Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine  (Прочитано 7366 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #15 на: 05 Март 2021, 12:53:20 pm »
Нема да бидат три пати помалку, ќе бидат многу, многу пати помалку.

Амортизерите ги прави KYB, прво почнаа да ги прават за C5 Aircross. Го најдов конкретниот амортизер на каталогот на KYB. 50 евра.

Машала, од скупите.

Едит: Би прашал во сервис, ама ептен е нова колата, сигурно уште немаат конкретни цени. Ама ќе прашам.



Прашај во Авто - нова и види дали ќе ти кажат дека околу 10.000 е преден, а 8000 заден...и тоа не знам дали цениве се волшебниве или "обичните".

За C4 Aircross лани обични предни коштаа 100че комад и тоа начекани поефтино.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #16 на: 05 Март 2021, 13:23:26 pm »
Се погоди да одам да земам Типо Крос за викендов, па прашав колку се за C5 Aircross (поскапо возило у старт). Ете, и ти си се јавил, си прашал. 10.000 со 8.000 денари. Од тие модерните со дополнителните перничиња.

И тоа да не е многу случајно? Сите 4, 36.000 денари, еднаш на 10 години, ако воопшто дојде ред. Тоа не само што е повеќе од 3 пати поевтино од системот на Мерцедес (што ти рече дека нема да биде), туку скоро 10 пати поевтино.

Океј е, не е страшно да признае човек кога ќе згреши.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #17 на: 05 Март 2021, 13:26:20 pm »
Башка нема да е твоја за 10 години :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #18 на: 05 Март 2021, 13:31:19 pm »
Се погоди да одам да земам Типо Крос за викендов, па прашав колку се за C5 Aircross (поскапо возило у старт). Ете, и ти си се јавил, си прашал. 10.000 со 8.000 денари. Од тие модерните со дополнителните перничиња.

И тоа да не е многу случајно? Сите 4, 36.000 денари, еднаш на 10 години, ако воопшто дојде ред. Тоа не само што е повеќе од 3 пати поевтино од системот на Мерцедес (што ти рече дека нема да биде), туку скоро 10 пати поевтино.

Океј е, не е страшно да признае човек кога ќе згреши.


Океј е.
Не се ни 50 евра од друга страна, туку три пати повеќе, но прифатлива цена за тоа што се добива.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #19 на: 05 Март 2021, 13:33:40 pm »
50 евра во независна продавница. Кажав дека не е во официјален сервис и дека ќе прашам. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #20 на: 05 Март 2021, 13:37:52 pm »
Цената од 10.000 комад ќе да е за обичните, али ќе имам одговор во понеделник и за едните и за другите.

Бидејќи ако 100 евра е обичен амортизер за Ц4 Aircross со попуст, а до вчера 70 евра кошташе само хидрауличната бомба за постарите Цитроени, тогаш новиве за таа сума стварно мора да се волшебни..и ако се, тогаш браво.




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #21 на: 05 Март 2021, 13:50:03 pm »

Не е ни од далеку толку комплексно и скапо како старата хидраулика на Citroen, или пак воздушната суспензија на Mercedes. Прилично едноставен систем, ама ефикасен.

Edit: Ама ете, нека се и поскапи. Нека се и повеќе од тие цени што ги збориме. И дупло повеќе. Пак ќе биде многу, многу поевтино од системот на Mercedes.
« Последно менување: 05 Март 2021, 13:56:37 pm zeroSignal »

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #22 на: 05 Март 2021, 14:38:28 pm »
Сигурно кој купува нова кола не размислува за промена на амортизери кога колата ќе има 300.000км и 12 години. Нема зошто да се живее во страв од возилото ако му се расипе нешто. Инаку 10.000 денари за амортизер во овластен сервис е багатела цена, познавајќи какви им се цените за други делови.
« Последно менување: 05 Март 2021, 14:48:19 pm Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #23 на: 05 Март 2021, 14:41:13 pm »
Сигурно кој купува нова кола не размислува за промена на амортизери кога колата ќе има 300.000км и 12 години. Нема зошто да се живее во страв од возилото ако му се расипе нешто.

Апсолутно.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #24 на: 05 Март 2021, 15:18:02 pm »
Мхм..да се надеваме дека е така...
Инаку не знам како би се оправдала разликата од 11.000 евра од основниот до тестираниот модел.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #25 на: 05 Март 2021, 16:32:09 pm »
Abe kaj stignavte so promena na amortizeri breee.

A display-ive koga ke riknat?

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #26 на: 05 Март 2021, 16:35:26 pm »
Која е логиката кај ново возило да размислуваш за амортизерите колку ќе траат, не ве разбирам, фак лоџик. Амортизер е проектиран да се менува на цца 200.000км, тоа се 10год возење, за некого 15. Еве кај мене 17год и 310.000км уште си функционираат амортизерите како што треба.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #27 на: 05 Март 2021, 18:01:35 pm »
Јас до сега од сите коли и сигурно над 600-700.000ккм поминати со истите од кога јас сум одговорен за нивно сервисирање сум променил само предни амортизери на Алфата, никогаш на друго возило. И тоа на Алфата сум X сопственик и истата има поминато којзнае колку километри.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #28 на: 05 Март 2021, 18:23:21 pm »
Се фативте за амортизерите небаре ќе купувате ц4 15 години стар со 400.000км. Абе нова кола е. Минимум 8 години нема да има никаква потреба ништо да чепнете.

Иначе седнав во колата изложена во салон и не ми се излегуваше. Едноставно се стопив во седиштето  :)
« Последно менување: 05 Март 2021, 18:30:47 pm mkm »

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #29 на: 05 Март 2021, 19:25:02 pm »
Која е логиката

1. Ти фаќа око колата, ама неможеш да ја имаш/купиш па се тешиш со скапи резервни делови. А ја купуваш нова, притоа имаш 3/5/7 години гаранција. Фак лоџик.

2. Не ти фаќа око, ама колата е бомбона, па да утепаш време на форум, и да запалиш неколку членови. Фак лоџик аген.  :)
Никогаш не вели никогаш.