Заврши медениот месец.
Вчера бев на проверка на климата, во Електрон ББ во Велес. Имаше само 100 грама фреон, дополнето 270 грама. Капацитетот е 370 грама. Услугата - 500,00 денари.
Увидов проблем - при пуштање на климата, компресорот стартува и се гаси одма, на секои 3 секунди, а обртаите варираат од 200-300 (пред гасење на моторот) до 1500-2000, значи рипа стрелката. Ако стиснам на гаста, се смирува компресорот, односно работи, само треба повисоки вртежи. Ама пак, се осеќа во возење, на 3000 вртежи или 90-100 на саат, како да сецка колата.
Денес нарачани ПК каишите, ќе се менуваат од понеделник натаму. Сумњам на нив, да не се лабави, па при оптеретување да не се намалува капацитетот на алтернаторот, затоа и така да ми прави со климата. Ќе се вади и алтернаторот да се провери, да не пак му се за менување четкиците.
Денес нарачав резервен клуч, ама пошто сакам да биде потполно ист како оригиналниот, ќе треба да почекам 7-8 дена.
Синоќа, при отварање на предниот лев џам, заглави на средина и клапна некако нанапред. Откако ќе го притиснам, се враќа на место и при отварање пак исто. Отворен тапацирот, целиот механизам, значи сите шрафчиња што го држат беа лабави. Стегнати истите и подмачкан целиот механизам, лесен фикс. А и бесплатен.
И за крај, сега по ова гомливото време, некако заприметувам друга нијанса на сребрена кај десното крило и кај возачката врата, ама треба ептен да се задлабочиш и да бараш влакно во јајцето.
Moving on.