Автор Тема: Engine oil pressure low проблем?  (Прочитано 4426 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #30 на: 30 Мај 2021, 23:30:04 pm »
Нема ништо специфично за 1.6 TS. Исти систем имаат сите 16v twin spark мотори. 1.6, 1.8. 2.0 TS.... све исто. На 100.000 најубаво е да се сменат летечи и уљна пумпа, ама никој тоа не го праи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #31 на: 30 Мај 2021, 23:44:10 pm »
На 100 000 уште се рачуна за прилично нова колата, мене ми е логично што никој  не отвора мотор на 100К, стварно нема логика.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #32 на: 31 Мај 2021, 00:14:10 am »
Јас кажувам што треба за твин спарк 16в да биде здрав и добар. Веројатно ќе издржи и 200-250.000 во некои случаи, но ако сакаш да не го ремонтираш и да ја делкаш на втора специјала радилицата коа ќе завлече лагер, комотно превентивно смени ги. Дизелите, иако се конструкциски многу слични, го немаат тој проблем. Да не заборавиме дека е констукциски од почетокот на последната декада од минатиот век. Лежаите не се нитрирани, и си бараат промена на одредена километража, за да не мењаш мотор. Имало логика или не, тоа е. Прашај ги сопствениците на BMW М5 V10 Моторите како се осеќаат, кога на ауто од 100.000е треба истото да го праат на отприлика ист интервал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен audi.mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #33 на: 31 Мај 2021, 15:20:05 pm »
1) Смени масло, измери притисок.Лично не верувам толку да смени.
2) Отвори картер. Прегледај/Изчисти маслена пумпа. Земи кофа бензин и провртија рачно. Ќе излезе тон ѓубре.
Монтирај ја пак. Врати го маслото (или смени некое поефтино ама со соодветниот стандард) мери притисок.

Важно: Кога ќе го отвориш картерот види на дното што има.
Ако имаш многу струготини тогаш имаш доста проблеми.
Ако гледаш мали струготини тогаш батали, ќе треба комплет сервис на моторот.

Ако е во ред во картерот, си ја изчистил пумпата,  лагерите тоа што можеш да видиш се во ред, откако ќе го смениш маслото, крене притисок тогаш пумпата била затната.

Е сеа дали кај 1.6 бензин има нешто по специфично, Симо може да ти каже.

Ова е процедура што се прави на секое возило.
Неможам да најдам мајстор во битола кој што ќе го отвори картерот сите викаат моторот требало да се вади

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #34 на: 31 Мај 2021, 18:45:38 pm »
И не се далеку од вистината. Ќе треба ремонт.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1057
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #35 на: 12 Јуни 2021, 20:18:36 pm »
Јас кажувам што треба за твин спарк 16в да биде здрав и добар. Веројатно ќе издржи и 200-250.000 во некои случаи, но ако сакаш да не го ремонтираш и да ја делкаш на втора специјала радилицата коа ќе завлече лагер, комотно превентивно смени ги. Дизелите, иако се конструкциски многу слични, го немаат тој проблем. Да не заборавиме дека е констукциски од почетокот на последната декада од минатиот век. Лежаите не се нитрирани, и си бараат промена на одредена километража, за да не мењаш мотор. Имало логика или не, тоа е. Прашај ги сопствениците на BMW М5 V10 Моторите како се осеќаат, кога на ауто од 100.000е треба истото да го праат на отприлика ист интервал.
Појќе има смисла да отвораш на м5 високотуражна машина одколку на прдешка од 1.6  :) 100 000 км како шо ќе ги помини М5 = 500 000 на твин спарк

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #36 на: 12 Јуни 2021, 20:42:20 pm »
Ок, веројатно тие што купиле М5 или друга кола со S85 (и некои други bmw-ови мотори) на ново, и што им отишле летечите (а и радилиците) на помалку од 100.000 км, нив треба да ги прашаме дали им имало смисла да отвараат.
За коли од првата деценија на овој век, нема што муабет да се праи, нит знаеш какво уље се користело, ни кога се менувало истото, и ве чуди кога ќе дојде некој ваков дефект. Дали има смисла или нема, ќе си пресмета газдата. Јас би ги сменил, пошто 3 пати поефтино е од сет ламела и дмф за стар дизел од истиот модел...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1057
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #37 на: 12 Јуни 2021, 21:01:59 pm »
Ок, веројатно тие што купиле М5 или друга кола со S85 (и некои други bmw-ови мотори) на ново, и што им отишле летечите (а и радилиците) на помалку од 100.000 км, нив треба да ги прашаме дали им имало смисла да отвараат.
За коли од првата деценија на овој век, нема што муабет да се праи, нит знаеш какво уље се користело, ни кога се менувало истото, и ве чуди кога ќе дојде некој ваков дефект. Дали има смисла или нема, ќе си пресмета газдата. Јас би ги сменил, пошто 3 пати поефтино е од сет ламела и дмф за стар дизел од истиот модел...
Kако шо рече можи е убо да се сменат превентивно а можи да возат 200-300 000км, другар мој има еве го 220 000 нема отворано и сменвано ама него па со друго го затера малер 2 пати ребраст му кинеше  :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Engine oil pressure low проблем?
« Одговори #38 на: 12 Јуни 2021, 21:16:40 pm »
Ок, веројатно тие што купиле М5 или друга кола со S85 (и некои други bmw-ови мотори) на ново, и што им отишле летечите (а и радилиците) на помалку од 100.000 км, нив треба да ги прашаме дали им имало смисла да отвараат.
За коли од првата деценија на овој век, нема што муабет да се праи, нит знаеш какво уље се користело, ни кога се менувало истото, и ве чуди кога ќе дојде некој ваков дефект. Дали има смисла или нема, ќе си пресмета газдата. Јас би ги сменил, пошто 3 пати поефтино е од сет ламела и дмф за стар дизел од истиот модел...
Kако шо рече можи е убо да се сменат превентивно а можи да возат 200-300 000км, другар мој има еве го 220 000 нема отворано и сменвано ама него па со друго го затера малер 2 пати ребраст му кинеше  :)
На 200.000 ред е да се проверат, како што кажав, искусен мајстор со алат може да го симне картерот без да вади мотор. А за ремените (односно сет затегачи, водни пумпи и остало) тоа е кај нас со деловите чиста лутрија. Ремени на 5 години и 60.000км обавезно, и тоа квалитетен сет без штедење. Сосе водна пумпа. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.