Нема врска... Секој производител си има своја логика за тие работи. Еве прашај кој сакаш и ќе ти каже дека оригиналните црева на дизел кецовите се проѕирни.
Ако не се лажам, кога се правеа кецовите тогаш Волксваген почнуваа да вградуваат дизел мотори во сериските возила. Па претпоставувам бидејќи биле тазе со дизелите, ставале проѕирно црево од филтерот до бош пумпата, баш за полесно решавање на проблемите кои можат да се случат со доводот на нафта и слично...
Еве зирни ги сликите на линков:
https://www.google.com/search?q=golf+mk1+diesel+engine&espv=2&biw=1366&bih=685&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIoejsmLGbyQIVRNYsCh33zAga#tbm=isch&q=golf+mk1+diesel+fuel+line&imgrc=Fvg6l1XYcCsInM%3AПрашање до Дарио: Која марка ти се мерачите на шалтаблата, VDO или Motometer ? Како си задоволен од нив ?
Оригиналните мерачи на мојот кец беа Motometer, километражата (не брзиномерот) цркна на ~450к км, електрониката на саатот отиде у курац, мерачот за температура понекогаш работи понекогаш не...
Па ги заменив со VDO, и баш приметив поквалитетна конструкција (кај саатот и километражата) на мерачите... Си работат ко нови иако имаат ~280к км (според километражата).
Друга работа што ја приметив со мотометер брзиномерот, е кога, например возам 100 км/ч (по брзиномер), на џпс ми покажува 80-85 км/ч. Со ВДО брзиномерот на 100 км/ч, џпс покажува 93-95 км/ч...