Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
АпдејтКомпресор за клима пред умирање. Не се репарираат. Али најдено друг исправен. Само мајстор за клима да се ослободи да го наместиИ најдено заден шпер диференцијал(со компресор заклучување)Овие ги има во 2000-2003 после 2003-2006 ставаа LSD или отворениКај мене е LSD работеше супер али кога си враќам филм од последно менување на уље неколку ситуации приметив дека не заклучи99% сум сигурен не е ставил правилни уље туку на сите диференцијали исто.Ако го исчистам и ставам правилно уље има шанси да се оправиСекако ке го менувам со шпер само да знам дали е исправен овој
Едниот има подебели спирали, но покуси, а другиот има потенки спирали, но подолги, така што цврстината е идентична и кај двата.
Цитат: nestor04 на 08 Декември 2024, 17:29:05 pmЕдниот има подебели спирали, но покуси, а другиот има потенки спирали, но подолги, така што цврстината е идентична и кај двата.Колку што јас учев физика во основно, не ќе да е така...
И материјалот игра улога
Цитат: Simo - Carrier159 на 08 Декември 2024, 17:58:28 pmЦитат: nestor04 на 08 Декември 2024, 17:29:05 pmЕдниот има подебели спирали, но покуси, а другиот има потенки спирали, но подолги, така што цврстината е идентична и кај двата.Колку што јас учев физика во основно, не ќе да е така... Цитат: nestor04 на 08 Декември 2024, 18:09:51 pmИ материјалот игра улога Секако дека игра материјалот улога, но она што го кажа за ондосот на дебелината и и бројот на намотки (должината) е спротивно на законот за еластичност на пружини. Чисто да се знае, да не биде некој во заблуда. Што подебел дијаметар на жицата, и што помал број на намотки - тоа поголема сила треба за компресија или елонгација, доколку е ист дијаметарот на намотката.