Разликата кај автомобилите со 60кс и 90 и кусур кс е што и покрај тоа што трошат приближно исто поради приближен волуменски капацитет на моторите, иста тежина на возилата, значи иста работа која треба да да извршат двата мотори = исто потрошена енергија, овие од 90 и кусур коњски сили барем колку/толку пристојно одат, за разлика од оние со 60 кс, кои не одат и се тромави. Недај боже клима да имаш уклучено, опрости се од претицање.
Обично кај моторите со слична кубикажа кај основните мотори, се работи за слични или исти перформанси прии нормална употреба под 4000 вртежи. 60 или 90кс, не прават никаква разлика. Особено ако тие со повеќето коњи ги имаат само на хартија, како повеќето корејски и кинески возила.
Муабетот ми беше за ист тип на возило да речеме Grande Punto 65 и Grande Punto 95:
GP 1.2 65ks:
PERFORMANCE Top speed (km/h) 155
Acceleration (sec.): 0 - 100 km/h 14.5
0 - 1000 m sec 36.2
EC FUEL CONSUMPTION (l/100 km) EC Directive 1999/100
urban cycle 7.9
out of town cycle 5.1
combined cycle 6.1
CO2 exhaust emissions (g/Km) 145
GP Sport 1.4 16v 95ks:
Velocità massima (km/h) 178
Accelerazione (sec.): 0 ÷ 100 km/h 11,4
0 ÷ 1000 m (sec) 32,8
Consumi (Direttiva CE 1999/100) ciclo urbano (l/100 Km) 7,7
ciclo extra-urbano (l/100 Km) 5,2
ciclo combinato (l/100 Km) 6,1
Emissioni allo scarico CO2 ( g/Km) 145
Бидејќи ефикасноста на 1.4 16v моторот е за нијанса поголема, и потрошувачката е за нијанса помала - полесно се снаоѓа со истата шасија/тежина
А факторот „ИДЕ“ е далеку на страната на 1.4 16v во секој можен поглед. За возење со 2000-3000 вртежи во минута, со пола гас, кај што користиш 30-40кс, не праиме муабет, проблемот е кога ќе треба на рамното пред стража да претицаш дрварски камион со приколка, па убациш у втора, со 65-ката ќе се посереш дур да го претицаш, а со 95-ката, ќе иде доста поглат тој маневар