Kako be ne e ladno kaj nas zimno vreme
Pravis greska, moe e da posovetuvam, a sekoj so svojata odluka.
Samo belja mu pravis na motorot so 10W60 i lete a kamo li zime. Toa e ulje e samo vo slucaj na trki i track day.
Tebe ti treba kvaliteno ulje na PAO/Ester baza so kvalitetni aditivi i visok HTTS da drzi uljen film pri visoki opteretuvanja, a ne zgolemen viskozitet. A toa go imaat ulja so specifikacija A3/B4 i C3.
C3 gi ima site svojstva kako i A3/B3 plus ima mid saps 0.8 sto e preporacuva za motori do direktno vbriszguvanje za stvaranje pomalce naslagi. Namesto klasicni saps aditivi ima drugi kvalitetni aditivi, ova ulje plus ima dodatok na milibden i tungsten.
LL1 vozat benzinci vo amerika poradi poprljavo gorivo, so naseto gorivo moze da se koristi LL1 i LL4, bitno da ima BMW approval.
Uljeto sto ti go preporacav ima BMW approval, ima visoko HTTS 3.9 znaci drzi uljniot film na visoki temperaturi. Baska pokraj fabrickata preporaka 0W30 ili 5W30 odis na 5W40 znaci plus rezerva. Gi dobivas performansite na 10W60 bez losi posledici po motorot.
So takvo ulje bi go preporodil motorot. I promena na okolu 5000 km, koe ulje i da koristis.
Ravenol Race serija uljeto e predvideno i testirano za trac day. 10W60 ulja se veke istorija sem za trki.
Takov ulje koristam veke 50k na F30ka 316i so Stage 1.
Najgolemo abenje motorot trpi na laden start. Letno vreme dva do tri meseca aj nekako zesko e pa od merak teraj 10W60, ama pogotovo esen/zimno vreme na 0 stpeeni toa ulje e kako gust med. Nemas podmackuvanje kako sto treba do rabotna temepratura.
Na podolg period ke predizvikas zgolemeno abenje na motorot.
Jas odma od Septemvri nataka bi go smenil uljeto a ti kako sakas
Retko da sum sretnal majstor kaj nas a da gi razbira uljata pogorovo novite edicii.
Posovetuvaj se nadvor od sovetite koi do sega si gi dobil, nema sto da izgubis