Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 824851 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2940 на: 05 Април 2016, 09:32:16 am »
Wow..


International Touring Cars was created by the FIA in 1996, with some mad DTM style machinery from Alfa Romeo, Mercedes and Opel. It lasted for one season, which was won by a Calibra.

This one was going to be the 1997 car, but when the championship was canned, the project was shelved. Not unusual as often manufacturers will try something and then push it to one side, but what we have here is a mind-blowing Calibra that was entirely finished and ready to race aside from a sponsor’s livery.





 Details are sparse, stories have probably shifted since Zakspeed built the Opel and all we’re told is that the manufacturer doesn’t want the car to be raced. And this is where that initial question comes back in: just imagine what would happen if it came out and could face the potential rivals. Run a series for ghost racers, just for kicks – how cool would that be? Would it have affected road car sales? Would the sums and technology do their job and win the race? It’s purely hypothetical and will always remain so, but hey I can dream.

It’s another sobering thought to think that this was all done seventeen years ago. Look at BTCC nowadays and they seem so tame. WTCC too – yes all race cars are limited by regulations and it does keep it all on a level playing field.
But what happened to building badass race cars?
It might seem criminal to keep the Calibra hidden away, but then if it had been let out into the open what would have become of it? Where would it be now?


http://www.speedhunters.com/2013/08/carbon-not-dated-the-secret-zakspeed-calibra/
« Последно менување: 05 Април 2016, 09:51:31 am Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2941 на: 10 Април 2016, 22:26:49 pm »
^ Eве едно баби и жаби питањце во врска со последниов пост.

Ова погоре е 20 години стара Опел/Косворт рејсинг технологија со спецификации какви што постирав.
Прееска земав да играм Форза и со Опел ДТМ извозев круг на Нирбургринг за 9 секунди побрзо од Ферари Ензо. ;D
Далеку од тоа дека е 100% меродавно, али верувам дека и во реалност би се случило нешто слично, дури и во споредба со новиве 918, P1 и сл.

Прашањата, колку и да се глупи, се за поупатените и гласат:

Како е можно 20 години стара рејсинг технологија (немора да е Калибра ДТМ. нека е Ауди кватро група Б) да е до толку понапредна од аспект на перформанси од денешните модерни суперавтомобили кои коштаат по 6 цифри?

Чисто сумњам дека Пагани Хјуаиааара ќе извози побрз круг од ова погоре.

Да, знам дека Калибрата од погоре е скоро цела карбон фибер и дека е едвај 1000 кг, али ете ја..капом и брадом  дреме во музеј, а ако је изнесе некој да ја вози којзне што време ќе извади....

Што ги спречило и што сеуште ги спречува производителите да на ваков хардкор модел да стават 2 седишта и шалтабла и да го продаваат како некаква хардкор варијанта како што тоа денес е случај пример со Пагани Зонда Р?

Очигледно е дека знаењето го имаат, аеродинамички се стакло а шест цилиндарскиот К2 мотор од Косворт си врти до 13.000 без проблем и развива околу 500 КС.

 
« Последно менување: 10 Април 2016, 22:38:24 pm Stratro »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2942 на: 11 Април 2016, 10:03:00 am »
^ Eве едно баби и жаби питањце во врска со последниов пост.

Ова погоре е 20 години стара Опел/Косворт рејсинг технологија со спецификации какви што постирав.
Прееска земав да играм Форза и со Опел ДТМ извозев круг на Нирбургринг за 9 секунди побрзо од Ферари Ензо. ;D
Далеку од тоа дека е 100% меродавно, али верувам дека и во реалност би се случило нешто слично, дури и во споредба со новиве 918, P1 и сл.

Прашањата, колку и да се глупи, се за поупатените и гласат:

Како е можно 20 години стара рејсинг технологија (немора да е Калибра ДТМ. нека е Ауди кватро група Б) да е до толку понапредна од аспект на перформанси од денешните модерни суперавтомобили кои коштаат по 6 цифри?

Чисто сумњам дека Пагани Хјуаиааара ќе извози побрз круг од ова погоре.

Да, знам дека Калибрата од погоре е скоро цела карбон фибер и дека е едвај 1000 кг, али ете ја..капом и брадом  дреме во музеј, а ако је изнесе некој да ја вози којзне што време ќе извади....

Што ги спречило и што сеуште ги спречува производителите да на ваков хардкор модел да стават 2 седишта и шалтабла и да го продаваат како некаква хардкор варијанта како што тоа денес е случај пример со Пагани Зонда Р?

Очигледно е дека знаењето го имаат, аеродинамички се стакло а шест цилиндарскиот К2 мотор од Косворт си врти до 13.000 без проблем и развива околу 500 КС.

 
Од секој аспект, колава е светлоснки години до стреет.
1. Суспензијата освен што кошта богзнае колку, апсолутно е невозможно да се вози на улица без да ти попаѓаат забите, бидејќи нема ниеден гумен дел, се е на унибал (лагер во лагер).
2. Стаклата и други работи би морале да бидат по пропис, а со тоа уште барем 100кг повеќе у аутото.
3. Моторот освен БЛОКОТ (ако и тој има некаква врска со фабричкиот) други делови нема слични со стрит, така да.... Како пример земи го F50 V10 nнa Ferrari, мотор кој е базиран на F1 моторот, нема речиси ништо останато од F1 технологијата, ниту моќноста не надминува 110кс на литар зафатнина....

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2943 на: 11 Април 2016, 10:28:56 am »
И Зонда R не е стрит, па може да се купи...како и Ферари Fxx..
Не знам само како се финансира истражувањето и создавањето на моделиве.
Дали во конкретниот случај тоа биле Опел или спонозри нешто трето..
Дали е финансиски неисплатливо или се смета дека нема кој да ги купи иако би биле во ограничен број на примероци или нешто трето... ???

Околу цената...новата Астра ИТЦ со 320 кс кошта 98.000 евра...
За ова , немам инфо.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2944 на: 11 Април 2016, 12:29:48 pm »
Имаш право, тогаш би била нешто како FERRARI FXX и сличните на него, само што ова е FERRARI, a ова е ОПЕЛ кој најчесто е правен, преправен, конструран од фирми соработнички на ОПЕЛ, како што WRC Xsara и C4 немаат врска со Цитроен, како IMPREZA и нивниот PRODRIVE... Интересна тема за дискутирање во секој случај :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2945 на: 11 Април 2016, 15:03:24 pm »
Oва е кола која требало 1997 да се трка во ITC во тимот на ОПЕЛ..
Претходните модели се исто развивани од Опел а мислам дека и условот за учество во DTM/ITC во тоа време бил производителот да биде во можност да спреми ауто според прописи на DTM/ITC..али до која мера и со кого све соработвуале незнам.

..знам дека суспензијата е од Вилиамс Ф1...моторот е во К2 во соработка со Косворт.

Еве една убава статија за тоа време. :)
http://www.motorsportretro.com/2014/02/why-class-1-dtm-of-1995-and-1996-was-too-good-to-be-true/


Отсутен 80 B4

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2946 на: 11 Април 2016, 18:20:41 pm »
Дали знае некој како се вади рачката на менувачот на Опел Вектра Ц имам мал проблем со рачката повратниот федер или што и да е што треба да ја враќа надоле рачаката не е во функција.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2947 на: 12 Април 2016, 12:59:32 pm »
Дали знае некој како се вади рачката на менувачот на Опел Вектра Ц имам мал проблем со рачката повратниот федер или што и да е што треба да ја враќа надоле рачаката не е во функција.

Само влечи јако и пази федерот да не ти извади очи. ;D
https://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?152123-Reverse-gear-weak-spring-on-gear-stick




Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2948 на: 12 Април 2016, 13:00:54 pm »
Блупринтс и кул стафф...














































« Последно менување: 12 Април 2016, 13:08:12 pm Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2949 на: 13 Април 2016, 11:17:02 am »
Ве поздрави фрејмрејтот..


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2950 на: 23 Април 2016, 14:59:01 pm »
И еве го моторот вграден во горенаведените автомобили..

http://www.motorsportmarkt.de/show/rennsportteile/rennsportteileauto/opel-dtm-motor.html

За "само" 18.000 евра.



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2951 на: 29 Април 2016, 15:28:12 pm »
Мислам..то е то...
Стварно многу ми се допаѓа како и стои црна со бел бандаж..поубава комбинација нема за колава.














Конкретно ова е ДТМ едишн, со 3.0 V6 мотор, 6 степен менувач од Калибра турбо, тјунирана од Irmscher на 255 КС, Irmscherov волан, издув, опруги и кочници.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2952 на: 29 Април 2016, 19:42:55 pm »
Кога ќе ги фарбаш твоите?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2953 на: 30 Април 2016, 12:49:34 pm »
Веројатно никогаш...

Прво, Калибрата погоре е ДТМ едишн и црната боја на каросеријата и белата боја на бандажте ( по код)  е иста како на вистинската ДТМ верзија...
Второ, на виолетова боја може ќе стојат добро но не како на црна.
Трето, не би префарбувал нови бандажи.

Едино кога ќе се фарба, да ја префарбам цела кола црна, па со бел бандаж....али тоа некако ми е..шознам.. ::)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2954 на: 02 Мај 2016, 16:17:53 pm »