Автор Тема: Opel Astra G 1.4 16V TNG  (Прочитано 51855 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #45 на: 01 Мај 2022, 21:16:31 pm »
Втората опција е најмакедонската,чим се појави дефект продаваш.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #46 на: 01 Мај 2022, 21:40:15 pm »

Од дамнина.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #47 на: 01 Мај 2022, 21:41:46 pm »
Две опции се во игра. Прва опција друг мотор или втора опција ја продаваш сега со сменет дихтунг (најразумна опција според мене) и си купуваш со парите друга кола.
Во колата имам вложено 450€ и не планирам да ја продавам

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #48 на: 01 Мај 2022, 21:48:49 pm »
Втората опција е најмакедонската,чим се појави дефект продаваш.
Е мене така ми ја продадоја, сецкаше на тргнување ми рече дека е до плинот, по една недела неуспешна продажба ме побара да ми каже дека ја средил, ја пробав колата многу малку сецкаше, мислев дека е до потисна,ламела бидејќи кумплунгот многу горе одвојуваше, се навикнав на неа, си реков да прво да променам масло за да бидам сигурен дека е ново, го променив и почна да чука вентил, можеби претходно ставил адитив, ја сервисираа предницата, ја средија рачната, променија филтер за гориво и мислев дека остана да се провери плинот, ја носам на плинар и тој само што ја виде рече дека работи на 3 клипа, позната му беше астрава, ја провери бомбината, рече дека е добра, свеќици менував претходниот ден, не е до нив, мери компресија на 1 клип покажа 11-12 бари, мери на 2 клип исто покажа, мери на 3 клип покажа 6-7 бари, ми вика ај пак да мериме, мериме, пак исто покажа, ги врати деловите на место и ми вика колава е за на механичар не е за на плинар...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #49 на: 01 Мај 2022, 21:59:09 pm »
Две опции се во игра. Прва опција друг мотор или втора опција ја продаваш сега со сменет дихтунг (најразумна опција според мене) и си купуваш со парите друга кола.
Во колата имам вложено 450€ и не планирам да ја продавам

Кога веќе си се фатил на орото да вложуваш, која е причината да не вложиш до крај ?
Очекуваш дека ќе зариба моторот, одлучуваш да не го ремонтираш, ама го отвораш да смениш дихтунг и ребрасти каиши (и си дал 450 евра), а сепак очекуваш да те зафрке и на крај да го фрлиш, да земеш друг мотор, па и на него големи сервиси да правиш ?

Стварно не разумна одлука.

Размисли два пати.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #50 на: 01 Мај 2022, 23:25:17 pm »
Две опции се во игра. Прва опција друг мотор или втора опција ја продаваш сега со сменет дихтунг (најразумна опција според мене) и си купуваш со парите друга кола.
Во колата имам вложено 450€ и не планирам да ја продавам

Кога веќе си се фатил на орото да вложуваш, која е причината да не вложиш до крај ?
Очекуваш дека ќе зариба моторот, одлучуваш да не го ремонтираш, ама го отвораш да смениш дихтунг и ребрасти каиши (и си дал 450 евра), а сепак очекуваш да те зафрке и на крај да го фрлиш, да земеш друг мотор, па и на него големи сервиси да правиш ?

Стварно не разумна одлука.

Размисли два пати.
Парите се тие, би го искористил моторот до крај, потоа би купил нов мотор и бидејќи сите мотори што хи продаваат се т.н. голи мотори, новите работи кои се на стариот мотор би ги префрлил на новиот.

Присутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #51 на: 01 Мај 2022, 23:41:16 pm »
Со здравје да се вози друже.. Најдобро ќе ти било да си смениш друг мотор, верувам со се сервисот немало повеќе од 300 евра да те кошта.. Ти веќе 200 евра си лупнал во стариот мотор само не разбирам како ќе ги префрлиш дихтунгот, вентили, семеринзи на новиот мотор..

А и мајсторот што мајстор ќе беше, гледа дека не го бива моторот фатил чисти вентили, мењава делови залудно..Исто како пациентот да умира а докторов му пресадува коса..

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #52 на: 01 Мај 2022, 23:42:20 pm »
Пред неколку месеци, сменивме мотор. Конкретно 1.6 16в опел.
Моторот кошташе 300 евра.
Вадење на стар, ставање на нов, со голем сервис, фати точно 500 евра.
Никогаш не вели никогаш.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #53 на: 01 Мај 2022, 23:55:52 pm »
Со здравје да се вози друже.. Најдобро ќе ти било да си смениш друг мотор, верувам со се сервисот немало повеќе од 300 евра да те кошта.. Ти веќе 200 евра си лупнал во стариот мотор само не разбирам како ќе ги префрлиш дихтунгот, вентили, семеринзи на новиот мотор..

А и мајсторот што мајстор ќе беше, гледа дека не го бива моторот фатил чисти вентили, мењава делови залудно..Исто како пациентот да умира а докторов му пресадува коса..
Знам дека и мајсторот претера, инаку можам масло, антифриз, филтри, каиш, водна пумпа, ролни и затегачи да префрлам па да спасам околу 150-200€.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #54 на: 01 Мај 2022, 23:57:25 pm »
Пред неколку месеци, сменивме мотор. Конкретно 1.6 16в опел.
Моторот кошташе 300 евра.
Вадење на стар, ставање на нов, со голем сервис, фати точно 500 евра.
Монтажа и демонтажа кај пријател мајстор е 6000-7000 денари, во други сервиси е 150€, но повеќе не верувам во ниеден мајстор за работа која не може да ја заврши пред мои очи, односно некоја поголема работа.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7348
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #55 на: 02 Мај 2022, 09:50:48 am »
Единствена добра работа тука е што со првата твоја кола ќе ти дојде памет за друг пат и понатаму нема да се преебуваш вака. :)

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #56 на: 02 Мај 2022, 10:31:04 am »
Единствена добра работа тука е што со првата твоја кола ќе ти дојде памет за друг пат и понатаму нема да се преебуваш вака. :)
Колата ми се бендиса премногу, ја купивме без да отвориме хауба, поклон ми е од дедо, кога ја однесов кај татко ми и кога отвори хауба се разочара, цел мотор беше со масло, кога ја крена шипката од маслото почна да прска масло по цел мотор и ми рече дека е продувана (blowby), ама чудно ми е како во овие 400км нема потрошено масло и воошто не чади ни на полна гас, додека друга астра 1.6 16в не прскаше масло од шипка, не чадеше на полна гас, но трошеше масло можеби пола литро на некои 800 километри.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #57 на: 02 Мај 2022, 10:40:09 am »
Епа затоа што третиот цилиндер е оштетен и експлозијата од горивото навлегува внатре накај картерот и му прави притисок.

А тој другиот што не прска масло на шипка, значи дека ок е на компресија, ама можда на маслени карики, вентили не е добар и му влегува поголема количина на масло во цилиндерот кое го согорува заедно со мешавината од гориво/воздух.
Додатно ако и тече од некој дихтунг или семеринг, и тоа е тоа, пола литро на 1000 км. Можеби ако се санира течењето (ако воопшто го има), ке биде пример пола литро на 2000 км.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5381
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #58 на: 02 Мај 2022, 11:25:50 am »
Епа затоа што третиот цилиндер е оштетен и експлозијата од горивото навлегува внатре накај картерот и му прави притисок.

А тој другиот што не прска масло на шипка, значи дека ок е на компресија, ама можда на маслени карики, вентили не е добар и му влегува поголема количина на масло во цилиндерот кое го согорува заедно со мешавината од гориво/воздух.
Додатно ако и тече од некој дихтунг или семеринг, и тоа е тоа, пола литро на 1000 км. Можеби ако се санира течењето (ако воопшто го има), ке биде пример пола литро на 2000 км.
Фала ти многу што ми помогна да научам и јас нешто, но мислам дека литро на 1000-2000км е многу за бензинец, претходно на мерцедесот кој го имав масло не трошеше воопшто дури и по 7000-10000км.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #59 на: 02 Мај 2022, 11:59:48 am »
Секако дека е многу без разлика за дизел или бензинец.