Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 781205 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1095 на: 02 Септември 2013, 23:44:50 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1096 на: 03 Септември 2013, 23:00:49 pm »


Zakspeed 1996 Opel Calibra ITC

Numbers
Max power – 500hp @ 11,650rpm, max torque – 310Nm @ 9000rpm, max revs – 12,000rpm

Engine
Cosworth built, 75 degree V6, 2498cc, alloy block from Monterey SUV, Bosch Motronic MS 1.9, 12.5:1 compression ratio, 94mm bore, 60mm stroke, individual throttle body injection

Driveline
Semi-automatic six speed X Trac transmission with paddle shifters, all wheel drive

Suspension/Brakes
Double wishbone suspension, pushrod dampers, cockpit adjustable, 380mm front discs, 313mm rear discs, dual circuit system, ABS

Wheels/Tyres
18×10 BBS Magnesium wheels, Michelin Pilot slicks

Interior/Exterior
Tube chassis with carbon fibre monocoque and panels

http://www.speedhunters.com/2013/08/carbon-not-dated-the-secret-zakspeed-calibra/

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1097 на: 03 Септември 2013, 23:08:35 pm »
alloy block from Monterey SUV,

Ohh, aoohh...... nice

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1098 на: 04 Септември 2013, 02:09:20 am »
Корса Б... феноменот...

Шмизла на батерии. Да не постоеше колава, пола од авто плацовите немаше да ги има...

....Му се овозможи на простите народни маси да ги исфрлат раскапаните „Југца 55“ и да преминат на нешто по софистицирано. Верувале или не , како по некој шаблон сите што ги знаев кои возеа Југо преминаа на Корса после увозот.
На прв поглед по шаренолики од Југото...

Сепак, како главен скептик у маало , сметав дека на прв поглед нешто му фали на коливе...
ШТО Е ТОА?



1. СИТЕ ИМАА ПО 170 000  - Мајко му стара, како можи сите да имаат по 150-180 000 километри во 15 години? И како сите така увезени од Италија екстра зачувани?? Некогаш си се запрашував - немаа ли тоа италијанците нивна авто индустрија па сите што возат Корси?

2. СИТЕ БЕА ПРВА ФАРБА - можда е игра на случајот, ама не верувам дека од сите (пример лупам ) 30 Корси што ги видов , ни една не беше барем почешана...

3. Екстра стање (с*ање)- наводно, но по 1 година се излупија лакови,  покажаа корозија од сите страни, па дури и китче од под неа...


Воглавно без многу механички проблеми... 1.0 е досаден мотор нетипично за Опел , 1.2 е солиден и проверен во сите смисли, 1.4 е доста силен а и често економичен во зависност од шоферот..

Ми личи на напалена тинејџерка што сите можат да ја имаат, ама пак на крајот не си ја земаат при срце. Колава не е ни голема - не е ни кул мала, не е ни брза а не е ни спора, не е ни спортска не е ни фамилиарна,па ни за такси, не е ни за по женски, не е ни за сам...

Обрни окрени - Корса стално е некаде во средина, ни во класа на пунто , ни во класа на матиз...

Сега, пополека се навикнувам колава да ми станува секојдневие, пополека ќе се навикнам и да ја гледам ненормалната цена од 1600 евра до регистрација за 15 години стара кола (додека солидна астра има и за 1000 евра регистрирана) и огласена веќе 6 месеци...

Само никогаш нема да се навикнам да ги гледам и стално ќе ми бодат очи ефтините раткапни (на реклама 5 изброив 9 такви коли само на првата страна кога пиши Корса) И ГЛУПАВИТЕ ФУШ ЛЕПЕНКИ ШТО ГИ ИМА НА СКОРО СЕКОЈА КОРСА, па дури и на оваа на сликава....

Да не ме сватите грешно, немам ништо против самата Корса Б... дури е и убава ако е скроз сток и си прв газда
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1099 на: 04 Септември 2013, 02:31:39 am »
Корса и Пунто делеа иста платформа, така да не е баш ,,обрни-окрени", ни ваму, ни таму. Си припаѓа во класата на мали семејни компакти.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1100 на: 04 Септември 2013, 09:08:04 am »
Убава поезија...

но како тоа не е класа пунто, и не е класа матиз? Што воопшто бара во класа матиз? Корса Б е конкуренција на Пунто мк1, и за него е мерцедес. Не те разбрав, што значи ненормална цена од 1600 евра? Да не  е скапо, ЛОЛ. Пред 3 години беа дупло поскапи, а пред увозот трипати поскапи.

Наспроти твојата поезија, јас како поранешен сопственик на Corsa B ќе дадам свој осврт на Corsa B, и би почнал така што би кажал дека овој модел e најдобар претставник на B сегментот во деведесетите. Конкуренција на ова возило се:
-Пунто МК1 (тотална канта со многу простор)
-Поло МК3 (беше на слично ниво како Corsa-ta, но со далеку послаби продажни резултати и полоши мотори)
-Fiesta MK3  (имаше заостанати мотори и мењачи, но со возната динамика и  просторот беше на исто ниво)
-Peugeot 205 (застарена канта, која никој не сака да ја има)

Corsa B сеуште е најпосакувано и најкупувано возило од B сегментот од деведесеттите години, а тоа зборува многу.

Corsa B сепак не беше најдоброто што Опел можеше да го понуди. B беше базиран на A, што во суштина е автомобил од 1981 година, со нови материјали во внатрешноста, модерен дизајн, и нови мотори. Сепак Corsa ги криеше своите корења и се продаваше одлично. Но не беше се перфектно за новата Corsa, иако по традиција беше најпродавано возило во B сегментот, управувањето беше застарено и предмет на критики, па затоа во 1997 година, Опел во соработка со Лотус (ГМ дивизија) направи благ редизајн, кое вклучуваше и обновено подвозје со кое Corsa доби многу подобро управување. 

Моторите во Corsa B беа модерни, економични и моќни. Во оваа генерација Опел го воведува и 1.0 литарскиот трицилиндарец како нешто револуционерно. Но секое ново евтино гомно што се воведува заради штедење се рекламира како нешто револуционерно. Освен 1.0 литарскиот мотор сите други мотори во Corsa се одлични и препорачани.  Јас го имав 1.5TD моторот, и мислам дека истиот најдобро одговара на возилото. Просечна потрошувачка од 5 литри и перформанси подобри од било кој нов мотор со иста снага. Дизелот е од Isuzu, кој важеше за најдобар дизел мотор во раните деведесетти години, и е целосно механички, односно нема ECU, MAF,MAP,сензори на радилица, брегаста.

Инструмент таблата е најсолидно направениот дел во возилото. Направен е од многу цврста, дебела и квалитетна пластика. Делува како да е изработена од еден дел, и не крцка, што не може да се каже за ниту едно возило од деведесетите. И ден денес е подобра од многу возила што излегуваат во продажба со тенка евтина пластика.

Серво управувачот во возилата со редизајн дава одлично чувство во возењето. Тоа е така бидејќи сервото е хидраулично, и за разлика од новите коли, дава одличен фидбек и тежината на воланот е перфектна.

Според мене кочниците на Corsa се најголемото разочарување, бидејќи припаѓаат на касните осумдесети години, и не одговараат на возило што се продаваше до 2000та година. Сепак, моето искуство со Пунто, Поло, и Фиеста покажува дека овие вториве се полоши кога се во прашање кочниците, така што тоа е проблем на сите мали возила од деведесеттите години.

Корозијата е проблем кај овие возила. Опел штедеше во деведесетите години и тоа се гледаше. Сепак и конкуренцијата подеднакво е скапана, па Corsa не се издвојува по ова прашање.

Одржувањето е најдобрата страна на ова возило. Деловите се најевтини и најдостапни, како што е случајот со сите Опели и Фелервагени од деведесеттите.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1101 на: 04 Септември 2013, 09:16:45 am »
Opel e mnogu dosadno vozilo, niti se rasipue, niti nesto strada na nego, sedi vozi ne mu ja misli.
Jas vozev sluzbeno Opel Astra 1.7 D na koja koj ne i se kacil, cela skripese, edvaj cekav da crkne da ja smenam,
i nisto ne se desi, na kraj ja prodadoa  za 2300 Evra, na eden batka koj prethodno vozel Goljf br.1 i on mnogu srekjen
sto ja kupi, posto imase klima(uslovno), servo(uslovno), elektricni podizaci(uslovno), itn.
ama izdrza dodeka ne se prodade.
Cudno fasisticko auto, isto kako Honda, svaka cast.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1102 на: 04 Септември 2013, 09:26:16 am »
По дефиниција Опел има:
-многу добар квалитет
-евтино одржување
-одлични перформанси
-модерен и убав дизајн

Види што произведувал во 1984 година, а што произведувале другите:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1103 на: 04 Септември 2013, 13:16:55 pm »
Ефектот го постигнав... ама очекував уште некој да се запали.... еххе ...

Епа вака, ДА, 1500 евра се многу за кола од 1994та или 1995та што е во лоша состојба како што се повеќето Корси во Македонија од таа година...   Реално од 1000 евра за 1994та, па до 1700 за 1999....
Знам каква беше цената и пред увозот... Кога едно Југо кошташе 1000 евра, тогаш што останува за другите...

Метафорично речено, не е за во иста кошница со нив... ни по цена, ни по големина, ни по побарувачка во народот, ни по улогата што ја има земено...  Корсата делува екстра мала, а уствари не е за кај тие екстра малите... Теоретски,да, паѓа во сегментот на Пунто....само што е далеку поскоцкана и (делува) посичушна од Поло и Пунто како главни конкуренти.  Полото делува многу по аглесто, практично и по просторно, а Пунтото делува грациозно, со прекрасно држење, нобична шалтабла, и висока позиција на седење, а уствари се крие тупаво Југо флорида под него, со ефтини седишта и 13ки бандаши како кај ГТЛ55, со мотор мерен ко за Југо Корал...

Сепак, ми се допаѓаат бурни реакции на темава...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1104 на: 04 Септември 2013, 13:40:38 pm »
Corsa B има поголем внатрешен простор од Поло. Милиметри се во прашање, но сепак...  Необичната шалтабла во Пунто е со најнизок квалитет како и се друго во оваа кола, и нема ништо грандиозно во неа :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1105 на: 04 Септември 2013, 17:02:14 pm »
Поздрав до фаланга.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1106 на: 04 Септември 2013, 19:37:25 pm »
Yeee-haaa...
Е ова е кола... Golpf.... pft ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1107 на: 04 Септември 2013, 20:40:10 pm »
Што има врска Голф со муабетот?

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1108 на: 04 Септември 2013, 20:44:35 pm »
Зад добар коњ се крева прашина...
Да ми даваше некој по денарче за секое споменување низ темиве на некој модел на Волксваген, сега мноооогу денарчиња ќе имав :)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1109 на: 04 Септември 2013, 20:45:17 pm »
А тек па колку муабети на форумов немаат врска со Алфа,коцки,триаголници и сл,мајкооо!!!
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson