Автор Тема: Ауто старт стоп системи  (Прочитано 26216 пати)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #105 на: 24 Март 2021, 16:53:40 pm »
Не доплаќаш ништо за АМ приемник, истиот е што служи и за ФМ.  8)

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2810
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #106 на: 24 Март 2021, 16:56:51 pm »
Не доплаќаш ништо за АМ приемник, истиот е што служи и за ФМ.  8)

Не ме интересира тоа, сакам да го тргнат и да ми намалат цена. Или при купување да дадам збор дека нема да го користам и нека одбијат 1500 евра или колку и да е.

P.S. Мислам дека се посебни рисивери, али не би шпекулирал...

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #107 на: 24 Март 2021, 17:04:48 pm »
1500 евра или колку и да е.

Пробај 15 евра за пореално а сеуште (донекаде) комично.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #108 на: 24 Март 2021, 18:06:10 pm »
Ova so AM e jak muabet epten 😁😁
Van ako koristi nesto e vrv na tehnologijata, a nesto ako mu smeta e nedemokratski i ugnetuvanje na narodot i preskapo 😁  smeshki u pm
Me zabole mene start/stop i svetlata avtomatski. Ako gi ima  ima ok, ako ne pak ok. 100 strani pisani za ugnetuvanjeto od start/stop, a nepriznavanje deka drug e ugneten od avtomatskite svetla e epten luda rabota.
Inaku se slagam, tie so avtomatski svetla se extremno nebezbedni pri dozd, magli itn kade sto ima dovolna svetlina za da ne se proraboti vrvot na tehnologija avtomatsko svetlo za koe sme dovolni glupi da ne go pustime sami.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #109 на: 24 Март 2021, 18:19:05 pm »
Остај го Додо што се зафркава. Јас неколку поста поназад ти набројав: АГМ акумулатор, и поскапи делови како алтернатор, замаец, анласер, помасивен разладен систем... Сето тоа што треба за старт/стоп, ако не можеш да разбереш дека кошта илјадници пати повеќе од аутоматика на светла и брисачи која се состои од пар сензори, релеа, и малку секојдневна електроника (или фм/ам радио)... Тогаш за жал, џабе дискутираме. Си одбрал да се правиш дека не разбираш, и тоа е тоа. :)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #110 на: 24 Март 2021, 18:25:42 pm »
Znam deka se zafrkava. Zatoa e prejak muabet sto mu tekna na AM. Uste se smeam 😁😁😁😁😁😭😭😭😁😁
Za da izbegneme tuka karanici, najdobro e proizvoditelive vo idnina da go kontaktiraat Van, pa toj ako odibri togas toa ke e vrvot na tehnologijata so 50 strani pisani na pozitivni raboti. Seta ostanata tehnologija e ugnetuvanje na narodot. A nie ostanatite ke kjutime zosto sme glupi.
Moze taka Van? Dogovoreno? Jas sum za.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #111 на: 24 Март 2021, 21:18:01 pm »
Само за инфо, АГМ Акумулатор е максиум дупло поскап од обичен, никако не е 5 пати. Леонот има Старт/Стоп и акумулаторот траеше 6 години(2014 - 2020), додуша не одкажа скроз стариот туку веќе почнуваше да се мачи па го сменив. Други проблеми до сега немало, додуша претежно го гасам низ Велес, низ Ск го оставам да работи зошто ми има повеќе смисла.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #112 на: 24 Март 2021, 21:27:17 pm »
Зборуваме за акумулатор со поголем капацитет, покрај тоа што е АГМ. Споредено со акумулатор за ауто без старт/стоп.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #113 на: 24 Март 2021, 21:41:42 pm »
- Серво управувач
Реално, серво управувачот не придонесува ама баш ништо кон една кола да биде подобра кола. Денешните серво-управувачи со електрична поддршка се воведени поради еко норми и намалување ЦО2. За таа сметка се станати млитави, непрецизни и комплетно губиш осет на подлога преку гумите. Во споредба со нив, класичните сервоуправувачи имаат поголема тежина, даваат многу подобро чувство за подлогата, но затоа што се паразити трошат многу повеќе гориво.
Најдобро чувство за пат, шасија, штелувано подвозје, подлога и контакт со гума е кола без серво. Таква кола од помодерните е една убава Алфа. Се што е ново доаѓа со електро-серво.


- Поголеми бандажи и пошироки гуми (алу бандажи уште помалку).
Секоја кола со поголема нагазна површина на гума троши повеќе затоа што има поголемо триење. Добивките од поголеми гуми/бандажи во секојдневието се незамерливи.

- Електрика на прозорци/огледала
Го прави производството поскапо, користи повеќе природни ресурси, придонесува за побрзо истрошување на било каков акумулатор. Додава поголема маса на возилото и донесува до повисока потрошувачка на гориво.

- Централно заклучување
Го прави производството поскапо, користи повеќе природни ресурси, придонесува за побрзо истрошување на било каков акумулатор. Додава поголема маса на возилото и донесува до повисока потрошувачка на гориво.

- Мерач на вртежи
- Комплетно непотребна работа, затоа што за негово функционирање треба реконструкција на алтернаторот или дополнителни пулсирачки сензори за да се врти некоја стрелка. Го прави производството поскапо и покомплицирано.

- Осветлена шалт-табла со вградени лед/сијалички позади
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси.

- Тонирани стакла (во комбинација со сензор за бришачи/светла)
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси. Во комбинација со сензорите за дожд/светлина дополнително го оптеретува процесот на довршување, и во случај  на потребна замена го усложнува процесот двојно/тројно и се трошат многу повеќе ресурси за една иста работа.

- Знаци/беџеви на колите
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси од пластика и метал.

- Звучна изолација
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси од пластика и други материјали кои многу негативно влијаат врз околната средина. Дел од материјалите не можат да се рециклираат и имаат период на распаѓање од илјадници години. 

-  Независно подвозје напред и назад (Алуминиумски компоненти по подвозје) (кај многу возила целото подвозје е комплетно алуминиумско)
Независното подвозје напред и назад е далеку покомплексно од обична тврда оска. Има многу повеќе компоненти од кои некои се од гума, други од пластика, трети од различни метали и имаат поголем јаглероден отпечаток кон природата отколку обична солидна оска од железо/челик. Во комбинација со спирали и амортизерите, се барем двојно до тројно поскапи за производство од едноставна/старовремска суспензија.

- Спирали/пружини на подвозје. Суспензија со челични листови е далеку поевтина за конструкција и производство и многу-многу понадежна и подоверлива од спирали/пружини.

- Вентилирани дискови (многу поскапи и покомплексни за производство)
Вентилираните дискови се барем двојно поскапи за производство отколку обичните дискови. Ако се подзамислам, добошите се уште поедноставни, поевтини и понадежни како технологија за сопирање од дисковите.


пс. Сега малце поозбилно:
АГМ акумулатор има два до три пати повеќе циклуси на полнење поради неговиот дизајн. Со други зборови, ќе трае два-три пати повеќе од обичен акумулатор.

ппс. АГМ акумулатор не е неколкукратно поскап од обичен акумулатор туку околу 40% повеќе.
За ВАРТА АГМ акумулатор за мојот Фокус треба да дадам околу 170 евра. За Фокус 1.6 екобууст без старт-стоп Варта Гел акумулатор е околу 130 евра.
За Бош АГМ акумулатор за мојот Фокус треба да дадам околу 150 евра. За Фокус 1.6 екобууст без старт-стоп Варта Гел акумулатор е околу 120 евра.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #114 на: 24 Март 2021, 22:00:27 pm »
Зборуваме за акумулатор со поголем капацитет, покрај тоа што е АГМ. Споредено со акумулатор за ауто без старт/стоп.

Каков имаше фабрички, таков ставив и јас (по снага). Не ми текнува дали беше 63 или 70ах. Како и да е, го платив под 10.000 денари.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #115 на: 24 Март 2021, 22:05:08 pm »
Заборави да пишеш спортски греени седишта, жива глупост, производството го прават покомплицирано, поскапо, ја загадуваат средината. Може да стаат дрвена клупа, за двете седишта, со черга врз нив во боја на каросеријата.... мада не мора ни боја, производството го прави поскапо и покомплицирано, може бела, нефарбана, како што Биљана го имаТ белено на времето.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3697
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #116 на: 24 Март 2021, 22:18:52 pm »
Има пациенти што користат автоматски светла, и во магла, при што не се свесни или така им чини дека немаат позади позиција, е за тие луѓе, а 90% се такви, не треба да има автоматски светла. Сензор за брисачи е најкорисното нешто што постои, на 2те возила ми иде да ја откорнам ракетата кога врне без везе со никаков интензитет зошто нема сензор.

Какви се тие афтоматски за магла? За магла секад се пуштаат рачно не влагаат во опција афтоматски... како би знаела колата дека е во магла? Со помош на хидрометеролошката станица вградена во неа, која исто така не тераат да ај преплаќаме. А може и не сум сретна таква кола...

Патем, ја не користам темопомат... ама не се сум нешто страшно погоден од егзистенцијата на истиот во мојот афтомобил... ама на пример ме боли тоа што не користам АМ на радиото, па го плаќам! И тоа сите ние го плаќаме уште од раните 70тите години!
Не светла за магла море, општо денски на ауто не свети позиција позади.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #117 на: 24 Март 2021, 22:31:40 pm »
Абе дајте да се вратиме на битните ствари, АМ плаќаме на радиото, ало, ај јавете се тука колкумина слушате АМ станици, ради вас сите го јадеме.

Јас постојано го слушам македонско радио кога сум надвор од државава, или пак се движам низ кањоните и клисурите на нашата дежава. АМ е најкорисното нешто затоа што никогаш нема да останеш без друштво. И плус, по закон мора да плаќаш радиодифузна такса за државната радио телевизија, а под дифолт таа оди секогаш и секаде на амплитудна модулација (АМ) и секаде се слуша. Инаку е на 810 МНz за оние кои сакаат да уживаат во образовните радио емисии интерпретирани на македонското радио.
:D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #118 на: 24 Март 2021, 22:39:27 pm »
- Серво управувач
Реално, серво управувачот не придонесува ама баш ништо кон една кола да биде подобра кола. Денешните серво-управувачи со електрична поддршка се воведени поради еко норми и намалување ЦО2. За таа сметка се станати млитави, непрецизни и комплетно губиш осет на подлога преку гумите. Во споредба со нив, класичните сервоуправувачи имаат поголема тежина, даваат многу подобро чувство за подлогата, но затоа што се паразити трошат многу повеќе гориво.
Најдобро чувство за пат, шасија, штелувано подвозје, подлога и контакт со гума е кола без серво. Таква кола од помодерните е една убава Алфа. Се што е ново доаѓа со електро-серво.


- Поголеми бандажи и пошироки гуми (алу бандажи уште помалку).
Секоја кола со поголема нагазна површина на гума троши повеќе затоа што има поголемо триење. Добивките од поголеми гуми/бандажи во секојдневието се незамерливи.

- Електрика на прозорци/огледала
Го прави производството поскапо, користи повеќе природни ресурси, придонесува за побрзо истрошување на било каков акумулатор. Додава поголема маса на возилото и донесува до повисока потрошувачка на гориво.

- Централно заклучување
Го прави производството поскапо, користи повеќе природни ресурси, придонесува за побрзо истрошување на било каков акумулатор. Додава поголема маса на возилото и донесува до повисока потрошувачка на гориво.

- Мерач на вртежи
- Комплетно непотребна работа, затоа што за негово функционирање треба реконструкција на алтернаторот или дополнителни пулсирачки сензори за да се врти некоја стрелка. Го прави производството поскапо и покомплицирано.

- Осветлена шалт-табла со вградени лед/сијалички позади
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси.

- Тонирани стакла (во комбинација со сензор за бришачи/светла)
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси. Во комбинација со сензорите за дожд/светлина дополнително го оптеретува процесот на довршување, и во случај  на потребна замена го усложнува процесот двојно/тројно и се трошат многу повеќе ресурси за една иста работа.

- Знаци/беџеви на колите
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси од пластика и метал.

- Звучна изолација
Комплетно непотребна работа затоа што го комплицира процесот на производство со дополнителни ресурси од пластика и други материјали кои многу негативно влијаат врз околната средина. Дел од материјалите не можат да се рециклираат и имаат период на распаѓање од илјадници години. 

-  Независно подвозје напред и назад (Алуминиумски компоненти по подвозје) (кај многу возила целото подвозје е комплетно алуминиумско)
Независното подвозје напред и назад е далеку покомплексно од обична тврда оска. Има многу повеќе компоненти од кои некои се од гума, други од пластика, трети од различни метали и имаат поголем јаглероден отпечаток кон природата отколку обична солидна оска од железо/челик. Во комбинација со спирали и амортизерите, се барем двојно до тројно поскапи за производство од едноставна/старовремска суспензија.

- Спирали/пружини на подвозје. Суспензија со челични листови е далеку поевтина за конструкција и производство и многу-многу понадежна и подоверлива од спирали/пружини.

- Вентилирани дискови (многу поскапи и покомплексни за производство)
Вентилираните дискови се барем двојно поскапи за производство отколку обичните дискови. Ако се подзамислам, добошите се уште поедноставни, поевтини и понадежни како технологија за сопирање од дисковите.


пс. Сега малце поозбилно:
АГМ акумулатор има два до три пати повеќе циклуси на полнење поради неговиот дизајн. Со други зборови, ќе трае два-три пати повеќе од обичен акумулатор.

ппс. АГМ акумулатор не е неколкукратно поскап од обичен акумулатор туку околу 40% повеќе.
За ВАРТА АГМ акумулатор за мојот Фокус треба да дадам околу 170 евра. За Фокус 1.6 екобууст без старт-стоп Варта Гел акумулатор е околу 130 евра.
За Бош АГМ акумулатор за мојот Фокус треба да дадам околу 150 евра. За Фокус 1.6 екобууст без старт-стоп Варта Гел акумулатор е околу 120 евра.

Се ова набројаното е точно така, но во тој случај по логика на нештата треба да се вратиме во 18 век. Кога се повеќе од коњ било луксуз.
Коњската кола била луксуз
Седлото за коњот било луксуз.
:D
И така натака.

Сакаме да ги уживаме благодетите на науката. Сите тие кои ги наброја се благодети, а користењето и нивната примена е луксуз. Луксузот секогаш чинел пари.
Па така да .... :D
Да не го тупиме.
Сакам да има све можно на колата.
Ако ми одговара го користам.
Ако ми пречи не го користам.
Се е индивидуално :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ауто старт стоп системи
« Одговори #119 на: 24 Март 2021, 22:47:02 pm »
Сакам да има све можно на колата.

И лавабО! Нека има бе шо смета.