Следно на ред беше да се смени ламелата, па така убаво го извадивме мењачот и што да вида, ламела,потисна замаец све отидено.....
И нормално потрага по ново но немаа.......
Веке е тешко да најдеш и некој делчиња за кецовиве,и нормално наредно беше да се направи некоја комбинација која екстра добро ми дојде искомбинирав поголема ламела,потисна и замац поголем и полесен 300грама

Мењачот

Исчистен

Старата потисна и ламела


Новите делчиња и поголеми


Eдна споредба,
Лево новата ламела поголемо,десно стандардната

Све на свое место ставено...
Следно, веке кога одам на поголеми дискови,нормално е да ја исфрлам механичката кочница и да ставам серво кочница,па набавено од голф тројка кочиона пумпа и тањирот за вакум,друга уљна пумпа и уградена вакум пумпа



Сменето уље и филтри

Добив поубав и подобар старт со новиот сет, колата работи многу мирно и значително се намали тресењето на моторот појма неам зашто .....
Кочница сега има безобразно јака, несмееш да ја допреш копа у место, но имам мал проблем моментално кочи 50/50% тоа не е добро може да се истепам во кривина, деновиве ке набавам редуцири се надевам ке најдам и да ја направам 60/40% кочницата
Тоа е тоа за сега.....
