Автор Тема: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)  (Прочитано 244387 пати)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1170 на: 16 Ноември 2015, 17:14:22 pm »
Se gleda koj vozel kec dizel :D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1171 на: 18 Ноември 2015, 11:39:38 am »
Па баш тоа црево е оригиналното... :) Сите црева за гориво кај дизел кецовите што сум ги видел, се исти вакви како на жутково...
Освен тоа, цревото треба да е проѕирно за да можеш да гледаш дали има меурчиња во него, односно, ако ти снема нафта или го менуваш филтерот за нафта, да гледаш дали и колку има меурчиња во него додека го чистиш системот од воздухот...

Agree! Оригинал си е тоа црево.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1172 на: 18 Ноември 2015, 23:10:25 pm »
Па баш тоа црево е оригиналното... :) Сите црева за гориво кај дизел кецовите што сум ги видел, се исти вакви како на жутково...
Освен тоа, цревото треба да е проѕирно за да можеш да гледаш дали има меурчиња во него, односно, ако ти снема нафта или го менуваш филтерот за нафта, да гледаш дали и колку има меурчиња во него додека го чистиш системот од воздухот...

Agree! Оригинал си е тоа црево.
По таа логика треба на сите дизели да им е транспарентно доводното црево, а такво се монтираше
пред 20 години, од ауто пазар, кога немаше оригинални доводни црева за гориво, ама ај нека биде така.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1173 на: 19 Ноември 2015, 03:07:47 am »
Нема врска... Секој производител си има своја логика за тие работи. Еве прашај кој сакаш и ќе ти каже дека оригиналните црева на дизел кецовите се проѕирни.

Ако не се лажам, кога се правеа кецовите тогаш Волксваген почнуваа да вградуваат дизел мотори во сериските возила. Па претпоставувам бидејќи биле тазе со дизелите, ставале проѕирно црево од филтерот до бош пумпата, баш за полесно решавање на проблемите кои можат да се случат со доводот на нафта и слично...

Еве зирни ги сликите на линков:
https://www.google.com/search?q=golf+mk1+diesel+engine&espv=2&biw=1366&bih=685&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIoejsmLGbyQIVRNYsCh33zAga#tbm=isch&q=golf+mk1+diesel+fuel+line&imgrc=Fvg6l1XYcCsInM%3A

Прашање до Дарио: Која марка ти се мерачите на шалтаблата, VDO или Motometer ? Како си задоволен од нив ?

Оригиналните мерачи на мојот кец беа Motometer, километражата (не брзиномерот) цркна на ~450к км, електрониката на саатот отиде у курац, мерачот за температура понекогаш работи понекогаш не...
Па ги заменив со VDO, и баш приметив поквалитетна конструкција (кај саатот и километражата) на мерачите... Си работат ко нови иако имаат ~280к км (според километражата).
Друга работа што ја приметив со мотометер брзиномерот, е кога, например возам 100 км/ч (по брзиномер), на џпс ми покажува 80-85 км/ч. Со ВДО брзиномерот на 100 км/ч, џпс покажува 93-95 км/ч...
« Последно менување: 19 Ноември 2015, 03:13:19 am Vlatzki »

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1174 на: 19 Ноември 2015, 09:57:03 am »
za crevoto se fativte? kolicevo bombona oni crevoto kakvo da bilo... Tie prozirni creva imaat mnogu pootporna struktura na nafteni derivati i skoro nikogas nema da puknat za razlika od onie crni pleteni gjubrinja!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1175 на: 19 Ноември 2015, 12:22:45 pm »
По таа логика треба на сите дизели да им е транспарентно доводното црево, а такво се монтираше
пред 20 години, од ауто пазар, кога немаше оригинални доводни црева за гориво, ама ај нека биде така.

Како што гледаш и на многу Голф 4 (А3, Октавија) е транпарентно.


Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1176 на: 19 Ноември 2015, 22:44:26 pm »
Нема врска... Секој производител си има своја логика за тие работи. Еве прашај кој сакаш и ќе ти каже дека оригиналните црева на дизел кецовите се проѕирни.

Ако не се лажам, кога се правеа кецовите тогаш Волксваген почнуваа да вградуваат дизел мотори во сериските возила. Па претпоставувам бидејќи биле тазе со дизелите, ставале проѕирно црево од филтерот до бош пумпата, баш за полесно решавање на проблемите кои можат да се случат со доводот на нафта и слично...

Еве зирни ги сликите на линков:
https://www.google.com/search?q=golf+mk1+diesel+engine&espv=2&biw=1366&bih=685&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIoejsmLGbyQIVRNYsCh33zAga#tbm=isch&q=golf+mk1+diesel+fuel+line&imgrc=Fvg6l1XYcCsInM%3A

Прашање до Дарио: Која марка ти се мерачите на шалтаблата, VDO или Motometer ? Како си задоволен од нив ?

Оригиналните мерачи на мојот кец беа Motometer, километражата (не брзиномерот) цркна на ~450к км, електрониката на саатот отиде у курац, мерачот за температура понекогаш работи понекогаш не...
Па ги заменив со VDO, и баш приметив поквалитетна конструкција (кај саатот и километражата) на мерачите... Си работат ко нови иако имаат ~280к км (според километражата).
Друга работа што ја приметив со мотометер брзиномерот, е кога, например возам 100 км/ч (по брзиномер), на џпс ми покажува 80-85 км/ч. Со ВДО брзиномерот на 100 км/ч, џпс покажува 93-95 км/ч...
До сега немало проблеми со брзометарот и мерачите не откажале од 78 година :D


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1177 на: 23 Ноември 2015, 13:50:04 pm »
Купен нов издувен систем од АССО



Нов хладњак


За кој имаше мали преправки да се намонтира но си дојде на свое место







Наместено и Инокс цевче благодарение на Дарко :)









И наместена хауба






Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1178 на: 23 Ноември 2015, 14:11:53 pm »
Супер е ж'чкава, само мотор и фали....Замисли каков шизик ќе бидш со едно 200 коњови во ваква ж'чка...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1179 на: 23 Ноември 2015, 15:40:23 pm »
Мотор не да и фали...............
Плаче за мотор но се во свое време ,да имаме и понатека што да чепкаме веке ни доаѓа оној момент кога ќе речеш АЈ У КУ*АЦ веке нека провози па кога ке дојде тој момент подобро нека провози па понатека натенане чепкај занимавај се ,него да ја брзаш работата   :D

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1393
  • Велешанче
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1180 на: 23 Ноември 2015, 16:24:19 pm »
Супер е се до сега :) Од каде го набави инохсното цевче ? :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1181 на: 23 Ноември 2015, 18:49:29 pm »
Pocnue da zalicue na dooobar Golf br.1

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1182 на: 23 Ноември 2015, 22:06:01 pm »
Супер е се до сега :) Од каде го набави инохсното цевче ? :)
Од Дарко со еден ферари голф  :D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1183 на: 23 Ноември 2015, 22:20:03 pm »
Mint... sho bi rekle englezi :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)
« Одговори #1184 на: 24 Ноември 2015, 11:37:34 am »
Види и 1.9TDI да ставиш во ваква шасија не е заебанција.

Пример 1.9 TDI 150 :D ау брате роботе :D