Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 732433 пати)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1455 на: 24 Декември 2013, 20:30:53 pm »
Новата астра не ја бива ама ич види каква е никаква :D


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1456 на: 24 Декември 2013, 20:32:40 pm »
ако ја загледаш убаво на меган ми е иста

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1457 на: 24 Декември 2013, 20:38:14 pm »
за овој меган збориш?


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6666
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1458 на: 24 Декември 2013, 20:39:18 pm »
Ова евентуално ќе биде преместено во темата Опел и нивните модели која откако е креирана стои како непрочитана од моја страна, така да небитно е што е офтопик.

Големо чудо, ко ние опелџииве демек ви ги читаме темите за алфите и хондите :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1459 на: 24 Декември 2013, 20:39:43 pm »
Голем дел од загубите на Опел веројатно е поради тоа што голем дел од R&D на ГМ се случува во Европа. На пример во Кина најголемиот пазар, Опел не е присутен ама пак неговите модели ГМ ги продава со значката на Buick и тоа доста добро се продаваат. Но сепак чудно е зошто слабо стои во Германија неговиот домашен пазар.

Прочитав како Алфа била во моментот подобра склапана од Опел и имала по зрели модели. Смешки. Гамата на Алфа моментално се состои од дури 2 модели од кои едниот скоро и никој да не го купува(мито). Џулиета е исто едно 15 години позади конкурентите.

http://oppositelock.jalopnik.com/alfa-romeo-giulietta-review-1448751484

Еден добар тест на Алфава.

Некои highlights

Then we step inside, and into a time-warp from 1998.

The buttons feel flimsy. Underneath the radio is a row of switches who's design and manufacture seems to have been outsourced to Fisher Price.

The pedal arrangement is bizarre. The brake normally sits higher than the throttle so you can come off brake and straight onto throttle. In the Giulietta all the pedals are on the same level. - А овде алфа се брани(до последни сили) како ултимативна возачка машина.

Листата продолжува.

Сероња некој, да имал муда ќе се потпишел па да му ебем све по списак..

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1460 на: 24 Декември 2013, 20:43:37 pm »
Истата дизајнерска идеја е употребена кај врската помеѓу задното стакло и тоа на третатата врата, но кај Астрата е многу поелегантно изведено.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1461 на: 24 Декември 2013, 21:00:42 pm »
Голем дел од загубите на Опел веројатно е поради тоа што голем дел од R&D на ГМ се случува во Европа. На пример во Кина најголемиот пазар, Опел не е присутен ама пак неговите модели ГМ ги продава со значката на Buick и тоа доста добро се продаваат. Но сепак чудно е зошто слабо стои во Германија неговиот домашен пазар.

Прочитав како Алфа била во моментот подобра склапана од Опел и имала по зрели модели. Смешки. Гамата на Алфа моментално се состои од дури 2 модели од кои едниот скоро и никој да не го купува(мито). Џулиета е исто едно 15 години позади конкурентите.

http://oppositelock.jalopnik.com/alfa-romeo-giulietta-review-1448751484

Еден добар тест на Алфава.

Некои highlights

Then we step inside, and into a time-warp from 1998.

The buttons feel flimsy. Underneath the radio is a row of switches who's design and manufacture seems to have been outsourced to Fisher Price.

The pedal arrangement is bizarre. The brake normally sits higher than the throttle so you can come off brake and straight onto throttle. In the Giulietta all the pedals are on the same level. - А овде алфа се брани(до последни сили) како ултимативна возачка машина.

Листата продолжува.

Кој цар си ти.Џулиета беше автомобил на годината 2010.И многу ми прече кога некој ке рече дека алфа не чинела а ја нема возено или пак ја има само 10мин возено.И митото или џулиетата што никој не ги купува причината е тоа што за цена на митото ќе си купи шкода оставија дизел...зошто да купи мито?Убаво му било ама јбг има поголема за поефтини пари.А тоа што си постирал некој тест што несакам ни да го отворам не е никаков репер дали автомобилот е добар или не.Ако сакаш јас ке ти пратам еден куп тестови каде што џулиетата и митото се најдобри во класата.Не заборавај дека џулиетата има еден од најдобрите краш тестови...и доколку опел бил подобар од алфа немаше да користи алфа мотори и кога сме веке овде и немаше да го земат цело фиат добло.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1462 на: 24 Декември 2013, 21:05:47 pm »
Цитат
Another touchy group are Alfa Romeo owners, or ex-owners, or even people who quite like Alfas and talk about buying one one day if they can afford the breakdown service annual subscription.

Oh dear. Sorry Alfistis. Let's crack on with the review. I'll try and tread carefully.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3889
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1463 на: 24 Декември 2013, 21:07:04 pm »
Сте возеле ли Џулиета ? Во право е тестот за внатрешноста, крајно лоша е завршната обработка внатре. Над местото за одмор на левата нога има некоја пластика која смета да ја кренеш ногата и да ја ставиш на кумплугот, мораш да ја лизгаш надесно ногата па после да ја кренеш, во пракса доста иритирачки. Пластиките под воланот не се скоро воопшто стегнати и се лабави, исто така премините од пластика на тапацир  на средниот тунел се ужасно изведени. Ова се мој забелешки за Џулиетата која ја возев 20ина минути и во салон што седев некој 5-10мин, а сепак беше доволно да го приметам сето ова.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1464 на: 24 Декември 2013, 21:17:41 pm »
Ја возев и јас 20тина минути(оваа со 120коња).Но додека ја возел не осетив ништо на местото за одмор на левата нога,а за пластиката што велиш има дополнителна опрема алуминиумски педали.За пластиките дали се лабави или не неможе да се каже од една кола која е тест возило и се вози без пазење...додуша не преметив никакви лабави пластики.Исто кај мене кај митото немам никаков проблем со местото за одмор на левата нога...пластиките се стегнати не крцкат ни на ладно ни на топло.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3889
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1465 на: 24 Декември 2013, 21:22:50 pm »
Кажувам што приметив, пластиките беа исто и на таа во салон и на таа што ја возев, 120кс беше исто. Мене лично тоа не ми се допадна воопшто но тоа е мое мислење. Моторот, чувството на воланот и потпирањето ми се допаднаа, внатрешноста и завршната обработка не. Заради тоа и реков дека се согласувам донекаде со тестот. Еден познаник од Богданци има Џулиета 170кс верзијата баш ќе го прашам како е задоволен досега.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3832
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1466 на: 24 Декември 2013, 21:25:22 pm »


Кој цар си ти.Џулиета беше автомобил на годината 2010.И многу ми прече кога некој ке рече дека алфа не чинела а ја нема возено или пак ја има само 10мин возено.И митото или џулиетата што никој не ги купува причината е тоа што за цена на митото ќе си купи шкода оставија дизел...зошто да купи мито?Убаво му било ама јбг има поголема за поефтини пари.А тоа што си постирал некој тест што несакам ни да го отворам не е никаков репер дали автомобилот е добар или не.Ако сакаш јас ке ти пратам еден куп тестови каде што џулиетата и митото се најдобри во класата.Не заборавај дека џулиетата има еден од најдобрите краш тестови...и доколку опел бил подобар од алфа немаше да користи алфа мотори и кога сме веке овде и немаше да го земат цело фиат добло.


Во Македонија пазарот за тие возила е доста мал. Во европа ситуацијата е следна:
Октомври 2013:
Audi A1 8.100
Mini 7400
Citroen DS3 5.600
Mito 1.600

Btw Адамот се продал во 3.900 парчиња vs Фиат 500 14.500.

Мерцедес го купува Кангото од Рено па што, не значи дека Рено е подобро од Мерцедес.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1467 на: 24 Декември 2013, 21:44:26 pm »
Да знаеш само мастики орбит колку се имаат продадено.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1468 на: 24 Декември 2013, 21:53:39 pm »
Фиц  :-*
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3832
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1469 на: 24 Декември 2013, 22:03:27 pm »
Да знаеш само мастики орбит колку се имаат продадено.

Не ја гледам аналогијата. Коли кои припаѓаат на истиот сегмент со слична цена, митото се продава пет пати помалку од А1 или 3.5 пати помалку од ДС3.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"