Автор Тема: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9  (Прочитано 58378 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #495 на: 12 Декември 2023, 22:09:46 pm »
Баш ми е драго @t0m1cA што сум ти помогнал со идеја :)
Фирма ете како што кажа погоре ценетиот член, прогамер, камион да се вози, интернет продажби, се ова се доходовни работи кој може да придонесат кон повеќе финансиски средства од минималната плата кај нас и да се вози колку - толку малце поново возило. Секако кај нас ако возиш кола која што е поскапа од 8400 евра ќе се најде некој да прокоментира нешто :)

Дечко, извини вака, шоферот на камион, бањат или небањат треба да биде?

За @MAPJAH прашувам...

Тоа со него 😁
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #496 на: 13 Декември 2023, 06:09:11 am »
Мене ми е сеедно бањат или не, да вртев плескавици у мекдоналдс таму веќе ќе мораше да сум стокмен по кодекс.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2349
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #497 на: 13 Декември 2023, 09:57:20 am »
Многу прости членови има за жал, љубоморен ич не сум, посебно на нешто германско, јер не волим германски коли, второ коментарот беше поради што Саше наш потценува мали тб бензинци, во повеќе теми, пошто има ќеш, не дека ние другите не знајме дека 3.0 е подобро од 1.5. Ама треба мозочни ќелии за да сфати човек. А за Германија некој од вас би се заѓинале на пат до маркет таму, а не да живее.

Баш сакам да се запознајме на некој собир, не дека ќе се тепаме, да видам што луѓе сте во живо, дали сте исто толку или помалку кретени во живо(одредени ликови).

Грешно си ме сфатил, ама гледам дека ме сфати така и затоа ни навреди имам напишано ни ништо, ниту реплицирано на тоа :)

Јас имам мал турбобензинец и не сум разочаран од него, гледам дека тоа е иднината и јас, не сум улав :) тб па батерии и толку, само се тоа што читав на форумов за малите ТБ и како ги фалат луѓето не се соодејствува со моето искуство од возењето на истиот. Ене 16.000км има колата и стварно е Ок моторот и се али трошат како што трошо 3.0 дизел а не одат ни приближно како него и плус се потешки и понапорни за брзо возење.
Друга негативност според им е што малце ако ги запнеш по агресивно одма трошат многу. Единствено сценарио каде што се добри е во возење по знаци со нежно забрзување и без никакви нагли покрети со десната нога на гаста.
Тоа е барем моето искуство од 10.000км возење на 1.5 еТСИ со деактивација на цилиндри и мајлд хибрид и 30 еко глупости. Ти ете имаш позитивно и тоа е Ок, кога ќе зимаш кола ќе си земеш таква, јас не сум воодушевен и гледам поинаку. Секој си решава за него што е најјдобро, за мене сега за сега под 2.0 бензинец нема смисла. Искрено премногу ми е криво што не земав 2.0 ТСИ наместо нешто од опремата али тоа е. Ако го ставев и тој бензиенц колата одеше во повисока акцизна категорија и целата цена се зголемуваше за над 2000 евра.
Ете и @MAPJAH  го има сличното мислење како мене за неговиот 1.6ТБ.

Убава, кратка и јасна рецензија за ТБ
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #498 на: 13 Декември 2023, 10:48:37 am »
Си имаат свое место малите тубо бензинци, само да им ја погодиш намената, и пред се` димензијата на возилото :) Јас не би го сменил малиот турбо бензинец во мојата мала градска кола за било каков дизел. Ептен ми е погодена комбинацијата на коњажа, торк, можност за паркирање, потрошувачка, одржување, а и простор во возилото да може децава да ги движам низ Скопје. Не одам со нејзе на подолги патувања надвор од државава, мада и за тоа, ако е зорт, ќе заврши работа. Ама тоа се инцидентни ситуации. За преку 90% градско возење, јас не размислувам за дизел.   

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #499 на: 13 Декември 2023, 11:02:06 am »
Ако тој ТБ троши 8-12Л низ град во така мало количе, тогаш не е воопшто погоден за намената :D

За низ Скопје само хибрид или фулл електрично е спасот.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2785
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #500 на: 13 Декември 2023, 11:07:05 am »
Многу прости членови има за жал, љубоморен ич не сум, посебно на нешто германско, јер не волим германски коли, второ коментарот беше поради што Саше наш потценува мали тб бензинци, во повеќе теми, пошто има ќеш, не дека ние другите не знајме дека 3.0 е подобро од 1.5. Ама треба мозочни ќелии за да сфати човек. А за Германија некој од вас би се заѓинале на пат до маркет таму, а не да живее.

Баш сакам да се запознајме на некој собир, не дека ќе се тепаме, да видам што луѓе сте во живо, дали сте исто толку или помалку кретени во живо(одредени ликови).

Грешно си ме сфатил, ама гледам дека ме сфати така и затоа ни навреди имам напишано ни ништо, ниту реплицирано на тоа :)

Јас имам мал турбобензинец и не сум разочаран од него, гледам дека тоа е иднината и јас, не сум улав :) тб па батерии и толку, само се тоа што читав на форумов за малите ТБ и како ги фалат луѓето не се соодејствува со моето искуство од возењето на истиот. Ене 16.000км има колата и стварно е Ок моторот и се али трошат како што трошо 3.0 дизел а не одат ни приближно како него и плус се потешки и понапорни за брзо возење.
Друга негативност според им е што малце ако ги запнеш по агресивно одма трошат многу. Единствено сценарио каде што се добри е во возење по знаци со нежно забрзување и без никакви нагли покрети со десната нога на гаста.
Тоа е барем моето искуство од 10.000км возење на 1.5 еТСИ со деактивација на цилиндри и мајлд хибрид и 30 еко глупости. Ти ете имаш позитивно и тоа е Ок, кога ќе зимаш кола ќе си земеш таква, јас не сум воодушевен и гледам поинаку. Секој си решава за него што е најјдобро, за мене сега за сега под 2.0 бензинец нема смисла. Искрено премногу ми е криво што не земав 2.0 ТСИ наместо нешто од опремата али тоа е. Ако го ставев и тој бензиенц колата одеше во повисока акцизна категорија и целата цена се зголемуваше за над 2000 евра.
Ете и @MAPJAH  го има сличното мислење како мене за неговиот 1.6ТБ.


Шознам дали ти е на место муабетот, ако ја погледнеме листава тука, искача дека моментално најбрз круг има возило со 1,6 мотор, така да, по се изгледа не ти е на место анализата дека bigger is better, изгледа ти го возиш погрешно, не е дека не чини. Еве, официјални бројки се ова а бројките не лажат... мислам, дај, прибери се...



 ;D ;D ;D ;D

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5546
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #501 на: 13 Декември 2023, 11:20:49 am »
Ако тој ТБ троши 8-12Л низ град во така мало количе, тогаш не е воопшто погоден за намената :D

За низ Скопје само хибрид или фулл електрично е спасот.

ТурбоПлин :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #502 на: 13 Декември 2023, 11:41:06 am »
Ако тој ТБ троши 8-12Л низ град во така мало количе, тогаш не е воопшто погоден за намената :D

За низ Скопје само хибрид или фулл електрично е спасот.

Троши 8-9л гориво, а знам купишта дизелчиња кои трошат 6-7л градска, ама потрошиле многу повеќе за сервиси и поправки. Цените на самите возила хибрид и фул електрик, едноставно не го оправдуваат поседувањето на такво возило кај нас, и нивното порамнување во однос на цената на експлоатација доаѓа по повеќе од 10 години, што е неприфатливо многу за нешто што се смета за „потрошна роба“.  Но, секој со својот есап, потреби и желби. Јас не го критикувам изборот на луѓето кои купиле дизел, си имаат свој есап и свои желби, јас само кажувам за мојот есап и желби.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2349
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #503 на: 13 Декември 2023, 12:33:47 pm »
Симо и компанија, компромис би бил дизел со одржување по цена на бензинец, а за мене тоа е 1,3 мјет со 75 кс Еуро 4, без ДПФ или во превод Гранде Пунто 2008-09. Нормално ќе го нема моментот на забрзување и повлекување како кај ТБ ама ако треба компромис  :)

Шала на страна, пак ја убедувам сопругата да почне да вози, не помислува да го вози Сеникот. Фабрички потешкото квачило (а секако и годинките и амортизираноста), големината и сл, се потешко ми доаѓа возењето градска во Скопје, па кога ќе видам некој интересен примерок на ГП почнувам да размислувам пак да земам ГП барем како привремено решение, додека да се реалзииараат здравје некои работи па пак фамилијарна кола, ама ГП би останало како второ возило.

Секој со своите математики, желби и можности  :)
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #504 на: 13 Декември 2023, 16:13:42 pm »
Golf 5 1.9TDi е за наши услови. Експлоатција 500 000км (од кога е донесена од Германија со „реални“ 180 000).

Менува масло еднаш на две години.

Половни делови - буквално за секое штрафче и пластиче, да можеа и половно масло ќе ставаа.

Check engine свети 20 години :D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7070
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #505 на: 13 Декември 2023, 17:43:41 pm »
Си имаат свое место малите тубо бензинци, само да им ја погодиш намената, и пред се` димензијата на возилото :) Јас не би го сменил малиот турбо бензинец во мојата мала градска кола за било каков дизел. Ептен ми е погодена комбинацијата на коњажа, торк, можност за паркирање, потрошувачка, одржување, а и простор во возилото да може децава да ги движам низ Скопје. Не одам со нејзе на подолги патувања надвор од државава, мада и за тоа, ако е зорт, ќе заврши работа. Ама тоа се инцидентни ситуации. За преку 90% градско возење, јас не размислувам за дизел.

Баш тука треба да улетаат електричните, ама ем големиве се фокусираат на џипови и лимузини на батерии, ем како што ти ми спомна, стријата не се исплати со цениве... Да не потоне сонот за електрични возила како датумот.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #506 на: 13 Декември 2023, 17:57:57 pm »
Си имаат свое место малите тубо бензинци, само да им ја погодиш намената, и пред се` димензијата на возилото :) Јас не би го сменил малиот турбо бензинец во мојата мала градска кола за било каков дизел. Ептен ми е погодена комбинацијата на коњажа, торк, можност за паркирање, потрошувачка, одржување, а и простор во возилото да може децава да ги движам низ Скопје. Не одам со нејзе на подолги патувања надвор од државава, мада и за тоа, ако е зорт, ќе заврши работа. Ама тоа се инцидентни ситуации. За преку 90% градско возење, јас не размислувам за дизел.

Баш тука треба да улетаат електричните, ама ем големиве се фокусираат на џипови и лимузини на батерии, ем како што ти ми спомна, стријата не се исплати со цениве... Да не потоне сонот за електрични возила како датумот.

Треба да улетаат, ама како бе да улетаат кај нас без субвенции и со цени кои се за норвешки стандарди?! Тоа е заебот, не дека не чинат и дека не се корисни.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #507 на: 13 Декември 2023, 19:05:37 pm »
Па нели се ослободени од акциза, што е прилично солидна субвенција.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #508 на: 13 Декември 2023, 19:31:51 pm »
Си имаат свое место малите тубо бензинци, само да им ја погодиш намената, и пред се` димензијата на возилото :) Јас не би го сменил малиот турбо бензинец во мојата мала градска кола за било каков дизел. Ептен ми е погодена комбинацијата на коњажа, торк, можност за паркирање, потрошувачка, одржување, а и простор во возилото да може децава да ги движам низ Скопје. Не одам со нејзе на подолги патувања надвор од државава, мада и за тоа, ако е зорт, ќе заврши работа. Ама тоа се инцидентни ситуации. За преку 90% градско возење, јас не размислувам за дизел.   
Па да, ама ако видиш колку пари се „тие“ количиња, испаѓа дека се прескапи и никој не ги купува. Фиеста 1.6т, или Поло 2.0т имаше, се нудеа, ретко се продаваше некоја. А се врв над врвовите од коли. Ете имаше и фиат 500 1.4т и тоа оди слабо. Едноставно веќе ако одиш на тоа цената и маржата пермногу лета нагоре и тоа е тоа. Се доближуваш до Спортаж ТБ Аутоматик, и нема конкуренција.

Ене сега кинезот ти нуди за 17500еур 1.5ТБ аутоматик. „Вреде дасе виде.“

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro / B9
« Одговори #509 на: 13 Декември 2023, 19:53:32 pm »
Па нели се ослободени од акциза, што е прилично солидна субвенција.

Ослободени се, ама алчноста за што повеќе ќар кај производителите и дилерите не дозволува да се продаваат по конкурентна цена. Кај нас уште дилериве фураат фори демек нема коли, нема чипови а тоа е муабет од пред 2 години.
Зошто да се продава ИД3 по 25к кога може да биде 45к евра и да можеш да отидеш до Охрид ама да неможеш да се вратиш без полнење.
Освен Тесла што е конкурента со возилата, сите други електро возила се само за статусен симбол и woke движењата да се среќни ако го возиш.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA