08:54:11 am »
Смени си глицерин превентивно ама не само во казанчето како што многу сервисери го менуваат, туку во цел систем. Може да има маку влага и при различна загреаност на кочниците различно да кочи.

Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #19 на: 28 Февруари 2023, 09:04:36 am »
Честитам ,многу убав теренец.ијас барам слично нешто ама тешко да се најде , а и цените  се отидени ептен високи. Па и ако има диф-лок закон , само кој деферњнцијал го клучот е прашањето и на кој начин.

Па на форум што читав вака доаѓа (наводно):

- Ауто: до макс 25-40% на задна оска по потреба, гарантирано користење на задни на пуна гас.
- Лок: до 60% назад, гарантирано на пуна гас. Наводно локот дозволува повисока горна граница позади.

Еве и еден линк кај што некој го подобјаснил ова…

https://mitsubishiforum.com/forum/mitsubishi-outlander-10/info-outlanders-4wd-system-30524/


Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #20 на: 28 Февруари 2023, 09:17:00 am »
Смени си глицерин превентивно ама не само во казанчето како што многу сервисери го менуваат, туку во цел систем. Може да има маку влага и при различна загреаност на кочниците различно да кочи.

Да, додадено во листа :)

Инаку еве што вика упатство. Интересно…

https://ibb.co/F3cWrkz





Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #21 на: 02 Март 2023, 13:01:08 pm »
На 4wd се вртеше на кружен и на кривини ако го испровоцираш доволно до 2-ра, само треба да знаеш, џабе читаш по форуми за погонот, види пробај, TCS се гаси долу лево и го држиш 3-4 секунди.

Знам за ТЦС и претпоставувам по логика треба да се гаси во 4wd и lock. Уште да имаше добар снег и кал годинава да го испробам и да му го фатам осетот… ај можда ќе има барем дождови. Ептен ми е ќеиф да го испробам на сите начини и да го научам.

Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #22 на: 07 Јули 2023, 18:16:24 pm »
2.0 бе Дени, читај
Така, си пишал. Ама дека неговиот е 2.2 да не се секира човекот непотребно. Тоа не важи за него. :)

Дојде и тоа :)

Минатата недела на автопат турбината одеднаш се “изгаси”, изгубив моќ и најверојатно отиде во лимп моде.

Застанав, оставив малку во лер, изгасив, упалив, и пак исто веќе цела недела. Сега турбината е многу погласна кога е под притисок с се накачи и потрошувачка на гориво и тоа доста нагоре.

Од моето скромно знаење отидено е или некое црево накај интеркулер или турбината е накај капут. Чек енџин нема.

На мајстор кај што била порано сервисирана ја однесов и убеден е дека нема ништо и дека му личи ок.

Совет? Да ја носам во Макаутостар? Мене ми личи дека кај и да е ќе отиде турбината. Ама не знам па затоа и прашувам :) доаѓам од бензинец хонда акорд 2.0 iES :)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #23 на: 07 Јули 2023, 18:18:36 pm »
Дали некогаш била ремапирана?
Однеси ја кај автодијагностичар да провери параметеи на сензори и турбина, тој знае дали да се чисти n75 вентил или дали некој сензор затајува.

Отсутен Xristijan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #24 на: 07 Јули 2023, 19:11:59 pm »
2.0 бе Дени, читај
Така, си пишал. Ама дека неговиот е 2.2 да не се секира човекот непотребно. Тоа не важи за него. :)

Дојде и тоа :)

Минатата недела на автопат турбината одеднаш се “изгаси”, изгубив моќ и најверојатно отиде во лимп моде.

Застанав, оставив малку во лер, изгасив, упалив, и пак исто веќе цела недела. Сега турбината е многу погласна кога е под притисок с се накачи и потрошувачка на гориво и тоа доста нагоре.

Од моето скромно знаење отидено е или некое црево накај интеркулер или турбината е накај капут. Чек енџин нема.

На мајстор кај што била порано сервисирана ја однесов и убеден е дека нема ништо и дека му личи ок.

Совет? Да ја носам во Макаутостар? Мене ми личи дека кај и да е ќе отиде турбината. Ама не знам па затоа и прашувам :) доаѓам од бензинец хонда акорд 2.0 iES :)
Mene mi izgubi mok turbinata na ugornici se uklucuva posle 2500 obrtai, na ramno ne se primetuva i site majstori me ubeduvaat deka e se vo red, insistirav vo Cair ke mu ja ostvam od ponedelnik da ja proveri detalno.

Sent from my M2101K9G using Tapatalk


Отсутен acekovac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 199
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #25 на: 21 Септември 2023, 16:56:58 pm »
Дојде и тоа :)

Минатата недела на автопат турбината одеднаш се “изгаси”, изгубив моќ и најверојатно отиде во лимп моде.

Застанав, оставив малку во лер, изгасив, упалив, и пак исто веќе цела недела. Сега турбината е многу погласна кога е под притисок с се накачи и потрошувачка на гориво и тоа доста нагоре.

Од моето скромно знаење отидено е или некое црево накај интеркулер или турбината е накај капут. Чек енџин нема.

На мајстор кај што била порано сервисирана ја однесов и убеден е дека нема ништо и дека му личи ок.

Совет? Да ја носам во Макаутостар? Мене ми личи дека кај и да е ќе отиде турбината. Ама не знам па затоа и прашувам :) доаѓам од бензинец хонда акорд 2.0 iES :)

И што излезе на крај и дали ја стави на дијагностика? Штом губи снага мора да покаже грешка иако нема check engine.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #26 на: 21 Септември 2023, 17:01:43 pm »
Не секогаш покажува грешка. Најчесто ако е n75 вентил, нема да покаже.

Отсутен NikiSk92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #27 на: 16 Октомври 2023, 16:53:14 pm »
Пак ми отиде вчера. Најнормално возење на рамно во трета брзина на блага узгорница нешто направи пуф и пак тропа перката, свири како турбина на боинг со плус едно пиштење што се јавува ако за милиметар го допрам гасот и е многу гласен и неподнослив звук.

Или АМСМ не ја монтирале добро или нешто друго е проблемот. Иако од Ужице ја вратија турбината прегласна.

За разлика од првиот пат кога потрошувачката се зголеми двократно, сега беше ок откога се случи ова.

Последен пат ќе ја гледа мајстор, ќе си барам пари назад од Ужице и се ми изгледа дека ќе го дадам за делови.
Многу заебанција и трошење време, многу сум разочаран.

Жално, одржуван до 170.000 км во Макаутостар, после 3 години одржаван на Х места.

Искрено немам осет колку вреди за делови да го дадам. Преубава кола, прелесна за управување, удобна, брза.




Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1814
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #28 на: 16 Октомври 2023, 17:06:16 pm »
би ти рекол смени сервис, пробај да најдеш или половна турбина или други што репарираат ако се е океј со возилото за една турбина на делови да иде ми нема смисла, нервози се многу колку и од страна да се правиме паметни и делиме совети

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Mitsubishi Outlander 2011 2.2 did 4WD 2011 177hp
« Одговори #29 на: 16 Октомври 2023, 17:06:44 pm »
АМСМ монтираат турбини? Wait. What?