Моделот од 2001 - до 2005 е подобар за оф роуд него ли тој од 2006 до 2011.
Иначе во истата категорија влегува со рав4 и xtrail.
A da da, gresno te razbrav, noviot ne go biva 
Steta sto na videovo gi isfrlija Santa fe I Outlander da videvme offroad test.
Santa feto e ogromen a vlaga vo budzet duri I noviot model, sto mislite za nego?
Kako bi odela prodazba ako resam da go smenam?
I dali e dobar terenec ili tesko so xtrail?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
@deksa другар вози Санта Фе 2.0 црди 4х4 2001 ва година, од првата генерација. Можам да прашам ако те интересира нешто, од тоа што знам он често оди Китка нагоре и други предели ама не некои тешки терени.
Mene mi e za nakaj ezero kozjak niz jasen periodite koga ima sneg I ne pustaat koli niz preminot, ima strmni ugornici/udolnici I krivini, inaku patot e asfalt, I do vikendica imam 1km tampon so isto takvi prilicno strmni ugornici I udolnici vo dolzina od 150-200m.
Ne deka ke odam na nekoi teski predeli, ama koga vekje zemam terenec neka bide podobar da sum raat 
Ako mozes prasaj go za takvi patista ako nekogas go vozel toj pat ili otprilika slicen.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Возам Санта фе 2002 permanent all wheel drive, дизелче со 113 коња. За асфалт е поудобен од сите коли што сум ги возел, ако не е тогаш нешо не е у ред со подвозјето. Дупките се слушаат повеќе отколку што ги осеќам, меѓутоа возам на гуми од 2008ма, така да 😂.. не е брза, не е спора, таман си е. Прва брзина е кратка, втора е дугачка, 6та е посакувана секој пут кога возам на аутопут. Потрошња низ град 10 литри, како сакаш вози ја (чудо), на аутопут со 2000 вртежи е на 90кмч и троши 7 (на гуми од 2008ма, на нови и помалце ќе троши), на 120 троши 10 како ништо и е на 2700 вртежи, со 130 е на 3000 вртежи и троши колку сакаш или неќеш 😂 иде изнад 160 на рамно, 180 на било која удолница сум возел скопје - охрид - свети наум - скопје - охрид - скопје на еден резервоар. Резервоарот е 65 литри, па рачунај. Е сега терен, не е теренец. Нема да возиш во шума, нема да истражуваш нови патишта и нема да ја качиш солунска глава (не сум пробал али не ми се пробува 😂), али било кој постоечки пат што го возат џипови редовно нема да ја застане сантата 😂. Има добро растојание од земја, има одлична суспензија што не клапнува до земја кога ќе се начукаат 5-6 бишки унутра сосе ранци и шатори, има заштита испод мотор и мењач (пластична, меѓутоа нема потреба од нешто појако бидејќи најниската точка е предниот "subframe" а не картерот или мењачот. Мојата кола има заден "limited slip differential" така што додека не се крене предно тркало во вис, ништо не ја застанува (ова е пробано), кал, песок, снег, не е битно, проаѓа.
Тоа е што ми пиша, плус планирал да ја продава па можел да ти прати слики ако си бил заинтересиран за таа кола.