Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh  (Прочитано 8219 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #1 на: 10 Јуни 2021, 19:01:33 pm »
И јас би прифатил да возам ID3 (поголем VW EUP) секојдневно. Ако даваат накаде - да се пријавам.
Vibeот на UP се гледа од идејата на предницата која е минимизирана и рамна од напред. На слики не се гледа колку е уствари рамна колава. Да била позаоблена предницата ќе се избегнел тој момент. И внатрешноста е на изглед многу UP, не овој UP што е на пазар од 2004та, туку кога би имало нов за 2019та.
Инаку солидно. Коњите се небитни, лета колата во реални услови под 80кмч, а тоа е тоа. Значи и послабиот мотор ќе е океј. 420км реални (за разлика од повеќето увезени коли стварно реални). Ете и 400, незнам клима колку би намалила ама тоа почнува да влегува во рангот на возила кои се доволни и за прво возило, не само за второ. Со 420км може и да е единствена кола. Со цената е колку прва и втора кола заедно. Туку сепак убаво би било да почнат малку пореални и многу-многу поефтини и послаби во моќност електрични коли да излагаат за низ град барем. Ова е супер обид на VW, нажалост сеуште непоимливо скапа работа. Но, ако ништо друго треба да се направи реалната математика, а таа е дали 2-3 години старо ќе е 15000евра со 70000 поминати. #прашањакоисебитни
 Со среќа продажбата, ќе им треба.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #2 на: 10 Јуни 2021, 19:25:00 pm »
36 бона и демократизација?

Сега мо е јасно каде се изгуби демократијата :)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #3 на: 10 Јуни 2021, 19:42:08 pm »
Кога зборувам за демократизацијата, колку зборувам локално, толку зборувам и глобално.

Но нејсе...

Цените ни се тука некаде со Хрватска и Словенија, да речеме. Разликата се прави во субвенциите - во Словенија има 7500 Евра субвенции, во Хрватска 6750 + 3000 Евра субвенции (мада, ова изгледа се малку старички информации, треба да разгледам подетално).

Во Германија се наоѓа основниот за 22-23-24.000.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #4 на: 10 Јуни 2021, 20:05:49 pm »
Ова е многу добро градско возило и возило за идење на годишен одмор во околината.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #5 на: 10 Јуни 2021, 20:16:03 pm »
Кога зборувам за демократизацијата, колку зборувам локално, толку зборувам и глобално.
хахаха, убаво си претпоставив дека ова ќе го одговориш на мојот пост :)

Инаку, кога би купувал кола денес за 22-24 бона би ми бил прв избор.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #6 на: 10 Јуни 2021, 20:35:55 pm »
@vlatko.klp - баш така, со оглед на тоа дека најголемиот процент од километрите ги поминуваме баш во град. Плус, идеална големина е, барем според мене.

Иначе, има луѓе, си патуваат. Другар ми кажа дека во Охрид пред недела-две видел ID.4 на полски таблици.

@Mikius - па да, се обидувам малку пошироко да гледам на работите и да се надевам дека и кај нас ќе има саглам субвенции. Иначе да, да е таква цената, и мене би ми било прво на листа. Не мора да е со најголемата батерија, нека биде со средната и околу 280-320 километри автономија, доволно ми е.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #7 на: 10 Јуни 2021, 21:01:20 pm »
Конечно check engine сијаличката им се изгасна на VW ;D

Бојава му е закон. Овој влече само со задните тркала? Има напред front trunk?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #8 на: 10 Јуни 2021, 21:29:52 pm »
Да, заден погон. Нема frunk.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #9 на: 10 Јуни 2021, 21:40:36 pm »
Да, заден погон. Нема frunk.
Знае да дрифта ова? Со 310мн треба да корнат тркалата, освен ако нема еден куп регулација.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #10 на: 10 Јуни 2021, 21:45:19 pm »
Секако дека има регулација, ама знае да подзадрифта. ;)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #11 на: 10 Јуни 2021, 21:46:29 pm »
Kaj nas subvencii davaat na firmi so ne isplakaat plati, i na kafani i razno razni ugostitelski dejnosti cii gazdi se milioneri ama nemaat za plata na vraboteni.

A za vakvi koli ili za nekakvi danocni osloboduvanja niso ne davaat.

Inace kolicevo mi e favorit od elektricnite samo da beshe malce poeftinko

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #12 на: 10 Јуни 2021, 22:08:09 pm »
Kaj nas subvencii davaat na firmi so ne isplakaat plati, i na kafani i razno razni ugostitelski dejnosti cii gazdi se milioneri ama nemaat za plata na vraboteni.

A za vakvi koli ili za nekakvi danocni osloboduvanja niso ne davaat.

Inace kolicevo mi e favorit od elektricnite samo da beshe malce poeftinko
Што да даваат за вакви кај нас? Кај нас треба 4000еур за купено ново возило до 10000еур само. Малку да се освежи возниов парк кој е антички.
А за ова дали било 40000 или 36000...

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #13 на: 10 Јуни 2021, 22:12:54 pm »
Попуфче, субвенција, оп, ќе дојде од 36.000 на 23-24.000.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh
« Одговори #14 на: 10 Јуни 2021, 22:17:42 pm »
Цена на тестираниот модел:   Volkswagen ID.3 Pro S 77 kWh Tour – 52.044  Евра

Нека трепка...

Еве, да трошиш 2000е годишно за сервиси и гориво, што е реално, 10 години ти треба за да изедначиш соодветен голф со експлоатација... Некако, далеку ми се гледа електрикава сеуште...

Инаку, убаво си е аутото, не дека не е...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.