Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 722400 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3585 на: 04 Октомври 2017, 18:16:11 pm »
Ова е логичен чекор за човек кој има Калибра и сега му треба поголема кола за семејство.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3586 на: 09 Октомври 2017, 09:46:02 am »





Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3587 на: 09 Октомври 2017, 10:03:59 am »
Ова е логичен чекор за човек кој има Калибра и сега му треба поголема кола за семејство.

Kомфорт...едноставни контроли и ентериер...кожа...кул фактор...ретка и сериозно брза.
Колава има се што сакам и нема ништо од она што нејќам..



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3588 на: 09 Октомври 2017, 13:03:49 pm »
Чим не е фул електрик ништо не правиме

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3589 на: 09 Октомври 2017, 13:27:31 pm »
Има електрични прозори.
Доволно.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3590 на: 09 Октомври 2017, 13:34:45 pm »
Дугметарка  ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3591 на: 09 Октомври 2017, 15:24:56 pm »
1938 Oпел Адмирал & пост 1990 украинки.










Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3592 на: 09 Октомври 2017, 20:44:36 pm »
Adolf style

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3593 на: 11 Октомври 2017, 22:44:24 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3594 на: 12 Октомври 2017, 12:05:11 pm »
Браво...
Но дали 12 секунди побрза значи и 12 пати по не удобна за секодневно возење?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3595 на: 12 Октомври 2017, 13:22:25 pm »
Битно е и на што гуми биле тестирани.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3596 на: 12 Октомври 2017, 14:04:39 pm »
А претходното време кое е?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3597 на: 13 Октомври 2017, 14:10:03 pm »

Цитат
Но она што е важно кај новиот автомобил е дека и покрај „негативата“ од 65 коњски сили и 35 Nm вртежен момент, автомобилот е значително побрз на легендарната патека, а тоа се должи на намалената тежина – Insignia GSi е 160 килограми полесна од Insignia OPC!

Бикоз:

Цитат
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3598 на: 13 Октомври 2017, 22:59:35 pm »
За ваков тип на кола побрза, не значи и подобра...
Покрај побрза мора да е...поубава..поудобна..поголема внатре...по тивка...повеќе стандард опрема...поефтини доплати за допонителна...итд...итд.

Старата ОПЦ има повеќе од задоволувачки перформанси но и се друго што треба да има еден фамилијарен седан.
ГСИ во ако е тврд ко шпидитер со 4 врати и погласен внатре само за да е побрз на Нурбургринг, тури му пепел.
Исто важи за повеќето седани, на кои едноставно НЕ им е местото на тркачка стаза.

Biermann also thinks that at a certain point, cars get big enough that automakers should stop pretending they can be corner carvers. “If I want to sell a G90 to a U.S. customer, there are other OEMs that show their flagship car on the racetrack,” he said. “The car in the luxury car segment, they show all the racetrack talent, but which 2.2-ton (4,850-pound) luxury segment car will ever see the racetrack?”


http://www.motortrend.com/news/genesis-boss-thinks-german-automakers-invest-stupid-tech/

Премногу се слагам со човеков.


« Последно менување: 13 Октомври 2017, 23:05:25 pm Stratro »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3599 на: 13 Октомври 2017, 23:02:29 pm »
Поготово поудобна и потивка, за оваа класа е пресудно.