Автор Тема: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)  (Прочитано 42684 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #75 на: 28 Јануари 2022, 18:09:25 pm »
Со убаво да те служи!!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #76 на: 28 Јануари 2022, 18:17:44 pm »
@зоки-златен Te je*e датум производње ;) Смени провајдер на гориво, да видиш како ќе се понаша. Ако си на лукоил, трни на макпетрол и обратно. Може да направи разлика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #77 на: 28 Јануари 2022, 18:24:28 pm »
Златен неколку работи:

- Ако клучевите се со ромбоиден клуч, тие имаат батерии кои се полнат од бравата. Затоа е убаво да се вози со двата ромбовидни клучеви одвреме навреме за да се држат полни и да не си ги забораваат кодовите. Ако премногу се испразнат стануваат шашмите како што станале кај тебе.

- Тој мотор имаше два или три термостата (не ми текнува конкретно). Еден од нив ако не работи како што треба моторот има терсене циклус за загревање

- ЕГР вентил и саѓи/нагор. Поврзано е со еден од термостатите.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #78 на: 28 Јануари 2022, 19:10:36 pm »
Па незнам како би го објаснил...
Обртаите се стабилни барем на стрелка колку што гледам, за време на тоа кога се случува. Обично после неколку извозени километри, значи не е ни ладна а ни загреана. Ретко се случува пак ќе кажам.
Компјутер ќе каже најубаво.
Нешто слично со Меганот, нешто као вибрации, или пулсирање на волан, као благо затскриено трокирање, па има, па нема, на ладен мотор ништо, чим загрее чат/пат ќе почне да се осеќа, на обртометар стабилни 800 вртежи, малку гас до 900 вртежи ги снемува.
После неколку недели ај на дијагностика, ништо не покажа, ај си умислувам :)
Месец дена и п
Па незнам како би го објаснил...
Обртаите се стабилни барем на стрелка колку што гледам, за време на тоа кога се случува. Обично после неколку извозени километри, значи не е ни ладна а ни загреана. Ретко се случува пак ќе кажам.
Компјутер ќе каже најубаво.
Нешто слично со Меганот, нешто као вибрации, или пулсирање на волан, као благо затскриено трокирање, па има, па нема, на ладен мотор ништо, чим загрее чат/пат ќе почне да се осеќа, на обртометар стабилни 800 вртежи, малку гас до 900 вртежи ги снемува.
После неколку недели ај на дијагностика, ништо не покажа, ај си умислувам :)
Месец дена и почна опсесија да ми станува, цело време сконцентриран на тоа дали ќе почне и во калви околности...
Да не должам, испадна горниот држач на мотор.
Така нешто, како цимање/затресување како што кажуваш. Еве пример од денес, возам 3км, застанувам на семафор и се појави, тргнав и возам до следен семафор и кога застанав го немаше. Значи не е константно.

Со убаво да те служи!!!
Фала.

@зоки-златен Te je*e датум производње ;) Смени провајдер на гориво, да видиш како ќе се понаша. Ако си на лукоил, трни на макпетрол и обратно. Може да направи разлика.
Точам на Макпетрол секогаш, ми спомнаа за ова и за адитиви, ќе ја носам  а мајстор што ја одржувал колава па ќе видиме.

Златен неколку работи:

- Ако клучевите се со ромбоиден клуч, тие имаат батерии кои се полнат од бравата. Затоа е убаво да се вози со двата ромбовидни клучеви одвреме навреме за да се држат полни и да не си ги забораваат кодовите. Ако премногу се испразнат стануваат шашмите како што станале кај тебе.

- Тој мотор имаше два или три термостата (не ми текнува конкретно). Еден од нив ако не работи како што треба моторот има терсене циклус за загревање

- ЕГР вентил и саѓи/нагор. Поврзано е со еден од термостатите.
Да, такви се клучевите, за батеријата не сум знаел, гледав дека кога ги менуваат на оригиналниот (diamond) клуч се менува со контакти, се прелемува уствари на плочка.
Битно е дека оригиналниот го оправи, за резервниот ќе видиме деновиве, иначе на брави не правеа проблем клучевите.
Термостат, каиши, ролери, пумпи и шајбна се е сменето пред брзо време. ЕГР и саѓи-незнам, вака мирно работи, добар одзив на гаста има и влече убаво без разлика во кој вртежен момент е.
Ќе ја стават на дијагностика, ако не покаже ништо, ќе нурнеме подлабоко.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #79 на: 28 Јануари 2022, 21:42:20 pm »
Издувај го шо треба не го вози до 2000 обртаи и до 120.
Ене го брат ми се влечка,го земам јас првите 3 пати на гаста облаци,после еур6 е.Се смешка моторот. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #80 на: 31 Јануари 2022, 18:32:16 pm »
Денес довршив со чистењето внатре, прошлиот пат поминав скоро секаде освен кожата т.е седиштата.
Триено со мокра микрофибер и топла вода, пребришано со сува, се освежија малку ама не е тоа тоа без хемии. Битно знам дека на чисто седам, повеќе на пролет здравје, ако ја договориме со @Diesel .
Слики немам, ќе треба да ми верувате :) освен оваа:

Влегов внатре менував некој штрафчиња од оние осигурачите за мрежа, не ми текна да се испружам да видам дали ќе ме собере.
@MecheTo ја шалтам на повисоки деновиве, 2 дена се нема појавено "цимањето" ама ај да почекам со заклучокот бидејќи како што кажав, ретко се случува.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7076
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #81 на: 31 Јануари 2022, 20:35:34 pm »
Денес довршив со чистењето внатре, прошлиот пат поминав скоро секаде освен кожата т.е седиштата.
Триено со мокра микрофибер и топла вода, пребришано со сува, се освежија малку ама не е тоа тоа без хемии. Битно знам дека на чисто седам, повеќе на пролет здравје, ако ја договориме со @Diesel .
Слики немам, ќе треба да ми верувате :) освен оваа:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Влегов внатре менував некој штрафчиња од оние осигурачите за мрежа, не ми текна да се испружам да видам дали ќе ме собере.
@MecheTo ја шалтам на повисоки деновиве, 2 дена се нема појавено "цимањето" ама ај да почекам со заклучокот бидејќи како што кажав, ретко се случува.
Колкаво е... Како цела дневна да усисаваш. Си размислил за робот правосмукалка?  :)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #82 на: 31 Јануари 2022, 22:24:57 pm »
Не, јас сум роботот ;D
Пред малку добив поклон

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #83 на: 01 Февруари 2022, 00:48:20 am »
Не, јас сум роботот ;D
Пред малку добив поклон
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Честитам златен, 3 коња плус :)))

п.с. не само што те собира у бембарава, моеш трафика да си отвориш внатре ;D

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #84 на: 05 Февруари 2022, 10:58:47 am »
Monro reflex se dvonasocni gasni amortizeri, jas bev prezadovilen na borata od niv...

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #85 на: 05 Февруари 2022, 21:16:14 pm »
Мене ми се чудни.
Некогаш колава е ултра мека по нерамнини, некогаш имам чувство како да е на коиловери т.е чувство како со Полото, како да скока целата. Ова низ град.
На автопат е друга приказна каде можеш да и го видиш лезетот.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7076
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #86 на: 07 Февруари 2022, 14:38:06 pm »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #87 на: 07 Февруари 2022, 16:59:27 pm »
Мене ми се чудни.
Некогаш колава е ултра мека по нерамнини, некогаш имам чувство како да е на коиловери т.е чувство како со Полото, како да скока целата. Ова низ град.
На автопат е друга приказна каде можеш да и го видиш лезетот.

BMW класично :)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #88 на: 09 Февруари 2022, 17:01:58 pm »
Апдејт за цимањето/затресувањето:
Колата ја возев на повисоки вртежи, го снема цимањето. Е сега друга работа, колку што се сеќавам и резервоарот ми беше пред резерва, наточено беше околу 35-40л и колава ја возам по старо, на ниски вртежи со ретки исклучоци да и натепам гас, такво затресување ден денес се нема појавено.
Точено е гориво само на Макпетрол, и пред и по ситуацијава, можно е да е и до лоша нафта?

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 611
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #89 на: 09 Февруари 2022, 18:07:31 pm »
Апдејт за цимањето/затресувањето:
Колата ја возев на повисоки вртежи, го снема цимањето. Е сега друга работа, колку што се сеќавам и резервоарот ми беше пред резерва, наточено беше околу 35-40л и колава ја возам по старо, на ниски вртежи со ретки исклучоци да и натепам гас, такво затресување ден денес се нема појавено.
Точено е гориво само на Макпетрол, и пред и по ситуацијава, можно е да е и до лоша нафта?
Тури и еден резервар од Лукоил, мене зимно време многу подобро ми работи колава со нафтата од Лукоил, мислам дека повеќе адитиви сипаат во нејзе.