Целосно импресиониран од колава. Ја видов во живо и кратко ја провозев, благодарност до
@zeroSignal за приликата. Нема допирна точка со тоа што беше Пежо и го сфатив со свои сетила моментот како Пежо преминува во премиум сегмент.
Одлично заштрафена кола, одлично изолирана кола, многу кедери околу вратите за
прекрасно чувство при затварање врата, без разлика дали од надвор или од внатре. Едноставно буди чувство за квалитет.
Има „Пежо“ фалинки со hit&miss процепи на надворешните панели, ама па внатре од тоа што го видов, се е апсолутно беспрекорно. Воланот мене ми се допадна и мене лично не ми сметаше на инструментите за разлика ете на
@Deni, ама ја сум 10-15 сантиметри понизок од него.
Е сеа, битните работи за мене.
1. Колава според мене не смее да се продава со дизел мотор. Не знам зошто ама звукот што се слуша во кабина при ниски вртежи е одвратен за мене, ми расипува впечаток, субјективно не ми се допаѓа.
2. За жал во моментов максималната моќ во не-хибридна варијанта е 130 коњи. Со овој изглед, ова ниво на квалитет и овие сензации во возење, за жал не се доволни. Не ми е извежбано butt-dyno да знам колку точно коњи и фалат, ама и фалат.
Можеби сум разгален од MiTo-то, кое иако има 10 коњи помалце, тежи 150+ килограми помалце и осетно е побрзо од Пежово. Можда со мануелен менувач ќе се чувствува побрзо.
Останатите работи што ги нуди колава за среќа не дозволуваат да се расипе впечатокот, и ако влезете со очекување дека колава ќе биде крузер а не динамичен спорташ, ќе имате прекрасно, прекрасно возило.