Автор Тема: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision  (Прочитано 10702 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #15 на: 13 Октомври 2020, 11:39:33 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.
https://youtu.be/20FVyIYy3NE

Еве видео споредба 1.6 атмо со 1.0 Ecoboost од Fifth gear.

D-r Ordevski


Ако се тркаш. Како и сите тестови на фифт гиар што се со тркање.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #16 на: 13 Октомври 2020, 11:47:50 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.
https://youtu.be/20FVyIYy3NE

Еве видео споредба 1.6 атмо со 1.0 Ecoboost од Fifth gear.

D-r Ordevski


Ако се тркаш. Како и сите тестови на фифт гиар што се со тркање.
А ако не се тркаш, разликата во секојдневниот живот е уште позначајна.

D-r Ordevski


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #17 на: 13 Октомври 2020, 12:57:38 pm »
Количево е тип топ. Цената му е поконкурентна од нов леон, така да ќе видиме како ќе се продава

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #18 на: 13 Октомври 2020, 13:01:15 pm »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.
https://youtu.be/20FVyIYy3NE

Еве видео споредба 1.6 атмо со 1.0 Ecoboost од Fifth gear.

D-r Ordevski


Ако се тркаш. Како и сите тестови на фифт гиар што се со тркање.
А ако не се тркаш, разликата во секојдневниот живот е уште позначајна.

D-r Ordevski


Токму тоа сакав и да кажам. Во реалноста не се битни тркањата, туку меѓузабрзувањата, претицањата и однесувањето во гужви.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #19 на: 13 Октомври 2020, 13:11:08 pm »
Ова има доста добра цена уствари и би го избрал пред стандарден сид. Ем е евтинко, ем си седам повисоко и можам да им се курчам на сите што се испод мене..

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #20 на: 13 Октомври 2020, 14:23:56 pm »
Жалосно е во еве-скоро-2021-ва воопшто да се дискутира за класични атмосферчиња, барем кај ваквите коли.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #21 на: 13 Октомври 2020, 15:13:17 pm »
Многу е нејасна скепсата околу малолитражните турбобензинци.

Како да се заборава каков беше дизелот без турбо. Јас се сеќавам на 1.5 во Голф 1, ем трактор, ем желка без душа.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #22 на: 13 Октомври 2020, 15:14:56 pm »
Навика е. Предрасуди. Како сакаш наречи го феноменот.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #23 на: 13 Октомври 2020, 19:12:56 pm »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.
https://youtu.be/20FVyIYy3NE

Еве видео споредба 1.6 атмо со 1.0 Ecoboost од Fifth gear.

D-r Ordevski


Ако се тркаш. Како и сите тестови на фифт гиар што се со тркање.
А ако не се тркаш, разликата во секојдневниот живот е уште позначајна.

D-r Ordevski


Токму тоа сакав и да кажам. Во реалноста не се битни тркањата, туку меѓузабрзувањата, претицањата и однесувањето во гужви.
Да, да, се разбираме :)
Во се е подобар, и полесен, постартен, поекономичен, нема логика веќе стар атмо и не ми се верува дека сеуште има сомнежи ;)

D-r Ordevski


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #24 на: 13 Октомври 2020, 22:08:21 pm »
Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал

Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал
Веќе имаш 10тина години екобуст 1.0 со преку 200.000км поминато и никој се нема пожалено на глобално ниво дека моторот бил неиздрлжив. Некако корелација мал мотор = мала издрлживост не иде.
Еве од клабериве ако има некој со бензинец турбаш нека сподели...

Јас имам 1.0 Ecoboost и пред да се решам да го купам имам правено опсежна анализа. Во Америка и Британија поминуваат по 200.000 миљи само со основно одржување. Првите итерации од моторот имале разно разни проблеми, со брегасти, со ладење, но од 2014-та наваму нема никакви механички проблеми со моторот.

1.0 со 120кс ти е исто форсиран како 1.5 со 150кс и како 2.0 турбо со 230кс. Кај Сидот има 170нм моторот исто како и кај Ford Ecoboost. VW 1.0 TSI има 200нм и во последната итерација го имаат решено проблемот со горење на вентилите на средниот цилиндар, така да би рекол дека 1.0 Турбо моторите се сосем океј за апликација кај хечбеци и фамилијарни седани кај луѓе на кои не им се „брза“ и сакаат ниски трошоци за возење. По форумиве се дискутира дека 1.6 атмосферецот нема шанси со 1.0 Екобуст и дека заменува комотно 1.8 атмосферец. Меѓутоа си бара редовно сервисирање со масло од најдобар квалитет, како и внимателно возење додека е ладен моторот.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #25 на: 14 Октомври 2020, 00:24:33 am »

 Меѓутоа си бара редовно сервисирање со масло од најдобар квалитет, како и внимателно возење додека е ладен моторот.

Ова важи за секој мотор, ама ретко кој го практикува за жал. Ако сите ова го практикуваа, немаше да има толку кршеви на пазаров наш.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #26 на: 14 Октомври 2020, 15:51:28 pm »
Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал
Веќе имаш 10тина години екобуст 1.0 со преку 200.000км поминато и никој се нема пожалено на глобално ниво дека моторот бил неиздрлжив. Некако корелација мал мотор = мала издрлживост не иде.
Еве од клабериве ако има некој со бензинец турбаш нека сподели...

Долго време возев 1.4 Т-ЈЕТ со 150 а покасно направен на 175. 170.000 немал проблем. И сеуште нема. А верувај газен до даска...
Проблеми се знае кои мотори имаат. Тие што содржат Д во ознаката.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #27 на: 14 Октомври 2020, 16:04:51 pm »
Тоа е и муабетот и овој мотор е гДи инаку одамна постојат турбо бензинци, ама скепсата почна кај моторите со директно вбризгување. Сега со двојно бризгање почнаа некои производители.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #28 на: 14 Октомври 2020, 16:27:17 pm »
Тоа е и муабетот и овој мотор е гДи инаку одамна постојат турбо бензинци, ама скепсата почна кај моторите со директно вбризгување. Сега со двојно бризгање почнаа некои производители.

Мислев на дизел. Али у право си. Д е за директно вбризгување. Проблемот (условно кажано) кај нив е дека низ усисниот вентил не поминува бензин туку само воздух. Со тоа не се лади и полесно собира гареж. Реков условно дека е проблем затоа што до 150 иљадарки нема да има проблем. Се е тоа така пресметано затоа што производителите се грижат само за мислењето на тие што ќе купат ново. Тие за втора рука што сака нека мислат...

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #29 на: 14 Октомври 2020, 16:43:30 pm »
Препродавачот ќе ја врати км на 60.000. ;D

(иде слика со Дикаприо)