Ако за Сајнц казната беше корекртна одлука... Или врати му го на алонсо 3-тото место (ресет) или казни го Сајнц (бидејќи алонсо изгубил места, односно му нанел штета у трката). А да не зборуваме дека такви инциденти на старт се толку вообичаени и поминуваат неказнети, што те тера да помислиш дека го казнија само колку да се најде некој кривец за ситуацијата.
Не си во право, зборуваш така пошто си фан на ферари, а ја посраа и оваа трка, Леклерк го елиминира „пазете касно кочам, Строл“, а Сајнц го викнаа за гуми „2“ круга порано, пред безбедносното возило/црвено знаме, исто како во претходната трка. Стратегија на ниво на Рено, фрлаат позиција за можеби покасно ќе им се исплати, кловнови. Од Астон и Хамилтон ништо не научија дека ако почекаш доволно, трката сама ќе ти дојди во твоја корист.
Друго, во случајот чиста среќа Алонсо шо не се закаче вѕид или во друг, па можеше да продолжи.
Сајнц од никого не беше притиснат од десно, оди види во хајлајтс видеото од трката ќе видиш примена тактика на касно кочење и „држете ме оти излетав“.
Го ресетираа поредокот со тие што можеа да стартоваат оти не го поминаа првиот сектор пред црвеното знаме за да го земат тој нов поредок.
Твоето мислење за ситуацијата е на ниво на Маси, ајде ќе се пазариме сега... ама среќа изгледа во ФИА во случајот направија се по книга.
Сајнц убаво извозе цела трка, само очајот малку да го намали пошто Леклерк го мачка за појадок и ќе има резултати и од него. Ако расмислуваше го главата и не плачеше во меѓувреме на последниот круг, можеше да проба да направи 10 болиди растојание со тој пред него и да мани спринт до финиш. Со малку среќа можеби ќе направеше временска разлика и ќе земеше можеби поен-два.