Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium  (Прочитано 6335 пати)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #15 на: 18 Март 2021, 10:57:45 am »
3 цилиндри се само за п**ки :) правиве фаци возат 10 цилиндри со 1000нм. И стража и останати угорници стрикно со +100км. Нема лабаво. Ало бре па за 23к треба 4 и пол цилиндри :)

Инаку за тие пари, а и малку поефтино секогаш би одбрал 2008, Каптур или богот на форумов Шкода

Цените на коливе толку се скокнати што почетните цени на новиве модели се како фулл опрема од претходните. Јбг требало по 8 цилиндри да стават, ама кај што штедат на 3 туку и се поскапо и поскапо и поскапо... Сигурно новиот голф 8 (бивши бог на форумов претходник на богот шкода) не вреди 28к почетна колку што видов во ценовник :)
« Последно менување: 18 Март 2021, 11:05:22 am Inter1 »

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #16 на: 18 Март 2021, 12:21:33 pm »
A koga imalo 400Nm za 15k € novo vozilo?
Грешка си сватил нешто, јас кажав за мене што е доволно, а не колку пари кошта.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #17 на: 18 Март 2021, 12:25:43 pm »
Цитат
Уште многу фурни леб треба да испече Форд за да бара цени како VW, Audi  или другите премиум брендови

@JDM4LIFE Ако си заборавил што си напишал :)
Не е случајно.
Бараат цени високи и не се флексибилни со попусти и додатоци.
Зборувам од искуство, на тест драјвот на старата куга, тест возилото течеше вода од горната совозачката страна на шофершајбната, па продавачот не убедуваше дека било кондензација.
Фит анд финиш на ниво, произведено во Шпанија .
Плус нудеа возила произведени 2017 во 2020, три години старо возило без попусти.
 
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #18 на: 18 Март 2021, 12:26:55 pm »
3 цилиндри се само за п**ки :) правиве фаци возат 10 цилиндри со 1000нм. И стража и останати угорници стрикно со +100км. Нема лабаво. Ало бре па за 23к треба 4 и пол цилиндри :)

Инаку за тие пари, а и малку поефтино секогаш би одбрал 2008, Каптур или богот на форумов Шкода

Цените на коливе толку се скокнати што почетните цени на новиве модели се како фулл опрема од претходните. Јбг требало по 8 цилиндри да стават, ама кај што штедат на 3 туку и се поскапо и поскапо и поскапо... Сигурно новиот голф 8 (бивши бог на форумов претходник на богот шкода) не вреди 28к почетна колку што видов во ценовник :)
Така е , на кој му вреди ќе си купи, секој со своето убедување.
Еден пример за споредба да го земиме Сузуки Витара 1.4 48в хибрид 23900 4х4 по ценовник, сигурно има попуст на таа цена.
« Последно менување: 18 Март 2021, 12:38:03 pm JDM4LIFE »
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #19 на: 18 Март 2021, 12:42:40 pm »
Не ти ја сфаќам логиката. Според тебе треба да бараме најмногу цилиндри за најмалку пари?
Значи некоја икс кола ете Греат вол нека е 8или некоја икс непозната кинеска кола, ако вреди 19.999 и има 8 цилиндри, тогаш таа е бест бај?
А ако е со 3 цилиндри и кошта 20.000 тогаш катастрофа?


 

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #20 на: 18 Март 2021, 12:45:37 pm »
Не ти ја сфакјам ама ич логикава. Според тебе треба да бараме најмногу цилиндри за најмалку пари?
Значи некоја икс кола ете Греат вол нека е 8или некоја икс непозната кинеска кола, ако вреди 19.999 и има 8 цилиндри, тогаш таа е бест бај?
А ако е со 3 цилиндри и кошта 20.000 тогаш катастрофа?
 
Полека пријателе, прочитај што имам напишано убаво и со што го споредувам.
За мене  се пресудни повеќе работи ама за мотор со 3 цилиндри јас не би дал толку пари.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #21 на: 18 Март 2021, 12:46:54 pm »
@zeroSignal  како е аутоматикот ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #22 на: 18 Март 2021, 13:13:59 pm »
Супер. Дуал клач, мазен, брз, фин.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #23 на: 18 Март 2021, 17:34:57 pm »
Не ти ја сфакјам ама ич логикава. Според тебе треба да бараме најмногу цилиндри за најмалку пари?
Значи некоја икс кола ете Греат вол нека е 8или некоја икс непозната кинеска кола, ако вреди 19.999 и има 8 цилиндри, тогаш таа е бест бај?
А ако е со 3 цилиндри и кошта 20.000 тогаш катастрофа?
 
Полека пријателе, прочитај што имам напишано убаво и со што го споредувам.
За мене  се пресудни повеќе работи ама за мотор со 3 цилиндри јас не би дал толку пари.

Toyot na Yaris GR vadi 300 ks od 3 cilindri, pa sea ti vidi

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #24 на: 18 Март 2021, 18:47:12 pm »
 Пума, Мустанг, Eклипс....беа спортски купеа, сега СУВ-ови  :-\

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #25 на: 18 Март 2021, 21:11:30 pm »
Tragedija, ama narod toa bara

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #26 на: 18 Март 2021, 21:59:36 pm »
Нека бара народ, ама имињата нека не ги сквернават. Нека си смислат нови за овие цепкиве...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #27 на: 19 Март 2021, 09:09:19 am »
Не ти ја сфакјам ама ич логикава. Според тебе треба да бараме најмногу цилиндри за најмалку пари?
Значи некоја икс кола ете Греат вол нека е 8или некоја икс непозната кинеска кола, ако вреди 19.999 и има 8 цилиндри, тогаш таа е бест бај?
А ако е со 3 цилиндри и кошта 20.000 тогаш катастрофа?
 
Полека пријателе, прочитај што имам напишано убаво и со што го споредувам.
За мене  се пресудни повеќе работи ама за мотор со 3 цилиндри јас не би дал толку пари.

Toyot na Yaris GR vadi 300 ks od 3 cilindri, pa sea ti vidi
Toчно, НО, НО 1.6 литри зафатнина на истите 3 цилиндри и 360Нм  со 4х4 погон и торсен диференцијали и што ли уште не и кошта 40 000 евра- а не се споредуваат ниту каросериски со Pumata.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #28 на: 19 Март 2021, 09:22:21 am »
Не ти ја сфакјам ама ич логикава. Според тебе треба да бараме најмногу цилиндри за најмалку пари?
Значи некоја икс кола ете Греат вол нека е 8или некоја икс непозната кинеска кола, ако вреди 19.999 и има 8 цилиндри, тогаш таа е бест бај?
А ако е со 3 цилиндри и кошта 20.000 тогаш катастрофа?
 
Полека пријателе, прочитај што имам напишано убаво и со што го споредувам.
За мене  се пресудни повеќе работи ама за мотор со 3 цилиндри јас не би дал толку пари.

Toyot na Yaris GR vadi 300 ks od 3 cilindri, pa sea ti vidi
Toчно, НО, НО 1.6 литри зафатнина на истите 3 цилиндри и 360Нм  со 4х4 погон и торсен диференцијали и што ли уште не и кошта 40 000 евра- а не се споредуваат ниту каросериски со Pumata.
Аууу, друже, ти си у друга лига, остави не нас обичните смртници да присобереме 20 бона за кола која ќе се тркала колку толку, а твоите 40 бонови дај си ги за 400нм, диференцијали, погони, и се што следи :)

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: CARclub Тест: 2021 Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 Titanium
« Одговори #29 на: 19 Март 2021, 09:42:56 am »
Не ти ја сфакјам ама ич логикава. Според тебе треба да бараме најмногу цилиндри за најмалку пари?
Значи некоја икс кола ете Греат вол нека е 8или некоја икс непозната кинеска кола, ако вреди 19.999 и има 8 цилиндри, тогаш таа е бест бај?
А ако е со 3 цилиндри и кошта 20.000 тогаш катастрофа?
 
Полека пријателе, прочитај што имам напишано убаво и со што го споредувам.
За мене  се пресудни повеќе работи ама за мотор со 3 цилиндри јас не би дал толку пари.

Toyot na Yaris GR vadi 300 ks od 3 cilindri, pa sea ti vidi
Toчно, НО, НО 1.6 литри зафатнина на истите 3 цилиндри и 360Нм  со 4х4 погон и торсен диференцијали и што ли уште не и кошта 40 000 евра- а не се споредуваат ниту каросериски со Pumata.
Аууу, друже, ти си у друга лига, остави не нас обичните смртници да присобереме 20 бона за кола која ќе се тркала колку толку, а твоите 40 бонови дај си ги за 400нм, диференцијали, погони, и се што следи :)
Си прочитал нешто ама сосем грешка си разбрал... не ја споредувам Pumata со 40 "бонови" ,  нит па некој го ставам во лиги, само кажав дека не се споредливи возилата...
Кој колку може ќе си купи, не го прозвав никого на кој му вреди возило ниту го класифицирав за обичен смртник, заклучокот не ти е наместо.
Кешки да има секој да даде 40 " Бонови " за тоа што го прави среќен и задоволен со неговиот избор.
Јас го изнесив моето мислење, а ти дали се слагаш е друга работа.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.