Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 824215 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #690 на: 29 Март 2013, 22:47:07 pm »
:) немам јас особен интерес да правам муабет на темава. Зошто би настојувал да водам дискусија? Што имам јас од тоа?
А и пред да се почне било каков муабет се знае како се ќе се заврши.... така да... тоа е.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #691 на: 29 Март 2013, 22:48:59 pm »
@Прчковски: Со причина реков дека „ќарените“ модели не вреди да се коментирааат. Ова е ребрендиран Suzuki Wagon R+.

@Falanga: Па викаш „ќе ги видиме бројките на продажба за 2012 за некој месец“ и не продолжуваш дискусија. Знаеш нешто што ние не знаеме? Полицијата на Кина купила 7.000.000 Астри за своја употреба и не кажуваат?

Колку за споредба, VW објави sales figures за 2012 уште на 14ти Јануари.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #692 на: 29 Март 2013, 22:51:59 pm »
Utre Opel da go snema, the legacy remains...


Dosta mi drvite za brojki na prodazba, ostvaren profit, zagubi, bankroti i slicno.
Temava ne e za toa.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #693 на: 29 Март 2013, 22:52:42 pm »
Темата е за Опел и неговите модели.

Ете, ги дискутираме и Опел и неговите модели.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #694 на: 29 Март 2013, 22:54:15 pm »
Гледам, гледам, од што се атрактивни се утепуваат од продавање и Opel е во одлична финансиска состојба.

Oh, wait..

За помалку или повеќе секој моментален модел на Opel има подобра алтернатива.

Адам е прегазен од Мини, Фиат 500 и Ауди А1.

Корса е надмината од Поло, Фиеста (па у последно време и Клио)

Астрата е зад Фокус, за Голф да не праиме муабет.

Инсигниата е добра, Пасатот е подобар.

Мерива? Ford B-Max.

Зафира? Ford C-Max или S-Max.

Моделите кои се ребрендирана верзија на туѓи автомобили (Агила, Ампера, Антара, Комбо, Мока) не вреди да ги спомнувам.

Опел треба сериозно да се посвети да направи 2-3 одлични автомобили, наместо 10 добри и 2 многу добри.

Единствено Astra OPC и Insignia OPC се издвојуваат, но тие не се продаваат во доволно големи бројки за да бидат релевантни.


Se ispuca?
Deep breath and move on.

Vo Golf,Fokus,Polo, Mini, Fiesta i A1 mene ne me gledas.......................ever.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #695 на: 29 Март 2013, 22:59:10 pm »
Личен избор.

Мене поентата ми беше дека во моментов Опел нема ни еден продукт кој е најдобар во својата класа, а не беше така до пред неколку години. Јебига, никаквиот менаџмент и неколкуте катастрофални партнерисувања си го направија своето.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #696 на: 29 Март 2013, 23:12:30 pm »
@Falanga: Па викаш „ќе ги видиме бројките на продажба за 2012 за некој месец“ и не продолжуваш дискусија. Знаеш нешто што ние не знаеме? Полицијата на Кина купила 7.000.000 Астри за своја употреба и не кажуваат?

Поима немам. Затоа викам да видиме што ќе испадне.

Присутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #697 на: 29 Март 2013, 23:59:26 pm »
Голф никогаш не бил волку зад астра како со последнава серија. Голфот е досадна кола и пре би опел па макар бил полош ама барем ќе знам дека имам кола која не е досадна. Значи голф е досадна кола. Подосадна здравје.
Исто како стратро и мене никогаш не би ме виделе во такви возила.
Јас би купил исклучиво 4 бренда и тоа опел, хонда, бмв и мерцедес.
И веќе 10 години предвидувате колапс на опел а никако да се случи. Дури опел си дозволува да си игра со модели како адам.

Бренд кој во понудата ги има овие возила нема теоретски шанси да згасне. И можеби најдобро нешто би било за опел да отиде кај кинези е дури тогаш ќе видите што значи продажба и производство али поправо би го земале германците отколку да го дадат на кинезите. Со нетрпение ги очекувам кинезите во автомобилската индустрија бидејќи сите со резерва гледаме на made in china а скоро се што дома користиме е направено таму скриено зад некои светски брендови.






Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #698 на: 30 Март 2013, 00:18:40 am »












Присутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #699 на: 30 Март 2013, 00:20:30 am »

Отсутен diablic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 116
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #700 на: 30 Март 2013, 00:23:23 am »
Мене поентата ми беше дека во моментов Опел нема ни еден продукт кој е најдобар во својата класа, а не беше така до пред неколку години. Јебига, никаквиот менаџмент и неколкуте катастрофални партнерисувања си го направија своето.
Точно така, до пред неколку години не беше така,ама тие менаџери во главата му се само бројки и ништо друго не ги интересира.Поради такви морони пропаѓаат огромни гиганти и многу невини луге остануваат без работа.А со "АДАМОВ" мислат дека ќе ја привлечат помладата генерација опелџии, ама мое мислење е дека тука гадно ќе се заебат,(поради јаката конкуренција од МИНИ,ФИЕСТА,ФИАТ 500,VW GOLF и т.н.) а и некако ми е несимпатичен,кој знае можеби и ке му успее ама чисто сумњам,сегашнава младина како што можам да забележам се пали на добар дизајн и јаки мотори. Единствен спас по мое е да направат некој навистина добар дизајн на возило со одлични перформанси како што беше калибрата, мантата А,Б, астрата гси, што ке ги врати на правиот пат.Вака ако продолжат не одат далеку.  :(

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #701 на: 30 Март 2013, 01:52:03 am »
Aмперата има големи шанси ако се испромовира соодветно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #702 на: 30 Март 2013, 11:54:47 am »
Меривата и Зафирата јас мислам дека треба да се форсираат повеќе со плински мотори фабрички излезени и со мали резервоарчиња за бензин од окулу 10л.
Височки се и имаат потенцијал. Сплеш и Адам треба да се исфрлат од портфолио веднаш и новата Корса што поскоро да излезе и да ги замени нив. Да воведат 1л турбо мотори и 1л турбодизел мотори. Тогаш Астрата и Корсата ќе бидат во ТОП 10 возила по продажба заедно со голф, меган, поло, фокус и фиеста. ГМ да умрат конечно и да ги нема од лицето на планетата, Опел да си ги врати назад бесправно одземените патенти и премиите од нив да ги заработува за себе а не за ГМ.

Само тогаш Опел ќе излезе на прав пат финансиски.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #703 на: 30 Март 2013, 13:04:52 pm »
Ne mi e jasno kako moze vodecki modeli na Opel da bidat adam i cascada namesto Astra, pa ne e ni cudno sto ne im ide prodazbata. Amperata e kola za koe bez zalenje bi izdvoil 40k evra no za zal go nema vo komercijalna prodazba... Taa cest ja imaat samo kompaniite (sega za sega)



i uste nesto. Site znaeme sto bil opel koga mesto "Wir lieben autos" ja koristele "Das Auto!" no GM im ja ebalo mamicata i sea izvini...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #704 на: 30 Март 2013, 13:33:26 pm »
Кој вика дека Адам и Каскада се водечки модели? Не постои таков поим како водечки модел. Да не мислеше на Flagship? Тоа е веќе друго нешто каде Каскада и Адам никогаш нема да бидат технички и практично.


Инаку најдов информација дека во фабриката во Бохум нема потреба повеќе да произведува возила туку ќе се пренамени за производство на менувачи и мотори.
До сега таму се произведуваа

    Astra H Classic (5-door, Caravan)
    Zafira Tourer C
    Zafira B Family
    transmissions

Астра Х веќе не се произведува, исто како Зафира Б а тековната Зафира ќе се произведува во Сарагоса заедно со Астра Ј и Мерива. Така да потегот веројатно им е паметен под услов заштедите да ги вложат во повеќе маркетинг и да се сместат на местото каде што треба да се.
« Последно менување: 30 Март 2013, 13:45:00 pm Falangasaurus »