Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line  (Прочитано 5399 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #30 на: 08 Октомври 2021, 13:26:57 pm »
Вози Форд и биди горд!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #31 на: 08 Октомври 2021, 19:49:28 pm »
Ова важи за брзина нагоре, а за надолу, ги крева вртежите, или не знае до толку?

За брзина надоле не важи. Он не знае дали ти ќе ставиш во повисока или пониска брзина. Секогаш претпоставува дека ќе ставиш во повисока и го намалува бројот на вртежи ама не го симнува на idle.

Aха, ко ќе смени брзина, па при пуштање на куплунгот додава или одзема во зависност од брзината одбрана.

Само не знам зошто толку години им требаше ова да го измислат.

Не, него секогаш претпоставува дека ќе ставиш во следната повисока брзина.

Фиестата моја стара 1.4 TDCI имаше rev-hang на мењање брзина, страшно ме иритираше дур не го навикнав.

Тоа ти прави голема услуга, не можам да замислам причина зошто би те иритирало тоа.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #32 на: 08 Октомври 2021, 19:54:31 pm »
Мене би ме иритрало ако не се исклучва, цел живот возам со меѓу гас од повисока кон пониска, потсвесно ми е веќе не се сеќавам долу.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #33 на: 08 Октомври 2021, 19:55:02 pm »
Мене би ме иритрало ако не се исклучва, цел живот возам со меѓу гас од повисока кон пониска, потсвесно ми е веќе не се сеќавам долу.

Хаха, епа ќе мора да се навикнеш.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #34 на: 08 Октомври 2021, 20:34:54 pm »
Чекај малку, човекот на видеото баш го кажува за брзина подолу дека ги крева вртежите ко ќе го отпушта куплунгот. Прво менуваш брзина и колата знае дали ќе оди горе или долу, потоа реагира ко ќе го пушташ куплунгот.

Ама пошто ти никогаш од 4та на 3та не си префрлил да не потроши колата 2 грама појќе, можи затоа немаш сетено кај тебе?

Мене овој систем ми е цицка, не мора ножно јас да ги годам вртежите.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #35 на: 08 Октомври 2021, 21:04:27 pm »
Чекај малку, човекот на видеото баш го кажува за брзина подолу дека ги крева вртежите ко ќе го отпушта куплунгот. Прво менуваш брзина и колата знае дали ќе оди горе или долу, потоа реагира ко ќе го пушташ куплунгот.

Ама пошто ти никогаш од 4та на 3та не си префрлил да не потроши колата 2 грама појќе, можи затоа немаш сетено кај тебе?

Мене овој систем ми е цицка, не мора ножно јас да ги годам вртежите.
Тој е малце понов од мојот, моторот е истиот ама може контролата да е малце различна, он тоа го прави во Спорт моуд.
« Последно менување: 08 Октомври 2021, 21:14:38 pm Tischläufer »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #36 на: 08 Октомври 2021, 21:09:39 pm »
Чекај малку, човекот на видеото баш го кажува за брзина подолу дека ги крева вртежите ко ќе го отпушта куплунгот. Прво менуваш брзина и колата знае дали ќе оди горе или долу, потоа реагира ко ќе го пушташ куплунгот.

Ама пошто ти никогаш од 4та на 3та не си префрлил да не потроши колата 2 грама појќе, можи затоа немаш сетено кај тебе?

Мене овој систем ми е цицка, не мора ножно јас да ги годам вртежите.
Можи и на Максимата компјутерот прерачунва дали да додај или да одземи гас. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #37 на: 19 Октомври 2021, 08:42:49 am »
За нормално, цивилизирано возење е одлично, прави промената на брзини да е доста глатка и пријатна.

Ама ако го возиш како ST-Line (нели, поспортска верзија) и пробуваш брзо да шалташ брзини, не е пријатно за патниците.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #38 на: 19 Октомври 2021, 19:01:13 pm »
St-Line е само шминка на спортска кола. Шо можеш да спортуваш со еден 1.0 Екобус, ја би му ставил 285-ки гуми  ::)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 ST-Line
« Одговори #39 на: 22 Октомври 2021, 19:53:02 pm »
Колата, како и многу Фокуси до сега, има веројатно најдинамична шасија од сите конкуренти, па и со 125 коња може да е многу забавна по кривини.