Со претходниот термостат е исто со овој можда мала нијанска подобро, дечкото што го прашав од опел клуб и кај него исто значи 3 термостати исто функционираат едноставно таков е моторот ама јбг касно и на потешкиот начин сватив дека така функционира. Заборавив да напоменам дека дечкото е прв газда на колата и одсекогаш така му загревала во зимо мене мие прво зимо со оваа па затоа испадна сумљава. Додуша и следна кола што ќе ја имам ако вака загрева ќе и сменам термостат едноставно ми нема логика, барем
@Mikius неколку пати објасни како треба да загрева дизел тоа беа и моите очекувања за астрава.
Разгледав но нигде не најдов инфо за втор термостат.
@Simo - Carrier159 мислам дека плавово е тој сензор што го збориш
@Tischläufer сега веќе кажува дека едноставно така функционира колава ама повторно ќе кажам во никој случај не мислам дека е правилно. Да загрева до 10-11км до 90 би било супер и не би се замарал воопшто.
@Mikius убаво спомна за филтерот за полен. Чудно е што на сите дизели што сум ги имал до сега сум пуштал парно штом одлепи од 40 и дувало топло, оваа таа топлина ја дава на скоро 60 степени. И иде сервис уште малку баш ќе видам. Више неможам да се замарам по ладново да го вадам.
@DarthJe5us обично ми стој на 26 па кога ќе стопли ако стопли намалувам на 24. Надвор појма неам мислам под 10 надворешна паѓа при стоење.