Автор Тема: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис  (Прочитано 1712 пати)

Отсутен oliver1998

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« на: 08 Декември 2022, 21:00:21 pm »
Светна сијаличката за ДПФ. Ми се крева потрошувачка и колата губа смага на моменти. Ми беше кажано да ја издувам на автопат. Така и направив и колата чадеше многу но сојаличката сеуште свети и си ги има симптомите. Дали некој има искуства со чистење ДПФ или менување?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #1 на: 08 Декември 2022, 21:08:17 pm »
@Molec мислам дека чистеше некаде дпф

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3226
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #2 на: 08 Декември 2022, 22:01:20 pm »
Mora da se stavi na tester

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #3 на: 09 Декември 2022, 09:19:55 am »
Здраво, да, 9000ден беше и траеше 2 дена, пошо кај мене се вади цела предница за да стигнеш до dpf-ot, иначе е поевтино и се завршува работа за 1 ден. Сервисот е овој: www.dekarbonizacija.com.mk



Отсутен oliver1998

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #4 на: 09 Декември 2022, 12:07:57 pm »
Знам дрка чистат, има повеќе низ градов но откако тоа ќе се направи да не се затне одма после некој период или ќе тера долго...

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5202
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #5 на: 09 Декември 2022, 12:23:23 pm »
Ako kolata ne e ok ts motorot ke zatne

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk


Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #6 на: 09 Декември 2022, 13:48:03 pm »
Zavisi od sostojbata na dpf no generalno prvin se odi so po bezbolna metoda na cistenje na dpf, primer preku senzor koj se naogja na samiot dpf se stava specijalno sredstvo za cishtenje. Posle preku kompjuter se aktivira aktivna regeneracija i so toa bi se postignalo celta.
VW MK-7 (1.6 тди)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #7 на: 10 Декември 2022, 02:04:55 am »
Ми беше кажано да ја издувам на автопат.
Многу лоша идеја. Ни два ни три рокни ја на автопат, без дијагностика а? Поздрав до дебилот што ти го кажал тоа.

Отсутен oliver1998

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #8 на: 10 Декември 2022, 12:54:07 pm »
Ја ставија на компјутер ама неможеа да влезат затоа што е кодиран и мора со лоцрнциран софтвер. Без навреди.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #9 на: 10 Декември 2022, 19:43:54 pm »
Друже дај повеќе инфо, како и каде се вози колата најчесто? Градкса вожња тргни застани- се угушува и запушува дпф-от. Дали колку и како ја возиш на отворено?

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #10 на: 10 Декември 2022, 20:20:40 pm »
Да додадам ја од што имам читано за ДПФ филтри. Aко ти се упали сијаличка за дпф, тоа најчесто значи дека е запушен и мора да се уклучи присилна регенерација(у сервис ова) или да се чисти мануелно.

Е сега, у моменти може да помогне некое си чистење без вадење, ко што спомнаа погоре, со вадење сензор и шприцање течност директно. Ако тоа не помогне, мора да се вади и да се чисти машински. У мојот случај со ДПФ, почнаа интервалите на регенерации да се намалуваат што сугерираше дека се затнува полека, па пуштив адитив и врати у нормала за сега. Плус возам најчесто на отворен пат. Според тоа што читав, адитив се користи највеќе како превентивна и редовна метода за да не дојде до сијаличката :)

Накратко, најчесто има активна и пасивна регенерација на ДПФ. Пасивна е ко ќе се загрее издувот преку 500/600 степени и почнуваат да горат честиците. Ова најчесто тешко се постигунва пошто треба да се вози доста долго под оптеретување. Активната регенерација се случуа на одредени интервали, најчесто има сензор кој чита колку е капацитетот и почнува процес на регенерација која што шприца екстра нафта и ги гори штетните честици. Ова иам читано за Мазда иначе, али мислим дека слично е и кај останатите брендови (нека ме корегира некој ако има појќе инфо)..

Друго, може и дпф-от да е добар и да функционира ко што треба, ама моторот не работи ко што треба па вади превише загадена смеса и го полни брзо. Обично за ова може да биде крив некој сензор а у најлош случај дизни..Тоа значи дека и ако го очистиш и машински, па и нов да наместиш, ако моторот не функционира ко што треба ќе го напуни и новиот/чистиот одма и ништо не си напраил.

Иначе, да разбијам стереотипи, ДПФ не се чисти ако го издуваш на автопат. Контра ефект се постигнуа, ДПФ-от се полни мн побрзо под оптеретуање, таке да ако возиш 150/160, ќе го напуниш мн побрзо отколку да крузаш на ниски вртежи...

Кај мене што го имам анализирано, најмалце се пуни ко се вози на ниски вртежи, со умерени забрзувања..

Како и да е, мислам прва точка е да ја ставиш на дијагностика и да се види што проблем има логирано.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #11 на: 10 Декември 2022, 22:22:21 pm »
Од многу верување што напишале по интернетот мислев дека навистина се дешава пасивна регенерација, пошто никогаш немав приметено дека се одвива регенерација.

Возењето на високи вртежи не го полни драстично побрзо дпф, туку силовитите забрзувања, особено нервозно возење низ град.
Исто така и ако е промашено уљето може да допринесе за побрзо полнење и аналогно на тоа и почести регенерации.

Сијаличка може да се запали и после неколку неуспешно завршени регенерации, и обично тогаш се препорачува возење на одреден број вртежи за да се создадат услови за покренување регенерација. Ова у ствари не знам колку е точно, ако може да се верува на се што е достапно за читање по интернетов.

Отсутен oliver1998

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #12 на: 06 Јануари 2023, 20:45:29 pm »
Eden apdejt na situacijava i slucajov moj so autovo. Odluciv da go cistam dpf-ot.Si trgnav od rabota nakaj doma i vozejki pocna nesto da mi tropka kaj motorot na 1km od doma. Zastanav a izgasiv kolata ama motorot ne ugasi odma.. Brcese uste nalku otposle.izgasi.. zapaliv odnovo pak.pocna da tropa i na gas koga ke dasev se oseti tropkanje i rekov da dojdam do doma da vidam sto e i vozejki poleka prekina da zvukot.

Ja izgasiv doma posede taka malku ja zapaliv pak ne tropkase tolku malku stisnav na gas ne se slusase nisto i ja ostaviv na kanal. Proveriv ulje dobro bese ne gledav nisto otkaceno se si izgledase ok go viknav tatko mi posle nekoe vreme da ja zapali dali na nego ke mu tropa taka da vidime sto e. On ja zapali i dva pati na gas malku dade pozadi pogaza bel dim i rekovme od dpfot koj utreden ke go vadevme. Da zavrte kluc daja  izgasi ne gasi kolata.. go zavrte pak klucot na palenje i da izgasi i kolata odnosno motorot sam dade postepeno vo rok od nekolku sekundi puna gas. I nesakase da izgasi. Ne fati panika moze traese nekade 30 sekundi da ne preteram i tatko mi ja izgasi prisilno vo 5ta brzina bidejki nemozevme da stasame da zatneme vozduh ili.pak dovod na gorivo. Pozadi imase oblak od.bel dim ne se gledase nisto. Potoa proba pak da zapali kolata samo verglase nekolku pati. Potoa ne sakase da vergla se slusase samo alanserot.  Utredenta e stavena na kanal. Na Alanserot go smenivme bendeksot bidejki smetavme drka on otkazal. Po preporaka na majstor ni reece deka 100% e turbinata koja se naogja vednas nad DPFot. Dvete se izvadeni. Ke se nosat na popravka. Dali nekoj imal do sega vakvo iskusvo?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #13 на: 06 Јануари 2023, 20:54:36 pm »
Хммм ранавеј дизел енџин се десил, ама обично новиве дизели имаат клапна на усис која треба да го затне доводот на воздух, кога ќе исклучиш контакт.
Како и да е, почнал да си работи на сопственото уље. Ова е прв пат да чујам 1.3 mjet дизел да го направи тоа.  :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: ДПФ филтер Сузуки Свифт 1.3 ддис
« Одговори #14 на: 06 Јануари 2023, 23:34:15 pm »
Најверојатно ова е првиот ранавеј дизел на форумов?

Смукнал од уљето и работи на висок обртај и не се гаси, убаво што на татко ти му текнало во 5та да го изгаси. Иначе пепел моторот.

Проверивте ли колку уље фали? Ако има уље, не е страшно, ама сепак треба да се открие причината што довела до ова.

Ако предолго трае ранавејот и го смукне цело уље моторот.. нов мотор.