Автор Тема: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision  (Прочитано 10680 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 692
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #1 на: 12 Октомври 2020, 20:08:06 pm »
Супер понуда. 1.4 за доплата од 1.500 евра мислам дека е подобар избор.
Advace ниво на опрема некако ми нема логика :)
@Zero Имаат Kia возила на лагер ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #2 на: 12 Октомври 2020, 20:24:12 pm »
Ми се допаѓа изборот на реален мотор и опрема. Многу добро.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #3 на: 12 Октомври 2020, 21:21:25 pm »
Супер понуда. 1.4 за доплата од 1.500 евра мислам дека е подобар избор.
Advace ниво на опрема некако ми нема логика :)
@Zero Имаат Kia возила на лагер ?

И јас би одел на 1.4 турбо-бензинецот, ама 1.0 моторчево повторно ме изненади. Многу добро моторче, многу.

А за лагер, стварно не знам, треба на лице-место да си прашаш. :/

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #4 на: 13 Октомври 2020, 08:43:19 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #5 на: 13 Октомври 2020, 08:56:39 am »
Како и секое мало турбашче, треба да си во соодветната брзина за да вози, ама вози. Турбото го вади, има макс вртежен момент од само 1500 вртежи во минута.

Подвозјето е идентично со Сид, освен нијанса повисока суспензија.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #6 на: 13 Октомври 2020, 09:47:05 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #7 на: 13 Октомври 2020, 09:51:11 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.

Не си возел 1.4 киа/Јундаи еуро 6 изгледа? Моторот е многу лош и многу угушен, врска нема со 1.4 еуро 4/5 бидејќи под 2000 вртежи е многу тежок за возење и нема торк воопшто. Во гужва тргни-застани е измачување. Затоа и за Сидот еуро6 е задолжително 1.0тб или дизел.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #8 на: 13 Октомври 2020, 09:56:28 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.

Не си возел 1.4 киа/Јундаи еуро 6 изгледа? Моторот е многу лош и многу угушен, врска нема со 1.4 еуро 4/5 бидејќи под 2000 вртежи е многу тежок за возење и нема торк воопшто. Во гужва тргни-застани е измачување. Затоа и за Сидот еуро6 е задолжително 1.0тб или дизел.
2016та 1.4 во i30, 2020та 1.0 екобуст во Фокус, кое еуро бил во тогашниот 1.4 појма немам :)

Ете, ако е поугушен денешниот 1.4 доаѓа аргумент плус за 1.0 турбо :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #9 на: 13 Октомври 2020, 09:57:20 am »
Ете, ако е поугушен денешниот 1.4 доаѓа аргумент плус за 1.0 турбо :)

Многу поугушен. Небезбедно угушен во прва и втора.

Арно ама, мислам дека ми спомнаа во Киа дека веќе не се нуди 1.4 атмо бензин во Ceed кај нас.

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 859
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #10 на: 13 Октомври 2020, 10:01:39 am »
Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #11 на: 13 Октомври 2020, 10:02:16 am »
Поентата за споредбите ми беше дека сеуште постои скептицизам за 1.0 турбо...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #12 на: 13 Октомври 2020, 10:06:11 am »
Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал
Веќе имаш 10тина години екобуст 1.0 со преку 200.000км поминато и никој се нема пожалено на глобално ниво дека моторот бил неиздрлжив. Некако корелација мал мотор = мала издрлживост не иде.

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 859
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #13 на: 13 Октомври 2020, 11:03:47 am »
Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал
Веќе имаш 10тина години екобуст 1.0 со преку 200.000км поминато и никој се нема пожалено на глобално ниво дека моторот бил неиздрлжив. Некако корелација мал мотор = мала издрлживост не иде.
Еве од клабериве ако има некој со бензинец турбаш нека сподели...

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.0 T-GDI 120 Vision
« Одговори #14 на: 13 Октомври 2020, 11:18:39 am »
А какво е моторчето при забрзување на угорници?
Подвозјето го дели со Сидот или?

Секоја чест за Киа, се подобро и подобро "газат". Хсидот е баш она што фалеше, Спорејџот е 4.6, Стоникот 4.1 ова помеѓу нив.
Некаде прочитав дека 1.0 екобуст во Форд го рамњаат со 1.6 атмосферецот.

Од тоа малку што го возев Фокусот со 1.0 екобуст низ град и обиколница плус угорницата, во најмала рака е еквивалент на 1.4 атмосферецот во Хјундаи. Оваа споредба бидејки го немам возено 1.6 атмо.
Е сега,1.0 е поекономичен и на поголеми брзини моторот врти со помалку вртежи, поубава реакција на забрзување при брзина од 100км/ч доколку се прешалта од 6та во 5та брзина (кај 1.4 за истата реакција треба во 4та).

Ако и 1.0 во Киа/Хјундаи ги има истите перфоманси, достојна замена за 1.4.
https://youtu.be/20FVyIYy3NE

Еве видео споредба 1.6 атмо со 1.0 Ecoboost од Fifth gear.

D-r Ordevski