За ваков тип на кола побрза, не значи и подобра...
Покрај побрза мора да е...поубава..поудобна..поголема внатре...по тивка...повеќе стандард опрема...поефтини доплати за допонителна...итд...итд.
Старата ОПЦ има повеќе од задоволувачки перформанси но и се друго што треба да има еден фамилијарен седан.
ГСИ во ако е тврд ко шпидитер со 4 врати и погласен внатре
само за да е побрз на Нурбургринг, тури му пепел.
Исто важи за повеќето седани, на кои едноставно НЕ им е местото на тркачка стаза.
Biermann also thinks that at a certain point, cars get big enough that automakers should stop pretending they can be corner carvers. “If I want to sell a G90 to a U.S. customer, there are other OEMs that show their flagship car on the racetrack,” he said. “The car in the luxury car segment, they show all the racetrack talent, but which 2.2-ton (4,850-pound) luxury segment car will ever see the racetrack?”
http://www.motortrend.com/news/genesis-boss-thinks-german-automakers-invest-stupid-tech/Премногу се слагам со човеков.