Автор Тема: Притисок на гуми (во зависност од бројот на патници)  (Прочитано 4926 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Отидов денес на МП кај Румунска, покажа притисок 2.0, а во најлош случај требаше 2,3.

Дефинитивно е пореметен манометарот од пумпата.
ti kazav jas. I sea aj napumpaj so toj manometar 2.3 i otidi posle nekade neka proverat sigurno kje pokaze preki 2.5bar.
Еве јас ќе пробам, и така стално пумпам на Макпетрол кај Градска Перална.
Везе нема мерачот. Напумпани на 2.5 и 2.8 таму, на окта на манометрите покажа 3.1 и 3.5 или повеќе. Не им е наштелуван во макпетрол.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Отидов денес на МП кај Румунска, покажа притисок 2.0, а во најлош случај требаше 2,3.

Дефинитивно е пореметен манометарот од пумпата.
ti kazav jas. I sea aj napumpaj so toj manometar 2.3 i otidi posle nekade neka proverat sigurno kje pokaze preki 2.5bar.
Еве јас ќе пробам, и така стално пумпам на Макпетрол кај Градска Перална.
Везе нема мерачот. Напумпани на 2.5 и 2.8 таму, на окта на манометрите покажа 3.1 и 3.5 или повеќе. Не им е наштелуван во макпетрол.
Така де.
Туку, каде има друга пумпа со исправен мерач?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
300 метри потака имаш окта со 4 мерачи. Можеш и да си споредиш ако се сомневаш.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Отидов до Лукоил на Борис Т.
Ставиле на цревото холендерче и додека го навртев не знам колку издиша гумата. Покажа 2,3, ги допумпав гумите до 2,5 но при одвртување на холендерчето повторно имаше издишување. 
Скокнав до МП во Лисиче за проверка, покажа 2,7, на едното тркало 2,8, ги дотерав на 2,5 под претпоставка дека не загреале тркалата до толку.
Ми беше сомнително, па отидов до Окта Н. Лисиче, таму покажа 2,8, немогуче толку да загреало тркалото.
Отидов до МП Маџари, поставив 2,6 на пумпата под претпоставка дека веќе почнале да загреваат гумите до таму. Само титкање од пумпата дека притисокот е во ред.

Сепак поверодостојни ми се МП пумпите, освен онаа на Румунска.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Купи еден мерач за притисок и стави си го во кола, напумпај и води се по него.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Купи еден мерач за притисок и стави си го во кола, напумпај и води се по него.
Нема врска, како би се водел по него ако покажува 2,5 а гумата реално напумпана на 2,1 колку да не се активира сензорот.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Izglea meracite nigde ne se tocni :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
На МП Румунска си беше точен, наесен кога ќе паднеа драстично температурите ми се активираше сензор на понекое тркало или две, и убаво си покажуваше колку е притисокот (ама не памтам колку, мислам 2,0).

Последен пат ги имав проверено (си беше ок на 2,5) неколку недели после монтирањето на летниот сет кој по лежење цела зима беше на 2,2 што е во граници на очекувано ако се знае дека биле на 2,5.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Аналогните мерачи на лукоил се ок. Јас сум пумпал и на лукоил кај систина и на тој спроти окта во аеродром, проверено со мерачето дигитално што си го имам, ок беа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Отидов до Лукоил на Борис Т.
Ставиле на цревото холендерче и додека го навртев не знам колку издиша гумата. Покажа 2,3, ги допумпав гумите до 2,5 но при одвртување на холендерчето повторно имаше издишување. 
Скокнав до МП во Лисиче за проверка, покажа 2,7, на едното тркало 2,8, ги дотерав на 2,5 под претпоставка дека не загреале тркалата до толку.
Ми беше сомнително, па отидов до Окта Н. Лисиче, таму покажа 2,8, немогуче толку да загреало тркалото.
Отидов до МП Маџари, поставив 2,6 на пумпата под претпоставка дека веќе почнале да загреваат гумите до таму. Само титкање од пумпата дека притисокот е во ред.

Сепак поверодостојни ми се МП пумпите, освен онаа на Румунска.

На таа пара проблем ли е да се возиш низ СК за да мееиш притисок :)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Купи еден мерач за притисок и стави си го во кола, напумпај и води се по него.
Нема врска, како би се водел по него ако покажува 2,5 а гумата реално напумпана на 2,1 колку да не се активира сензорот.
Мислев на мерач за притисок кој се става на вентилот/ѕиваната. Напумпај гумата на бензиска и брцни потоа мерачот да видиш колку е стварно, па према него да се водиш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Ја вакво имам. Само битно е батериите да не се испразнети.

https://www.kupialat.mk/index.php?route=product/product&product_id=3400

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Отидов до Лукоил на Борис Т.
Ставиле на цревото холендерче и додека го навртев не знам колку издиша гумата. Покажа 2,3, ги допумпав гумите до 2,5 но при одвртување на холендерчето повторно имаше издишување. 
Скокнав до МП во Лисиче за проверка, покажа 2,7, на едното тркало 2,8, ги дотерав на 2,5 под претпоставка дека не загреале тркалата до толку.
Ми беше сомнително, па отидов до Окта Н. Лисиче, таму покажа 2,8, немогуче толку да загреало тркалото.
Отидов до МП Маџари, поставив 2,6 на пумпата под претпоставка дека веќе почнале да загреваат гумите до таму. Само титкање од пумпата дека притисокот е во ред.

Сепак поверодостојни ми се МП пумпите, освен онаа на Румунска.

На таа пара проблем ли е да се возиш низ СК за да мееиш притисок :)
хахаха, секако одев до МП да допунам гориво.
И што да кажам, малку го качија дизелот ;D

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
5-10 минути работа (за сите 4 гуми) е допумпување со сопствена пумпа (оние за упаљач) + проверка со обичен/дигитален манометар, она што спомна @зоки-златен

И двете ги имам во гепек, не знам зошто би одел по бензински да пробувам чиј манометар останал точен или се расипал.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
5-10 минути работа (за сите 4 гуми) е допумпување со сопствена пумпа (оние за упаљач) + проверка со обичен/дигитален манометар, она што спомна @зоки-златен

И двете ги имам во гепек, не знам зошто би одел по бензински да пробувам чиј манометар останал точен или се расипал.
А што мислиш, само ти имаш пумпи во гепек ;)

Ене ги две се мотаат во гепек никогаш употребени за тркало со никакви манометри, одамна имам одлучено дека не фрлам пари повеќе по такви тракатанци, попрво ќе се возам од пумпа до пумпа да утврдам каде да ги проверувам/допумпам 3-4 пати годишно :D