ДРС-от на РБ кога е активен ја зголемува ефикасноста на дифузерот и подот. Во исто време добиваат намален отпор на триење од воздух (low drag) и подобрена ефикасност на подот и дифузерот што им дава дополнителен downforce. Според неофицијални шпекулации со отворен ДРС болидот има скоро исто downforce како со затворен ДРС со значително помал drag.
...
Хах како го направе ти ова, со отворен ДРС, или половично задно крило ист downforce колата да има, па ако можеа со отворен да возат цело време Ред Бул исто време по круг ќе направеа.
Не можам да се сложам со ова, без ДРС тогаш нека го направеа фиксно такво задното крило и на коњ се.
По мое и тоа што чат пат ми излегува за читање, со активен ДРС, Ред Бул го гаснат(stall) дифузерот и/или задното крило така што го поврзуваат назад воздухот поефикасно од другите тимови. Колата губи downforce кој на правец не ти треба и го намалуваат отпорот позначително од другите. Како, што, ниту јас знам ниту во Мерцедес очигледно, пример...
Така да сега за сега, според мене Вер, Хам и Расел се топ 3 возачи и сите други се далеку под нив.
Го забораваш Алонсо, братот трет е во генерален, ако треба и можи да се престигне некој, го прави тоа, Сајнц попара го направе во 5 трки.
Во Астон ако имаше уште еден Строл, ќе мислеа во тимот добар midfield болид направија, а всушност се втори најдобри.