Не мавај repair и нема да откачуваш клеми, ако толку ја крева волтажата тој мод. Не вреди толку замарање за еден акумулатор од 4000ден, кој се менува на “5“ години. Една година ако го продолжиш плус, стап ќе свиткаш.
Malku ti e cudna logikata vo muabetov ama OK..ti si znaes... togas zosto voopsto da zema polnac i da go dopolnuva akumulatorot? Nikoj ne umrel za 4000 bile tie na 5 godini ili na 3, ama ako taka gledas togas zosto da se zamaras i so promena na ulje i potrosuvacka i ostanati trakatanci .. vozi dodeka odi pa frli ..
Еден акумулатор чини 4/5000 денари (обичен), 10/12.000 денари (агм) .
Во врска со промена на уље, еден мотор од фабрика (нов) почнува од 1000 евра, па иде до бескрај (во зависност од типот на моторот). Така да, споредбата ти е глупа.
И мое мислење, многу некако се замарате за глупост. Да е толку волти, синусоидален напон, со активен преглед на осцилоскоп, по можност на македонски да јави кога е полн...
Во право беше еден член, ако вака купувате акумулатори, како купувате коли.
Пак ќе напоменам, ова е мое мислење. Можеби е грешно, ама не сум толку потресилен и пристасен како вас. И јас имам полнач, некој искра од сфрј, ниту има рипеир, ниту има хоспитал мод за акумулатор, па тера.
Ме интересира само
@MecheTo да каже како ги полни акумулаторите. Може ги врзува директ на 220в.